Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dringend: retourneren H&M Online

2 plaatsers

Ga naar beneden

Dringend: retourneren H&M Online Empty Dringend: retourneren H&M Online

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 22:48

Ik heb vandaag mijn bestelling van de Hennes opgehaald. Ik had afgelopen donderdag bericht dat hij binnen was bij het Kiala-punt. Dus dan zou ik nog ruim binnen de 14 dagen retourtermijn zitten (ga donderdag de stad in en wilde dan een paar spullen retourneren in de winkel). Op het afleveringsbewijs/factuur staat echter 21-06. Houden ze die datum aan voor retourneren? Want dan moet ik vanmiddag nog naar de stad en daar word ik niet blij van. Weet iemand hoe dit zit?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Dringend: retourneren H&M Online Empty Re: Dringend: retourneren H&M Online

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 22:50

Met terugsturen doen ze nooit zo moeilijk over de datum. Hoe dat in de winkel is weet ik niet. Denk er wel aan dat je in de winkel niet je geld terugkrijgt maar een tegoedbon. Als je het via de post terugstuurt dan krijg je wel geld terug gestort.

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 4 jul 2011 - 22:51

Hoe kan er 21-6 op de factuur staan als het pas 30-6 bij het Kiala Punt afgeleverd is, daar zit toch veel te veel tijd tussen?

Maar het zal wel goed komen met retourneren via de post hoor, ik ben ook wel eens (bijna) te laat geweest.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 22:54

Rush schreef:Hoe kan er 21-6 op de factuur staan als het pas 30-6 bij het Kiala Punt afgeleverd is, daar zit toch veel te veel tijd tussen?

Maar het zal wel goed komen met retourneren via de post hoor, ik ben ook wel eens (bijna) te laat geweest.
Geen flauw idee hoe dat kan... Wil het wel in de winkel retourneren, vind via de post meer gedoe. Ook al krijg je dan een tegoedbon.

Gast
Gast

Bericht  Coco ma 4 jul 2011 - 23:08

Ik zou gewoon lekker donderdag gaan. Ik ben weleens een pakketje totaal vergeten, lag in mijn kast. Was 2 weken te laat met retour sturen. angel
En wel vaker een dag of 2 te laat. Doen ze echt niet moeilijk over.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Rush ma 4 jul 2011 - 23:10

Oh, ik ga nooit naar de winkel, dus ik weet niet hoe het dan zit. Dat vind ik teveel gedoe, haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 23:11

Ja ik denk dat ik gewoon donderdag ga hoor, neem wel het mailtje van Kiala mee als bewijs. Op de factuur staat ook dat een koop pas gesloten is op het moment dat ik het artikel heb gezien en goedgekeurd. Nou, dat kon logischerwijs dus pas de 28e.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: