Overnachten in een echt Kasteel
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Overnachten in een echt Kasteel
Voor ik heel wat uurtjes doorbreng op google.... misschien hebben jullie nog leuke suggesties.
Ik zou graag mijn vriend met Valentijnsdag meenemen naar een echt kasteel, daar lekker eten, en dan heerlijk in bad daarna, gewoon op en top ontspanning.
Weet iemand nog leuke suggesties. Paar eissen:
- Het moet echt een kasteel zijn, zonder dat je denk is het nou een landhuis of een kasteel
- Niet langer dan 2 uur rijden vanaf Walcheren (zeeland)
- Romantiek uitstralen
Hoop dat iemand een idee heeft.
Ik zou graag mijn vriend met Valentijnsdag meenemen naar een echt kasteel, daar lekker eten, en dan heerlijk in bad daarna, gewoon op en top ontspanning.
Weet iemand nog leuke suggesties. Paar eissen:
- Het moet echt een kasteel zijn, zonder dat je denk is het nou een landhuis of een kasteel
- Niet langer dan 2 uur rijden vanaf Walcheren (zeeland)
- Romantiek uitstralen
Hoop dat iemand een idee heeft.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Re: Overnachten in een echt Kasteel
http://www.kasteelgeulzicht.nl/
Wel iets langer dan 2 uur rijden, namelijk 2 uur en een kwartier. Ik heb hier vroeger als bijbaantje als kamermeisje gewerkt, vond het altijd zo mooi!
Wel iets langer dan 2 uur rijden, namelijk 2 uur en een kwartier. Ik heb hier vroeger als bijbaantje als kamermeisje gewerkt, vond het altijd zo mooi!
wil je echt de vormen van een kasteel? M`n zusje is anderhalve maand geleden met haar vriend naar kasteel Engelenburg (geen idee waar het ligt haha) geweest, ook had ze hier een 5 gangenmenu bij. Dit had ze geboekt met een aanbieding van geloof ik 180 euro.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Thanks, ik ga beide eens bekijken. Ja ik wil echt een ''echt'' kasteel... zo'n sprookjes idee, hihi. (heb teveel once upon a time gekeken.....
Ik heb een mailtje gestuurd naar Kasteel Geulzicht, ze hebben Valentijnsdag arrangementen, maar er stond nog niet bij wat het inhoud... ik ben benieuwd. Ik vind sowieso de omgeving Maastricht leuk, dus ik hoop dat het wat gaat worden.
Ik heb een mailtje gestuurd naar Kasteel Geulzicht, ze hebben Valentijnsdag arrangementen, maar er stond nog niet bij wat het inhoud... ik ben benieuwd. Ik vind sowieso de omgeving Maastricht leuk, dus ik hoop dat het wat gaat worden.
Laatst aangepast door Mari op di 8 jan 2013 - 4:13; in totaal 1 keer bewerkt
Mari- Prater
heb even gegoogled en kwam deze site tegen: http://www.kasteelovernachtingen.nl/kastelen/1/13.htm
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Ik heb hier wel eens een bruiloft gefotografeerd, dat vond ik een erg mooi kasteel en het is ook een hotel:
http://www.bilderberg.nl/hotels/kasteel-doorwerth/
Er zijn best veel kasteeltjes in Nederland, meer dan ik had verwacht.
Die website kasteelovernachtingen.nl is inderdaad heel geschikt.
Deze zou ik zelf willen overwegen als trouwlocatie (hoewel een andere op nummer 1 staat)
http://www.kasteelovernachtingen.nl/66/duin-kruidberg-haast-nederlands.htm
http://www.bilderberg.nl/hotels/kasteel-doorwerth/
Er zijn best veel kasteeltjes in Nederland, meer dan ik had verwacht.
Die website kasteelovernachtingen.nl is inderdaad heel geschikt.
Deze zou ik zelf willen overwegen als trouwlocatie (hoewel een andere op nummer 1 staat)
http://www.kasteelovernachtingen.nl/66/duin-kruidberg-haast-nederlands.htm
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin, die eerste die jij plaatst is dacht ik geen hotel hoor, voor zover ik weet. Ik woon er namelijk in de buurt en ben er vaak geweest en ik heb er nooit van gehoord dat het een hotel zou zijn. Je kunt er wel heerlijk lunchen overigens! Dat zou dan pas zeer recent veranderd moeten zijn ofzo, dat kan natuurlijk, maar wel gek dat ik dat dan helemaal niet weet. Ik zie aan de link wel dat het van Bilderberg Hotels is, op ongeveer 5 minuten van het kasteel zit wel een Bilderberg hotel weet ik, en op 15 minuten rijden nog 1. Misschien bedoelen ze dan die eerste? (zou wel heel misleidend zijn van die website als dat zo is).
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Marin die zien er echt heerlijk uit. Ga ik ook eens naar kijken. Heb er nu al zin in
Mari- Prater
Mizz_S schreef:Marin, die eerste die jij plaatst is dacht ik geen hotel hoor, voor zover ik weet. Ik woon er namelijk in de buurt en ben er vaak geweest en ik heb er nooit van gehoord dat het een hotel zou zijn. Je kunt er wel heerlijk lunchen overigens! Dat zou dan pas zeer recent veranderd moeten zijn ofzo, dat kan natuurlijk, maar wel gek dat ik dat dan helemaal niet weet. Ik zie aan de link wel dat het van Bilderberg Hotels is, op ongeveer 5 minuten van het kasteel zit wel een Bilderberg hotel weet ik, en op 15 minuten rijden nog 1. Misschien bedoelen ze dan die eerste? (zou wel heel misleidend zijn van die website als dat zo is).
Oh dat zou kunnen, dat weet ik niet. Ik ben er toen de hele dag geweest en ook gegeten, en ik dacht dat het bruidspaar daar ook bleef slapen maar weet t nu niet zeker. Er stonden iig grote borden met Bilderberg.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Overnachten op een woonboot
» Overnachten in een Pension
» Waar overnachten (Frankrijk)
» vlakbij schiphol overnachten
» Is dit echt zo?
» Overnachten in een Pension
» Waar overnachten (Frankrijk)