Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van welke 'foute' muziek houden jullie?

+18
Ilovethe90s
Bliss
Caresses
VeryCherry
Blond
M@niek
Toet
Rizzo
Rush
Sarah1985
Manderijn
Parisienne
Lady Starstruck
Shy
SoCali
_Lacey_
Sea of Trees
Sam
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Van welke 'foute' muziek houden jullie? - Pagina 2 Empty Re: Van welke 'foute' muziek houden jullie?

Bericht  Ilovethe90s di 8 jan 2013 - 5:27

Het zal geen verrassing zijn dat ik voor bijna alle muziek uit de 90's kies Very Happy.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke 'foute' muziek houden jullie? - Pagina 2 Empty Re: Van welke 'foute' muziek houden jullie?

Bericht  Caresses di 8 jan 2013 - 6:00

Punk'd, ja jij noemt ook veel leuke nummers Very Happy

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Clapperdie di 8 jan 2013 - 7:19

Punk'd schreef:Vooral 90'en zero's haha.

- Dancehall queen is toch wel een van mijn favorieten.
- Kevin Little - turn me on
- Suavemente (van weet ik niet haha)
- Spice girls en dan vooral Wannabe
- Veel hiphop uit begin 2000 zoals

- 50 cent (candyshop, in da club)
- Jay Z (I'm a hustler baby en echt nog veel meer.. met beyonce.. crazy in love, bonnie and clyde. De hele cd van Excuse me miss)
- Dat lollipop liedje.. hoe heet die dude.. met die goude smoel haha (ooh Lil wayne haha)
- Sowieso Destiny's child haha
- Sugababes (Round Round, Overload etc.)
- Atomic Kitten
- Lapdance van NERD haha.. nog meer van Pharell (Frontin')
- Jennifer lopez
- Christina Millan
- Mya (case of the ex)
- Christina Aguilera
- Britney spears (van alles.. oud tot nieuwer - Baby one more time, Toxic, Slave for U, Circus etc.)
- LL Cool J - Doin' it
- Aaliyah

Echt ik ben in mijn element.. Kan wel uren doorgaan haha. Ik luister dit ook echt nog wel wekelijks haha Laughing

Dit dus! Nelly had ook een paar leuke nummers.

Ik heb een cd die ik in 2003 heb gebrand en nog steeds vind ik alle nummers leuk!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Blond di 8 jan 2013 - 22:15

Haha Nelly die had die neppe pleister op zn wang! Was hij niet van 'It's gettin' hot 'n here'?

Wat ik trouwens ook nog steeds een heerlijk fout nummer vind ik Burn it up van R. Kelly. Die vraag ik nog wel eens aan met uitgaan Van welke 'foute' muziek houden jullie? - Pagina 2 827601

https://www.youtube.com/watch?v=WBnU3cJ2hMA

Ik krijg geen filmpjes meer geplaatst, waar kan je 'lange link' bij YouTube tegenwoordig vinden??
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 22:23

hahah die luisteren wij nog heel vaak thuis. Mijn vriend heeft laatst 23 albums van R kelly gedownload Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 22:26

- R kelly, ignition en snake
- Sisqo, the thong song en dance for me (die tweede is zo cool haha)
- Another level - freak me baby
- Shaggy hahahaha.. wasn't me of die andere.. euh weet de titel even niet
- Craig david, 7 days, walking away, rise and fall

Gast
Gast

Bericht  SarahKey di 8 jan 2013 - 23:35

frans duijts. Is mijn muziek voor in de auto. Mijn man gruwelt ervan dus daar is de enige plek waar ik ongestoord mee kan zingen Van welke 'foute' muziek houden jullie? - Pagina 2 561177
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Rizzo wo 9 jan 2013 - 10:23

Oh yes, ik heb weer inspiratie haha. Liedjes van het songfestival vind ik soms ook wel leuk. Ding a dong bijvoorbeeld, heel fout ook Very Happy. Of van die oude twistmuziek, van oa Chuck BerryVan welke 'foute' muziek houden jullie? - Pagina 2 281626781.
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Bericht  Sissi wo 9 jan 2013 - 11:30

Ik luister graag naar jaren '80 muziek. Phil Collins, Genesis etc. Vinden sommigen ook behoorlijk foutVan welke 'foute' muziek houden jullie? - Pagina 2 253468018
En vroeger heb ik de cd's van de Spice Girls helemaal grijsgedraaid. Ik zet de cd in de auto nog wel eens aan en kan ze nog woord voor woord meezingenVan welke 'foute' muziek houden jullie? - Pagina 2 1578173417 En misschien nóg fouter: Toy Box. Vooral dat Tarzan & Jane lied vond ik helemaal leuk.
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  JD wo 9 jan 2013 - 13:15

Ik ben al vanaf dag 1 van Westlife, en ach.....fout of niet, de cd zit nog steeds in de cd speler in de auto smile

En verder Ronan Keating, Atomic Kitten....dat soort foute dingen
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: