Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lange bob plaatjes gezocht!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Lange bob plaatjes gezocht!  Empty Lange bob plaatjes gezocht!

Bericht  Coco ma 7 jan 2013 - 6:42

Ik ga morgen naar de kapper voor een lange bob en highlighten. Zoek nog wat plaatjes erbij om als voorbeeld te hebben.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange bob plaatjes gezocht!  Empty Re: Lange bob plaatjes gezocht!

Bericht  Angela_1986 ma 7 jan 2013 - 7:46

Oh daar ben ik ook wel benieuwd naar! Welke lengte wil je ongeveer?

Mijn kapster gaf laatst aan dat ze dat wel leuk zou vinden bij me maar ik doe nooit iets 'spannends' met mijn haar, vind het altijd eng, bang dat het niet goed zit of alleen als ik bij de kapper vandaan kom maar er zelf dus niets mee kan laughcry Maar eigenlijk wil ik ook wel eens iets anders!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange bob plaatjes gezocht!  Empty Re: Lange bob plaatjes gezocht!

Bericht  Coco ma 7 jan 2013 - 8:09

Niet te kort. Op schouderlengte of iets erboven, maar kin is mij echt te kort. Ik weet niet anders dan dat ik lang haar heb dus ben benieuwd of ik geen spijt krijg. Net voor kerst heeft ze er al een flink stuk afgehaald tot 5 cm onder mijn schouders. Wil al eeuwen een bob dus nu er toch al zo'n stuk af is kan ik het beter nu maar doen. Ik lijk best veel op mijn zus en zij heeft het juist nooit langer dan tussen kin en schouder. Langer staat haar niet zo. Dus ik maak mezelf al steeds wijs dat het dan geen enorme flater kan worden, nu maar hop Laughing en dat dat klopt.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange bob plaatjes gezocht!  Empty Re: Lange bob plaatjes gezocht!

Bericht  Angela_1986 di 8 jan 2013 - 9:52

Mijn kapster stelde ook iets boven schouderlengte voor maar zeker ook niet kinlengte.

Ik had vroeger ook al lang haar, toen afgeknipt tot iets langer dan schouderlengte en in de loop der jaren is het steeds wel ietsje korter geworden, nu hangt het op mijn schouders zeg maar. Dat is het kortste!
Gelukkig heb jij wel 'n soort van vergelijkingsmateriaal door je zus Laughing Ben je vandaag naar de kapper geweest?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange bob plaatjes gezocht!  Empty Re: Lange bob plaatjes gezocht!

Bericht  Highway di 8 jan 2013 - 10:08

ik vind deze lengte zo erg mooi, maar misschien dat jij het te kort vind:
Lange bob plaatjes gezocht!  Kapsels-halflang-rechte-bob
Ik wil het 1 dezer dagen denk ik zo laten knippen maar ik kijk nog wel even mee in dit topic of ik iets leukers tegenkom Wink
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange bob plaatjes gezocht!  Empty Re: Lange bob plaatjes gezocht!

Bericht  Coco di 8 jan 2013 - 11:49

Leuk kapsel Highway, maar voor mij idd net iets te kort en heb er teveel slag voor. Ik heb wel wat op pinterest staan, zal ze morgen wel even plaatsen, misschien zit er nog wat voor je tussen.

@ Angela, ik ben geweest ja! Direct om 9 uur zodat ik mij niet meer kon bedenken. Laughing
Het is net wat boven schouderlengte geworden. Beetje ter hoogte van de overgang hals naar schouder, al ligt het er ook al of ik mijn haar stijl draag of normaal. Ze had het vandaag vrij stijl gefohn dus leek het wat langer. Net na het douchen leek het direct een stuk korter. Ben benieuwd of ik al snel weer terug wil naar lang.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange bob plaatjes gezocht!  Empty Re: Lange bob plaatjes gezocht!

Bericht  Angela_1986 vr 11 jan 2013 - 22:20

En, hoe bevalt het Coco?

Highway, ben jij er al uit? Mijn haar is nu enkele centimeters langer en denk dat ik dat wel zo wil laten, geloof dat korter geen goed doet aan de vorm van mijn gezicht.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange bob plaatjes gezocht!  Empty Re: Lange bob plaatjes gezocht!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum