Wat zouden jullie doen?
+15
iloverose
Marin
Shisha
Susan
Steep
slaatje
Esperanza
Tamagotchi
Vino
Minx
rapa nui
Highway
June
Green_Pepper
Elliot
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat zouden jullie doen?
ik vind het echt niet normaal zo als zei het via jou met jouw fam regelt .wat zegt haar toekomstige man der van ?staat hij ook achter haar wat ze tegen jou zegt
Ik zou persoonlijk net wat de andere meiden ook zegen 1 op1 praten en uitleggen hoe jij der overdenkt .
Ik zou persoonlijk net wat de andere meiden ook zegen 1 op1 praten en uitleggen hoe jij der overdenkt .
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Ik sta even met mijn oren te klapperen hoor!
Maak van je hart geen moordkuil en zeg even waar het op staat, dat áls ze wilt dat die mensen het gaat doen ze het zelf mag vragen, en niet via jou.
Oh, en als je wat ervan zegt en ze wil niet meer dat je getuige bent, weet je (helaas) ook weer waar je staat.
Maak van je hart geen moordkuil en zeg even waar het op staat, dat áls ze wilt dat die mensen het gaat doen ze het zelf mag vragen, en niet via jou.
Oh, en als je wat ervan zegt en ze wil niet meer dat je getuige bent, weet je (helaas) ook weer waar je staat.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ja, eens met de rest. Gewoon even zeggen dat dit niet de manier is om dingen te regelen en dat er niet opgepast/foto's worden gemaakt door jouw familie. Ze heeft nu toch nog tijd zat om iets anders te regelen?
Gast- Gast
Jeetje, wat een tut..
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
*
Laatst aangepast door Elliot op za 12 jan 2013 - 3:35; in totaal 1 keer bewerkt
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Nee, ik vind dat niet hypocriet, tenzij je zo boos bent dat je de vriendschap eigenlijk niet wil voorzetten - dan zou ik gewoon helemaal niet gaan, vind ik het vrij logisch om op een bruiloft mooi weer te spelen. Een bruiloft is niet bepaald het moment om je boosheid te tonen of om een ruzie de sfeer te laten beïnvloeden. Mooi weer spelen op een bruiloft is niet meer dan goed fatsoen. Een bruiloft is een eenmalige gelegenheid, je kunt het niet meer overdoen als de ruzie voorbij is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
*
Laatst aangepast door Elliot op za 12 jan 2013 - 3:36; in totaal 1 keer bewerkt
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik zou je stiefvader contact op laten nemen met je vriendin, zo kan hij vertellen dat hij niet wil en sta jij er niet zo tussen.
En dat ze er maar vanuit gaat dat je schoonmoeder op gaat passen terwijl ze haar 'gewoon' uitnodigt, vind ik heel apart Als ik je schoonmoeder was zou ik óf gewoon niet gaan óf juist wel en de hele avond op de dansvloer en uit de buurt blijven van alles onder de 12
En dat ze er maar vanuit gaat dat je schoonmoeder op gaat passen terwijl ze haar 'gewoon' uitnodigt, vind ik heel apart Als ik je schoonmoeder was zou ik óf gewoon niet gaan óf juist wel en de hele avond op de dansvloer en uit de buurt blijven van alles onder de 12
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
je bent niet de enige, de voorbeelden die je noemt zijn echt ongepast.
Ik zou het gewoon rustig tegen haar zeggen, en uitleggen aan de hand van je voorbeelden en vertellen welk gevoel dat op jou overbrengt. Zo hou je het dichtbij jezelf, en geef je inzicht wat haar woorden doen met jou.
Ik zou het gewoon rustig tegen haar zeggen, en uitleggen aan de hand van je voorbeelden en vertellen welk gevoel dat op jou overbrengt. Zo hou je het dichtbij jezelf, en geef je inzicht wat haar woorden doen met jou.
Pseudoniem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 138
Registratiedatum : 05-01-13
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat zouden jullie doen?
» Zouden jullie dit doen?
» Zouden jullie dit doen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: