Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wiens huis zou jij willen zien?

+15
Jerry
VeryCherry
Monte
Flinder
Zwerver
Zora
Dennenappel
Okidoki
Pien
Pannetoet
Beachgirl
JD
Serena
Lynn_
TNMN
19 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wiens huis zou jij willen zien? - Pagina 2 Empty Re: Wiens huis zou jij willen zien?

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:34

ZachtCookie schreef:http://www.funda.nl/koop/blaricum/huis-47887927-agter-kampen-2/

Het huis van Gordon... Wink

Whaha! het hele huis is helemaal strak, nergens prularia te bekennen maar de wastafel kon hij niet even opruimen? Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wiens huis zou jij willen zien? - Pagina 2 Empty Re: Wiens huis zou jij willen zien?

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:36

vruchtenhagel schreef:
ZachtCookie schreef:http://www.funda.nl/koop/blaricum/huis-47887927-agter-kampen-2/

Whaha! het hele huis is helemaal strak, nergens prularia te bekennen maar de wastafel kon hij niet even opruimen? Very Happy

En de boeken in de boekenkast rechtzetten Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 21:55

Ik zou het huis van Enrique Iglesias willen zien Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 12 feb 2011 - 23:10

ik vind zijn inrichting echt geweldig! Alles super straks en design. Zelf zou ik wel wat meer spelen met kleur! haha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flinder za 12 feb 2011 - 23:28

Wel grappig om het huis van Gordon te zien. Had het wel al vaker gezien bij X-factor. Ik vind het echt veel te strak en dan staan die boeken schots en scheef :P

Ik zou het huis van Willem-Alexander en Maxima wel eens willen zien.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 2:22

De badkamer van Anouk doet me denken aan een ziekenhuis en het huis van Gordon is me veel te wit en te steriel.

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet zo 13 feb 2011 - 3:32

Ik vind dat Anouk een heel leeg huis heeft..
En het huis van Gordon is al vrij vaak te zien geweest op tv (Joling&Gordon over de vloer, X-Factor Etc..) maar ik vind hem supermooi! Alleen veel te wit, te netjes maar dit huis kun je zeker weten geweldig mooi inrichten Very Happy Mijn vriend gelooft niet dat dít het huis van Gordon is :P Gerard Joling heeft ook een heel mooi huis, van de buitenkant want binnen heeft hij vrij veel bruin en houttinten...

Ja Flinder! Hun 'huis' wil ik ook wel eens zien!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 3:42

Smikkell schreef:Dat van Donna, als ze het heeft en het klaar is.
En ik had nog iemand waarvan ik graag het huis wilde zien, maar ik kan er nu even niet opkomen.. Als die gene het zelf nog weet dan graag hier melden Very Happy
Komt goed, komt goed!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 3:47

Ik vind dat huis van Gordon geweldig! Witte meubels eruit, likje verf op de muren, naar eigen smaak inrichten en ik zie mezelf er al wonen. Die witte meubelmeuk vind ik niks, maar er hoeft echt maar weinig te gebeuren om het wél in mijn smaak in te richten.

Helaas hen ik geen vier miljoen Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 5:06

Maple schreef:Ik vind dat huis van Gordon geweldig! Witte meubels eruit, likje verf op de muren, naar eigen smaak inrichten en ik zie mezelf er al wonen. Die witte meubelmeuk vind ik niks, maar er hoeft echt maar weinig te gebeuren om het wél in mijn smaak in te richten.

Helaas hen ik geen vier miljoen Sad

Helemaal mee eens ! Wat een gaaf huis zeg ! Maar hier helaas ook geen 4 miljoen beschikbaar *zucht*

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl zo 13 feb 2011 - 9:11

Hoe weten jullie dat dat de huizen van Anouk en Gordon zijn dan?? (Stomme vraag misschien maar ik zou niet weten hoe ik daarachter zou moeten komen)
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Monte zo 13 feb 2011 - 9:15

Mimpie schreef:Hoe weten jullie dat dat de huizen van Anouk en Gordon zijn dan?? (Stomme vraag misschien maar ik zou niet weten hoe ik daarachter zou moeten komen)

Van gordon heb ik dit huis op tv gezien, daarom weet ik zeker dat het van hem is.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 9:37

Het huis van Gordon vind ik echt geweldig, de inrichting ook. Zou daar zo in kunnen trekken. Dat wit bevalt mij wel.

Gast
Gast

Bericht  JD zo 13 feb 2011 - 11:10

ohhh ik ben echt verliefd op die shutters in gordon zn huis, die wil ik oohook :shock:
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  VeryCherry zo 13 feb 2011 - 21:30

Oh, ik schaam me diep, ik zie jullie verzoek nu pas, whahaha.
Komt ie, zijn wel oude foto's hoor, maar ik zal er een paar plaatsen. smile

Wiens huis zou jij willen zien? - Pagina 2 997805709_5_8JBI

Wiens huis zou jij willen zien? - Pagina 2 994277976_5_XoNR

Wiens huis zou jij willen zien? - Pagina 2 940565379_5_mcpr
Mijn balkon, hoort er ook bij natuurlijk Wink

Ik zal vanmiddag even nieuwe foto's met daglicht maken, dat is veel leuker Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Jerry zo 13 feb 2011 - 21:31

die bank/matras vind ik gaaf! Lekker met z'n tienen naast elkaar film kijken :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Pannetoet zo 13 feb 2011 - 23:19

@ CherrieLola: Jij bent echt creatief met kleur, zó leuk om te zien Very Happy
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flinder zo 13 feb 2011 - 23:41

Jerry schreef:die bank/matras vind ik gaaf! Lekker met z'n tienen naast elkaar film kijken :P

Haha, ik moest echt meteen aan een of andere seksscene denken :P Zie al helemaal een orgi voor me bij Gordon op de bank.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676

Bericht  VeryCherry ma 14 feb 2011 - 0:06

Ik_zelf_87 schreef:@ CherrieLola: Jij bent echt creatief met kleur, zó leuk om te zien Very Happy

Dankje Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pannetoet ma 14 feb 2011 - 1:50

CherrieLola schreef:
Ik_zelf_87 schreef:@ CherrieLola: Jij bent echt creatief met kleur, zó leuk om te zien Very Happy

Dankje Very Happy

Alstu!
Ik vind het écht mooi.. vriendin van mij is ook zo kleurrijk, zij heeft ook geen standaard huis. Zo is één muur lila, één muur is aquablauw en dat staat zo geweldig mooi! Zoals ook jou salontafel, heel apart maar ook heel leuk..bij mij past dat totaal niet haha en mijn vriend ziet me al aan komen maar toch vind ik het superleuk én mooi Very Happy Ik wou in onze slaapkamer één muur knalroze verven en dat staat heel mooi bij een zwart bed maar mijn vriend zag dat niet zitten haha
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  VeryCherry ma 14 feb 2011 - 1:53

Whahahaha, die hoes om de salontafel heb ik zelf gemaakt, het is van oorsprong een hocker en er zitten wieltjes onder. Ik heb onder de stof een mdf plaatje tegen het verschuiven van de glazen e.d. 1 muur is paars, 2 muren zijn roze met glitters, 1 wandje is roze/zilver barok behang en de keuken is aquablauw Very Happy

Het maakt mijn vriend niet zoveel uit hoe het er in huis uitziet, zolang ik er maar woon Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pannetoet ma 14 feb 2011 - 4:16

Kijk, kijk..actief bezig! Ga eens even foto's maken jij :P Ik heb min of meer 2 linkerhanden en ik zie heel vaak bij mensen zulke leuke dingen maar bij mijzelf vind ik het dan weer niks haha máár sinds hij ook schildert bij mensen vind hij kleur wel leuker..lucky me! Zo kwam hij gisteren met het idee om de woonkamer in ons volgende huisje in 4 verschillende kleuren te verven :shock: Haha dat lijkt me dan een beetje té.. en hij vind nu appeltjesgroen ook mooi..dat is écht al jaren mijn kleur! Haha..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  TNMN ma 14 feb 2011 - 5:59

Jaaa leuk Very Happy Dankjewel voor het plaatsen! Ik ben benieuwd naar de nieuwe foto's met daglicht
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Okidoki ma 14 feb 2011 - 6:52

Mimpie schreef:Hoe weten jullie dat dat de huizen van Anouk en Gordon zijn dan?? (Stomme vraag misschien maar ik zou niet weten hoe ik daarachter zou moeten komen)

Was laatst bij shownieuws dat haar huis te koop staat en daar zeiden ze ook de straatnaam en lieten ze wat foto's zien.
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Flippin' Bitch ma 14 feb 2011 - 8:49

Leuk, CherrieLola, ik hou ook wel van kleur in huis! (en daarom vind ik het ook stiekem nog prima om nog niet samen te wonen, kan ik nog lekker mijn gang gaan smile)
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: