Eten uit blik kankerverwekkend?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Eten uit blik kankerverwekkend?
Iemand die hier meer wijsheid over heeft?
Er waren een tijd terug speculaties over en in Marokko keek mijn man ook een Arabisch programma waarin ze aangaven dat je het echt niet meer moet nuttigen dat gebleken was uit een nieuw onderzoek dat het idd kankerverwekkend zou zijn. Maar ik kan nog niet echt iets heel duidelijks erover vinden.
Nu eten wij zelden iets uit blik, eigenlijk alleen mais en tonijn maar daar heb ik nog wel een stuk of 20 blik van staan.
Er waren een tijd terug speculaties over en in Marokko keek mijn man ook een Arabisch programma waarin ze aangaven dat je het echt niet meer moet nuttigen dat gebleken was uit een nieuw onderzoek dat het idd kankerverwekkend zou zijn. Maar ik kan nog niet echt iets heel duidelijks erover vinden.
Nu eten wij zelden iets uit blik, eigenlijk alleen mais en tonijn maar daar heb ik nog wel een stuk of 20 blik van staan.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Re: Eten uit blik kankerverwekkend?
Bijna overal zitten kankerverwekkende stoffen in. In tattoo-inkt, in deodorant, in chips (vooral paprika), etc. Overal waar kleur- en smaakstoffen inzitten.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Wat is er nog wel heel gezond om te eten want tegenwoordig schijnt er met alles wel wat mis te zijn .
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Dat is ook zo en daarom beperk ik het gebruik ervan graag tot een minimum of helemaal niet. Er blijven natuurlijk ook nog genoeg opties over.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Mosselen, gamba's en vis uit blik
» Nuchtere blik nodig
» Blik in de toekomst: zijn wij ook zo over 10 jaar?
» Nog eten?
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» Nuchtere blik nodig
» Blik in de toekomst: zijn wij ook zo over 10 jaar?
» Nog eten?
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: