Op de EHBO
+11
CCC
Jezzie
Sea of Trees
Ella
Parisienne
kwak
Happydobby
mauwmauw
Sam
Lejow
Stuiterbal
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Op de EHBO
Een lekkere lui avond gepland. Filmpje kijken, chipies erbij en hij mocht wat later op blijven het is tenslotte weekend !
S moest even plassen en dat doet hij uiteraard allemaal wel zelf. Ik was op zijn kamertje zijn pyjama aan het pakken het was tijd voor een bad.
Tot S naar me toe komt rennen en zegt "Kijk nou mama" ! En er kwamen opeens tranen. "Kijk heul veul bloed"
Ik keek en zag zijn kleine pieleke onder het bloed zitten.
Bij nadere inspectie en een verhaal waar ik geen touw aan kon vast knopen, bleek er nogal een diepe snee in zijn pielie te zitten. Precies aan het begin met de breedte mee.
Onder tussen had zoon praatjes voor tien al en moest nogal lachen om zijn eigen stommiteit. Hij was namelijk voor over van de wc af gevallen en is achter de wc bril blijven hangen. "auwa"
Dokter gebeld en op naar de ehbo. In de wachtruimte vroeg hij aan iedereen of ze ook pijn aan hun pielie hadden
Eigenlijk moest het gehecht worden maar dat is veel te pijnlijk voor de kleintjes. Gezien hij nog niet vaak een erectie krijgt konden we het alleen afbinden met een vette wat en een pleister. De arts noemde het een olifant want alles is afgedekt alleen zijn slurfje hangt er nog uit hahaha.
Nu weer lekker thuis. Van onze lui lekker avond is niks meer terecht gekomen, hij ligt inmiddels KO in bed.
S moest even plassen en dat doet hij uiteraard allemaal wel zelf. Ik was op zijn kamertje zijn pyjama aan het pakken het was tijd voor een bad.
Tot S naar me toe komt rennen en zegt "Kijk nou mama" ! En er kwamen opeens tranen. "Kijk heul veul bloed"
Ik keek en zag zijn kleine pieleke onder het bloed zitten.
Bij nadere inspectie en een verhaal waar ik geen touw aan kon vast knopen, bleek er nogal een diepe snee in zijn pielie te zitten. Precies aan het begin met de breedte mee.
Onder tussen had zoon praatjes voor tien al en moest nogal lachen om zijn eigen stommiteit. Hij was namelijk voor over van de wc af gevallen en is achter de wc bril blijven hangen. "auwa"
Dokter gebeld en op naar de ehbo. In de wachtruimte vroeg hij aan iedereen of ze ook pijn aan hun pielie hadden
Eigenlijk moest het gehecht worden maar dat is veel te pijnlijk voor de kleintjes. Gezien hij nog niet vaak een erectie krijgt konden we het alleen afbinden met een vette wat en een pleister. De arts noemde het een olifant want alles is afgedekt alleen zijn slurfje hangt er nog uit hahaha.
Nu weer lekker thuis. Van onze lui lekker avond is niks meer terecht gekomen, hij ligt inmiddels KO in bed.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Re: Op de EHBO
Agos, dat arme kind!
Maar wat een kanjer is het zeg!!
Maar wat een kanjer is het zeg!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Aah! Wat zielig.
Gelukkig is nu alles goed.
Gelukkig is nu alles goed.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
agos, maar moest wel lachen om zijn actie op de ehbo.Sterkte met hem
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ahh sneu, beterschap!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
ach... arm jochie!
en wat een dapper kind! dat lijkt me best pijnlijk....!
en wat een dapper kind! dat lijkt me best pijnlijk....!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ach.. wat zielig! Wat een stoere jongen is het! Ik hoop dat het snel geneest. Beterschap!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ahh wat sneu, maar wat een bikkel
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Het was best zielig maar hij is zo´n bikkel met een enorme pijn grens. Ik kneep zelfs mijn benen even bij elkaar en ik heb niet eens een slurf daar hangen haha.
Maandag moet hij overigens terug naar de dokter om het te laten na kijken ivm ontsteking gevaar. En het kan natuurlijk gaan zwellen.
Maandag moet hij overigens terug naar de dokter om het te laten na kijken ivm ontsteking gevaar. En het kan natuurlijk gaan zwellen.
Stuiterbal- Kletskop
Ik moest stiekem wel lachen toen ik het op FB las maar wel super zielig voor het kleine mannetje!!
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Sea of Trees schreef:Ik moest stiekem wel lachen toen ik het op FB las maar wel super zielig voor het kleine mannetje!!
Facebook ? Wie ben jij dan ?
Stuiterbal- Kletskop
Agos, wat vervelend. Maar wat een stoere bent!
Hopelijk geneest het snel!
Hopelijk geneest het snel!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ach jeetje zeg! Wat een narigheid! Stoere vent heb je hoor!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ach, arm kereltje. Ik vind hem wel een kanjer hoor. Hopelijk herstelt het snel en komt er geen infectie bij.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een bikkel heb jij zeg. De mijne schreeuwt al moord en brand bij een schaafwond ...
Hopelijk geneest het snel en goed.
Hopelijk geneest het snel en goed.
Gast- Gast
Jeej wat heftig! Wat een ontzettend stoere kerel heb jij zeg wat een kanjer!
Ik hoop dat het herstel goed verloopt en dat hij er niet teveel pijn aan krijgt want lijkt me niet niks,, gelukkig zijn kids weerbaar en kon hij zelfs nog grapjes maken!
Ik hoop dat het herstel goed verloopt en dat hij er niet teveel pijn aan krijgt want lijkt me niet niks,, gelukkig zijn kids weerbaar en kon hij zelfs nog grapjes maken!
Gast- Gast
Oeehh auw wat vervelend!
Hoop dat het goed geneest.
Toch nog leuke avond samen van kunnen maken?
Hoop dat het goed geneest.
Toch nog leuke avond samen van kunnen maken?
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Oh bah, ik krijg er ook een naar gevoel bij, en hij lacht er om haha. Stoere jongen!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ah wat zielig zeg. gelukkig is hij wel een bikkel. hopelijk geneest het snel en goed.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: