365 days in 1 minute
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
365 days in 1 minute
Door dit topic kwam ik op het idee om een ander soort 365-dagen-project te doen (ik dacht namelijk dat dat de bedoeling was voor ik dat topic opende, bleek niet zo te zijn, maar voilá, mijn idee was geboren ).
Ik maak vanaf 1 januari iedere dag een foto van mijn gezicht en wil dit het hele jaar volhouden, zodat ik er aan het eind van het jaar (of begin van 2014) een filmpje van kan maken
Op youtube staan soortgelijke filmpjes waardoor ik wist van het bestaan.
Wie heeft er ooit zoiets gedaan of wie is van plan dit te gaan doen? Doe mee doe mee doe mee!
Ik maak vanaf 1 januari iedere dag een foto van mijn gezicht en wil dit het hele jaar volhouden, zodat ik er aan het eind van het jaar (of begin van 2014) een filmpje van kan maken
Op youtube staan soortgelijke filmpjes waardoor ik wist van het bestaan.
Wie heeft er ooit zoiets gedaan of wie is van plan dit te gaan doen? Doe mee doe mee doe mee!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: 365 days in 1 minute
Hoe kun je vandaag nog vanaf 1 januari foto's maken dan?
Of bedoelde je dat je dat al doet, vanaf 1 januari ...
Of bedoelde je dat je dat al doet, vanaf 1 januari ...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ben al begonnen
Jerry- Ratel
Als ik nou ooit nog eens aan kinderen begin lijkt het me wel heel leuk om dat met je kind te doen!
Gast- Gast
ik vind dat zo leuk he, zou ik nu nog foto's kunnen doen van mijn zoontje van afgelopen jaar en dan de komende jaren volhouden met elk kwartaal ofzo?
of is het echt beter als je telkens de foto maakt met dezelfde achtergrond, dat heb ik natuurlijk niet gedaan met mijn zoontje tot nu toe.
of is het echt beter als je telkens de foto maakt met dezelfde achtergrond, dat heb ik natuurlijk niet gedaan met mijn zoontje tot nu toe.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
heeft er iemand een voorbeeld van zo'n filmpje?
Floor- Ratel
Heb even voor je gezocht:
https://www.youtube.com/watch?v=ejbNVWES4LI
https://www.youtube.com/watch?v=ejbNVWES4LI
Gast- Gast
Floor schreef:ik vind dat zo leuk he, zou ik nu nog foto's kunnen doen van mijn zoontje van afgelopen jaar en dan de komende jaren volhouden met elk kwartaal ofzo?
Bedoel je één foto per kwartaal? Dan krijg je maar een héél kort filmpje!
Ik hou 't tot nu toe nog netjes bij iedere dag (maargoed, we zijn januari nog niet eens voorbij, dus mag ook wel )
Jerry- Ratel
ja 1 foto per kwartaal is toch wel genoeg? nouja ik ga de filmpjes even kijken. ik ben benieuwd. vind het een leuk idee.
Floor- Ratel
Ik heb vanaf het moment dat mijn haar weer begon te groeien foto's gemaakt. De bedoeling was iedere week, toen werd het al snel iedere twee weken en nu is het inmiddels eens in de maand een foto geworden. Ik heb op iedere foto dezelfde achtergrond. Mijn bedoeling was (en is nog steeds) om er een collage van te maken zodra mijn haar weer mijn oude lengte heeft.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Floor schreef:ja 1 foto per kwartaal is toch wel genoeg? nouja ik ga de filmpjes even kijken. ik ben benieuwd. vind het een leuk idee.
Dan krijg je denk ik een heel kort hap-snap filmpje.
Bisq, gaaf!
Jerry- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Last minute: Koninginnenach Den Haag
» Wat is een last minute?
» Last Minute!?
» Last minute in Januari
» last minute ticket kopen?
» Wat is een last minute?