Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is een last minute?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is een last minute? Empty Wat is een last minute?

Bericht  Caribbeanlover zo 29 jul 2012 - 23:42

Ik weet dat het een vakantie is die je kort voor vertrek boekt. Maar tot hoeveel weken ervoor heet het echt zo?

Ik merk nl dat de prijzen niet bepaald zakken en lijken eerder steeds vaker en meer omhoog te gaan.Wat is een last minute? 878948377

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een last minute? Empty Re: Wat is een last minute?

Bericht  Travelgurly zo 29 jul 2012 - 23:55

klopt CL, tegenwoordig werkt het een soort met van dagprijzen, wie het eerst komt, heeft de voordeligste/minste toeslagen. Hoe langer je wacht hoe hoger de toeslagen.

En als ze dan er een aanbieding opgooien van bijv 300,- en je toeslagen zijn ook zo hoog...valt het tegen elkaar weg en betaal je nog de standaard prijs.

Ik denk 2 a 3 weken van te voren heb je voor verre bestemmingen leuke prijzen. En de maand novemer is vaak erg goedkoop voor verre reizen.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een last minute? Empty Re: Wat is een last minute?

Bericht  Caribbeanlover ma 30 jul 2012 - 0:05

Dank je voor je reactie.

De prijzen zijn nu nog te hoog.

Jamaica gaat denk ik niet door voor dit jaar dus dan wordt het de DR of Mexico.

Kan dat echt zo schelen 2 a 3 wkn van te voren voor de caribbean? We willen zo rond 10/11 september weg en tot de 15e is denk ik het uiterste.

Ik blijf zoeken.......................zucht!

Ik dacht altijd dat last minutes vanaf 8 wkn van te voren waren. We hebben vorig jaar gewoon echt veel geluk gehad, dat zullen we niet gauw weer meemaken van dat hotel of een soort gelijke. Denk je ook niet?

Ondanks dat de toeslagen steeds hoger worden en de reis zelf een stuk voordeliger is dan als ik het in april ofzo zou hebben geboekt ben ik wellicht alsnog goedkoper uit toch!?
Wat bedoel je precies met de standaard prijs? Dat is toch alleen maar gunstig voor ons.


Vorig jaar is daar een voorbeeld van. Hopelijk word mijn geduld nu ook wer goed beloond zeker aangezien ik nu nog langer wacht dan vorig jaar.Wat is een last minute? 1371890812

We gaan altijd in sept. dus nov. is geen optie voor ons. Ik heb wel eens gekeken naar nov. of het echt zoveel scheelt, maar wat ik ervan zag is dat het dan juist ineens duurder werd zelfs al in okt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een last minute? Empty Re: Wat is een last minute?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum