Dagcafé 2011
+24
SleepingBeauty
Limburg85
_Lacey_
Angela_1986
Roze Roos
Cheesegirl
Merai
NoorA
Chocolate Cookie
aniet
Caroow
Lynn_
Jordana
M_as
Lotus
Burn
smooch
TNMN
Lejow
Qiara
Serena
Try
Suus
VeryCherry
28 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Goed dat je eerlijk bent meis, en goed dat zij dat ook tegen jou zijn
Zie je het als een nadeel, dat je doorverwezen moet worden?
*done*
Laatst aangepast door Lejow op za 12 feb 2011 - 9:03; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Willen jullie mijn posts uit jullie quotes halen? Dan kan ik ze nog verwijderen als ik dat wil.
Gast- Gast
Ik heb je volgens mij niet gequote.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Nu ga ik echt naar bed.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Slaap lekker!Lotus schreef:Nu ga ik echt naar bed.
Lynn_- Kletskop
Zucht, ik ben ook zo labiel als de pest vandaag. Ik blijf maar om alles huilen vandaag.
Gast- Gast
Wat rot :-(. Om een bepaalde reden of 'zomaar''?
Lynn_- Kletskop
Isabella schreef:Zucht, ik ben ook zo labiel als de pest vandaag. Ik blijf maar om alles huilen vandaag.
Wat vervelend voor je! Komt het door gisteren?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik weet niet, ik ben sowieso snel in tranen en emotioneel, en nu ben ik ook nog onwijs moe en kijk ik over liefde haha, dat zal wel even de druppel zijn dus ik huil met alles mee
Niet over gisteren in ieder geval, dat was een stevige miscommunicatie en is uitgepraat, maar ben van al dat praten wel moe, dus indirect wel
Niet over gisteren in ieder geval, dat was een stevige miscommunicatie en is uitgepraat, maar ben van al dat praten wel moe, dus indirect wel
Gast- Gast
Waar hadden jullie een miscommunicatie over dan? Kan veel energie kosten he... Doe maar lekker rustig aan!
Lynn_- Kletskop
Wie de schoen past ...
Lotus, weltrusten!
Isabella, wat vervelend dat je je zo voelt. Huilen is af en toe wel lekker, en als je toch All you need is love aan het kijken hebt heb je nog een mooi excuus ook. Toch een dikke knuffel voor jou!
Lotus, weltrusten!
Isabella, wat vervelend dat je je zo voelt. Huilen is af en toe wel lekker, en als je toch All you need is love aan het kijken hebt heb je nog een mooi excuus ook. Toch een dikke knuffel voor jou!
Gast- Gast
Isabella schreef:Ik weet niet, ik ben sowieso snel in tranen en emotioneel, en nu ben ik ook nog onwijs moe en kijk ik over liefde haha, dat zal wel even de druppel zijn dus ik huil met alles mee
Fijn dat je dat hebt afgesloten dan! En ach, niks mis met af en toe even lekker huilen;)
Merai- Ratel
Lynn_ schreef:Waar hadden jullie een miscommunicatie over dan? Kan veel energie kosten he... Doe maar lekker rustig aan!
Ik had bepaalde opmerkingen anders opgevat omdat hij heel negatief en boos deed, maar blijkbaar had hij het écht goed bedoeld en reageerde hij dus weer boos op mij, omdat hij het een rotstreek vond hoe ik reageerde. We hadden gewoon een stevige discussie die uiteindelijk uitliep op een ruzie, en toen was hij er vandoor gegaan, zonder dat ik wist waarheen oid. Uiteindelijk kwam die na 2u terug.
Gast- Gast
En een dikke knuffel voor jou! Want ik ben wel trots op het feit dat je inziet dat er een probleem is bij jou qua eten en je gewicht, en dat je er wel voor gaat om dat te verbeteren en te veranderen.Alex167 schreef:Toch een dikke knuffel voor jou!
Gast- Gast
Isabella schreef:Uiteindelijk kwam die na 2u terug.
Oeh, daar zou ik heel onzeker en verdrietig van worden, en daarna superboos
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Bah, wat rot voor jullie. Gelukkig is nu alles weer goed. Een ruzie(tje) op z'n tijd is zo slecht nog niet denk ik.
Lynn_- Kletskop
Ik ga nu echt even mijn kleren uitzoeken voor vanavond en mezelf een beetje toonbaar maken. Mijn haar lijkt ontploft en ik zit nog in mijn huispak.
Lynn_- Kletskop
Ik snap nog steeds niet wat mensen zo geweldig vinden aan dat all you need is love!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik snap nog steeds niet wat mensen zo geweldig vinden aan dat all you need is love!
Ik heb geen tv maar had ik die wel dan zou ik het ook aangezet hebben . Het is gewoon fijn om even allemaal happy endings te zien
Merai- Ratel
Try schreef:Isabella schreef:Uiteindelijk kwam die na 2u terug.
Oeh, daar zou ik heel onzeker en verdrietig van worden, en daarna superboos
Klopt, ik werd verdrietig ervan en heb hem een aantal keren gebeld & toen drukte hij me weg, dus was het even klaar voor mij. En toen vond hij het natuurlijk niet leuk en kwam hij naar huis
Gast- Gast
Gek is dat he? Hoe meer aandacht wij aan mannen geven, hoe minder zij dat doen, maar als je 'afstand' neemt dan kussen ze je kont Fijn dat het nu weer goed is lieverd!Isabella schreef:
Klopt, ik werd verdrietig ervan en heb hem een aantal keren gebeld & toen drukte hij me weg, dus was het even klaar voor mij. En toen vond hij het natuurlijk niet leuk en kwam hij naar huis
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: