Wat gaan jullie doen op deze bewolkte zaterdag?
+27
Tiana
Sarah1985
Joli86
Roxi3
Caroow
Marin
lyke
*Lookie*
love
Thalissa
Exogenesis
Middleme
Penny Blossom
mzcharlotte
girli
Oasis
Silver
Reeza
Sam
Sugarfall
Charles
Carra
Minx
SoGood
Lejow
Highway
Chocoholic
31 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat gaan jullie doen op deze bewolkte zaterdag?
We zijn ineens spontaan ergens bij de Hollandse waterlinie bij een fort. Altijd leuk, zo'n spontaan tripje.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Leuk Marin, zo een Fort van de Stelling van Amsterdam? Er zijn er heel veel. Ik heb in de 'schuur' gewoond die voor het Fort staat. Als het goed is, heeft elk Fort zo een loods-achtig iets.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Wat hebben jullie toch allemaal leuke dingen op de planning staan! Ik heb net als een paar anderen een pyjama-dag vandaag, alleen sporten vanavond is het enige 'moetje'.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik heb geslapen tot 12 uur Straks even boodschappen doen, ik ben net terug van vakantie dus er is helemaal niks in huis. En om 5 uur moet ik werken in een restaurant, dus daar ben ik de hele avond en nacht druk mee. Hoop dat ik rond half 3 klaar ben.
Gast- Gast
We zouden de babykamer gaan ophalen maar mijn schoonmoeder heeft een tablet gekocht en vriend wil niet wachten om hem uit te proberen, hij zit nu dus al een hele tijd met de tablet in zijn handen. Ik hoop dat het nog lukt om vandaag naar de winkel te gaan Vanavond verjaardag van mijn moeder, die wordt morgen 60!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben aan het helpen met versieren voor het verjaardagsfeestje van de dochter van Hellowkitty. Om 15:00 begint het feest en vanavond ga ik met mijn man naar de film.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Wij hebben nu mijn nichtje over de vloer, nog oppassen tot ongeveer 4 uur.
Vanavond verjaardag van een vriendin. Hoop dat ik het vol ga houden, niet helemaal fit namelijk...
Vanavond verjaardag van een vriendin. Hoop dat ik het vol ga houden, niet helemaal fit namelijk...
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Carra schreef:Leuk Marin, zo een Fort van de Stelling van Amsterdam? Er zijn er heel veel. Ik heb in de 'schuur' gewoond die voor het Fort staat. Als het goed is, heeft elk Fort zo een loods-achtig iets.
Nee we waren in de buurt van Culemborg.
Wat super vet dat je daar gewoond hebt! Dat klinkt echt stoer!
De sociëteit van m'n broertjes studievereniging zit ook in een oud fort. Zo vet!
We zijn t fort niet in geweest, alleen even buiten rond gelopen. Vriend had net de safari lens gekocht dus even op vogels uitgeprobeerd ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Naar de Utrechtmeeting! En nu in de bus om even bij te kletsen met Blond
Gast- Gast
Ik heb het hele huis gepoetst. En in de bijkeuken kwamen we erachter dat er allemaal schimmel zat achter de kast dus net nog schoon gemaakt. Ook hebben we de Wii weer beneden gedaan dus net nog gewiit
Eigenlijk best een saaie dag zo
Eigenlijk best een saaie dag zo
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb van 11 uur tot net gestudeerd en heb eindelijk mijn opdracht af. Zo meteen ga ik boodschappen doen, lekker koken en even relaxen. Vanavond weer even aan de bak voor school.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Heel veel nuttigs nog niet gedaan vandaag. De ramenwasser was er vanmorgen, heeft mooi alles gewassen van boven tot beneden, binnen en buiten
Verder is mijn vader langgewenst voor een kop koffie, en heeft mee een hele grote meevaller gegeven mbt het terugbetalen van mijn auto aan hem (€2500,-)!!!
En verder wat dingetjes in en rondom huis (nog wat kerstversiering die ik was vergeten buiten, wat voorbereid voor het eten, het glas van de tussendeur gewassen, vriend is zijn scooter aan het wassen)
En vanavond hebben we een feest in een café, van een vriend uit mijn vriend's voetbalelftal
Verder is mijn vader langgewenst voor een kop koffie, en heeft mee een hele grote meevaller gegeven mbt het terugbetalen van mijn auto aan hem (€2500,-)!!!
En verder wat dingetjes in en rondom huis (nog wat kerstversiering die ik was vergeten buiten, wat voorbereid voor het eten, het glas van de tussendeur gewassen, vriend is zijn scooter aan het wassen)
En vanavond hebben we een feest in een café, van een vriend uit mijn vriend's voetbalelftal
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Ik heb vanmiddag met mijn moeder een lekkere boswandeling gemaakt. Verder een relaxdag, en vanavond lekker bankhangen, heerlijk .
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Vanmiddag zijn mijn man en ik naar The Hobbit geweest. Daarna hebben we thuis lekker frietjes gegeten met een snack. Nu ben ik muziek aan het luisteren op youtube en op het forum aan het neuzen. Heb nog geen idee wat ik dadelijk ga doen, maar ik ga wel een lekker biertje drinken straks heb ik besloten.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Wij zijn wezen shoppen voor een bril voor mij. Verder moest ik mijn jas laten repareren, heb ik schoenen gekocht en wat leuke dingetjes voor in huis. Vanmiddag hebben we boodschappen gedaan en toen was ik knock out. Dus de rest van de dag op de bank!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waar gaan jullie naartoe deze zomer?
» Wat gaan jullie doen morgen?
» Wat gaan jullie nog doen vandaag?
» Wat gaan jullie vanavond doen?
» Wat gaan jullie vandaag doen?
» Wat gaan jullie doen morgen?