Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

BB-cream

+23
Poubelle
SoGood
Blond
SuzieQ
Tiara
Fortissimo
Elliot
Monte
Coccinelle
Marin
ExpressoB
sawasdee
SuperGrover
Arwyn
Zora
Caroow
Toet
Isabel_
Atelier Madame
Charles
Tamagotchi
Minx
Red Velvet
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

BB-cream - Pagina 2 Empty Re: BB-cream

Bericht  Tiara za 5 jan 2013 - 8:34

Ik ben ook fan van die van garnier!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  SuzieQ zo 6 jan 2013 - 1:17

Jaren geleden had ik de Daywear Plus van Estee Lauder. Dat was een creme met een beetje een beige achtig kleurtje met spikkels. Hij was er maar in 1 kleur en hij maakte mijn huid ook heel mooi egaal en met een beetje een glow. Is dat eigenlijk ook een BB cream? Het gaf niet af, maar ging er wel af als je 's avonds je huid reinigde. Geen idee of het nog bestaat, ik vond het wel een fijne creme in ieder geval. Hij rook alleen een beetje vreemd, naar komkommer.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  Red Velvet zo 6 jan 2013 - 1:33

Ik ga het denk ik ook maar eens proberen.
Toevallig zag ik dat de Garnier vanaf dinsdag bij de Kruidvat in de aanbieding is, dus dat komt mooi uit Very Happy

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Bericht  Blond zo 6 jan 2013 - 1:50

SuzieQ schreef:Jaren geleden had ik de Daywear Plus van Estee Lauder. Dat was een creme met een beetje een beige achtig kleurtje met spikkels. Hij was er maar in 1 kleur en hij maakte mijn huid ook heel mooi egaal en met een beetje een glow. Is dat eigenlijk ook een BB cream? Het gaf niet af, maar ging er wel af als je 's avonds je huid reinigde. Geen idee of het nog bestaat, ik vond het wel een fijne creme in ieder geval. Hij rook alleen een beetje vreemd, naar komkommer.

Ja die wordt nu ook verkocht als BB Cream, is inderdaad een prettige crème. Heet nog steeds Daywear hoor, alleen staat er nu ergens BB Cream ook nog vermeld. Volgens mij heeft Punk'd die ook.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SoGood zo 6 jan 2013 - 7:30

Wauw, ik heb de Garnier gekocht (voor gemengde/vette huid, lichte versie) en het bevalt me beter dan verwacht! Dekt best goed eigenlijk zonder echt een foundationgezicht te krijgen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Toet zo 6 jan 2013 - 8:28

Zora schreef:
Elliot schreef:
Charles schreef:Ik vind die van Garnier, voor gemengde tot vette huid echt superfijn, en de kleur is ook precies goed (de lichte variant).
Die heb ik ook, en ik vind hem ook heel fijn! Ik heb een hele onregelmatige huid, veel last gehad van acne en nog steeds erg gevoelig voor puistjes, maar deze creme kan ik de hele dag dragen zonder te gaan glimmen.

Is de kleur vergelijkbaar met de normale variant van Garnier?

Ik vind van niet. De normale variant is iets te donker voor mijn huid terwijl die voor gemengde/vette huid perfect is.

Of, nou ja, ik twijfel eigenlijk. De normale smeert ook niet goed uit bij mij waardoor het niet mooi egaal wordt, dus misschien ligt het gewoon aan mijn huid.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Poubelle zo 6 jan 2013 - 8:30

Ik heb ook de lichte van Garnier, maar ik vind het geen BB-cream, ik vind het meer een getinte dagcrème.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Caro zo 6 jan 2013 - 9:21

Harrison schreef:Ik vond die van l'oreal juist wel weer fijn. Maar ik doe er wel een Dagcreme onder dus eigenlijk doet het niet wat het zou moeten doen. Die van garnier voor de vette huid is ook relax ja! De normale is veel te vet voor mij.

Dit scheelt mij een reactie typen.. Ik doe dus precies hetzelfde. Dagcreme eronder, en dan gewoon de BB als foundation gebruiken. Ik vind hem wat lichter dan gewone foundation en de dekking is prima voor mij...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Zora zo 6 jan 2013 - 9:34

Toet schreef:
Zora schreef:
Elliot schreef:
Charles schreef:Ik vind die van Garnier, voor gemengde tot vette huid echt superfijn, en de kleur is ook precies goed (de lichte variant).
Die heb ik ook, en ik vind hem ook heel fijn! Ik heb een hele onregelmatige huid, veel last gehad van acne en nog steeds erg gevoelig voor puistjes, maar deze creme kan ik de hele dag dragen zonder te gaan glimmen.

Is de kleur vergelijkbaar met de normale variant van Garnier?

Ik vind van niet. De normale variant is iets te donker voor mijn huid terwijl die voor gemengde/vette huid perfect is.

Of, nou ja, ik twijfel eigenlijk. De normale smeert ook niet goed uit bij mij waardoor het niet mooi egaal wordt, dus misschien ligt het gewoon aan mijn huid.

Hmm lastig!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Beachgirl zo 6 jan 2013 - 10:11

Die van Garnier was voor mij te vet.

Heb nu die van Maybelline, de BB fresh en die vind ik erg fijn. Ik gebruik het vooral om op mijn werk idd niet zo'n foundationhoofd te krijgen. Ik doe er wel gewoon nog een matterende poeder overheen.

Ga binnenkort die van Rimmel ook eens testen, al schijnt die een hele lichten en juist een hele donkere te hebben. Niet echt geweldige kleuren dus.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Bisq ma 7 jan 2013 - 4:36

Ik heb hem van Nivea, per ongeluk de verkeerde gekocht maar hij bevalt me erg goed. Niet vet en geeft mooi effect, mijn onregelmatige huid ziet er een stuk beter uit.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  SuzieQ vr 1 feb 2013 - 7:50

Ik ga denk ik die van La Roche Posay eens proberen. De laatste jaren heb ik dat merk gebruikt en mijn huid reageert er wel oke op. Nog steeds regelmatig ontstekingen, maar ik krijg zeker geen jeuk en branderige huid van La Roche. Op internet zie ik heel wat goede reviews dus benwel benieuwd. Ik zoek er alleen een met een lichte dekking, waardoor mijn huid net wat egaler wordt en wat ik dan evt nog even af kan poederen. Dus geen foundation idee. Als ik dat wil, gebruik ik wel foundation. Ik wil het als dagcreme gebruiken, dus het moet niet iets zijn waar je eerst een moisturizer onder moet doen.
Iemand ervaring met die van La Roche Posay? Ik ben ook benieuwd naar Dior en Clinique. Die ga ik ook maar eens even testen denk ik.

SuzieQ
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 1 feb 2013 - 8:22

Ik zag vandaag in een filmpje van Misslipgloss dat Catrice en Essence nu ook een BB-cream verkopen! Ik ben heel benieuwd!

Gast
Gast

Bericht  SuzieQ vr 1 feb 2013 - 23:49

Ook handig, de apotheek is hier voortaan gesloten op zaterdagochtend. Door de week is hij open van 8 tot 17.00 uur, en dan ben ik altijd op mijn werk. Dus kan de La Roche Posay niet gaan kopen, alleen online bestellen en ik wil hem toch liever eerst testen. Je kan het echt alleen kopen bij de apotheek toch?

SuzieQ
Prater
Prater

Bericht  Zwerver vr 1 feb 2013 - 23:52

Ik gebruik BB cream van Missha. Vind die echt ideaal.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud