BB-cream
+23
Poubelle
SoGood
Blond
SuzieQ
Tiara
Fortissimo
Elliot
Monte
Coccinelle
Marin
ExpressoB
sawasdee
SuperGrover
Arwyn
Zora
Caroow
Toet
Isabel_
Atelier Madame
Charles
Tamagotchi
Minx
Red Velvet
27 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
BB-cream
Ik zie in het topic "Beauty-ontdekkingen van 2012" dat veel mensen helemaal fan zijn van de BB-cream
Welk merk gebruiken jullie? En wat doettie met je huid?
Welk merk gebruiken jullie? En wat doettie met je huid?
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Re: BB-cream
Ik heb die van maybeline. Qua verzorging niet zo veel maar het is net een subtiel kleurtje zodat mijn huid er net wat mooier uit ziet. Ook worden de rode vlekjes iets subtieler.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ken nog geen enkele bb cream die zijn werk goed doet.
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Ik heb die Estee Lauder, maar ik vind het niet zo'n fijne creme. Er moet sowieso een dagcreme onder (vochtarm/gemengde huid). En dan pak ik toch liever wat foundation ipv weer een creme (zoals bb).
Gast- Gast
Je hebt trouwens echte en neppe BB creams. Er moet een bepaald bestandsdeel inzitten anders is het geen officiele bb cream, die je huid dus ook verbeterd. Zijn wel een aantal google pagina's over te vinden.
Gast- Gast
Ik vind die van Garnier, voor gemengde tot vette huid echt superfijn, en de kleur is ook precies goed (de lichte variant).
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik heb die van het kruidvat, geen idee of het de echte is maar ik vind hem fijn! Voor vijf euro vond ik het proberen wel waard.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb de BB cream van Clinique en ik vind hem wel okee. De dekking is prima maar ik merk dat ik voor mijn droge huid toch wel een hydraterende creme aan moet brengen dus dan schiet de BB cream een beetje zijn doel voorbij. Ik heb ook een BB cream van Garnier gebruikt en die vind ik wel wat fijner dan die van Clinique alleen vind ik daarvan dat mijn huid zo snel glimt. Ik gebruik nu dus weer vaker foundation.
Isabel_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 70
Ik heb nav dit topic gelijk 2 probeerverpakkingen originele bv cream besteld van skin79 op bbcreamshop.eu. Ik ben benieuwd, ik probeer het gewoon nog een keertje...
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Charles schreef:Ik vind die van Garnier, voor gemengde tot vette huid echt superfijn, en de kleur is ook precies goed (de lichte variant).
Die is inderdaad erg fijn. Ik heb die van L'oreal geprobeerd en dat vond ik helemaal niks. Zelf gebruik ik Skin79 diamond prestige BB-cream.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vond die van l'oreal juist wel weer fijn. Maar ik doe er wel een Dagcreme onder dus eigenlijk doet het niet wat het zou moeten doen. Die van garnier voor de vette huid is ook relax ja! De normale is veel te vet voor mij.
Gast- Gast
Ik heb van Garnier, voor de lichte huid. Ik ben fan!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Komt die van Garnier voor de vette huid qua kleur overeen met de normale lichte variant van Garnier? Die is namelijk perfect van kleur voor mij, maar idd: te vet!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik heb een proefje gehad van die eerste versie van Garnier, van die voor de vette huid en van die van L'Oreal.
De eerste vond ik echt helemaal niks, de andere 2 bevielen wel goed.
Heb er ook een uit Engeland, maar nog niet geprobeerd.
De eerste vond ik echt helemaal niks, de andere 2 bevielen wel goed.
Heb er ook een uit Engeland, maar nog niet geprobeerd.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kruip even onder een steen vandaan. Wat is BB-cream?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Ik kruip even onder een steen vandaan. Wat is BB-cream?
+1
sawasdee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10
Ik heb deze
Het is dus een dagcreme met een kleurtje, heel simpel gezegd. Ietsje dekkend en als het goed is hoef je geen dagcreme meer te gebruiken, want hierin zitten stofjes die je huid ook beschermd. Het verstopt ook niet je porien zoals foundation en poeders dat dan meer hebben.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb die van Garnier geprobeerd, maar vond 'm vreselijk, veel te vet. En nu al paar maanden die van Clinique en vind ik ook te vet, maar als ik 'm meng met een serum, gaat 't wel en wordt 't wel lekker zacht. Maar om nou te zeggen dat ik 'm nogmaals ga kopen..
Volgens mij is die van L'Oreal wel minder vet, wel eens proefmonstertje van gehad.
Volgens mij is die van L'Oreal wel minder vet, wel eens proefmonstertje van gehad.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik vind de BB-Cream van Nivea erg fijn. Heb een gemengde huid en deze voelt niet vettig aan.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Ja dat vraag ik me ook af. Voor mij is die ook goed, maar inderdaad te vet.Zora schreef:Komt die van Garnier voor de vette huid qua kleur overeen met de normale lichte variant van Garnier? Die is namelijk perfect van kleur voor mij, maar idd: te vet!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Die heb ik ook, en ik vind hem ook heel fijn! Ik heb een hele onregelmatige huid, veel last gehad van acne en nog steeds erg gevoelig voor puistjes, maar deze creme kan ik de hele dag dragen zonder te gaan glimmen.Charles schreef:Ik vind die van Garnier, voor gemengde tot vette huid echt superfijn, en de kleur is ook precies goed (de lichte variant).
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik heb die voor de vette huid van Garnier en gebruik ik om mijn gezicht net even wat egaler te maken. Ik vind hem erg fijn!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik ben fan van de Skin79!Tamagotchi schreef:Ik heb nav dit topic gelijk 2 probeerverpakkingen originele bv cream besteld van skin79 op bbcreamshop.eu. Ik ben benieuwd, ik probeer het gewoon nog een keertje...
Gast- Gast
Elliot schreef:Die heb ik ook, en ik vind hem ook heel fijn! Ik heb een hele onregelmatige huid, veel last gehad van acne en nog steeds erg gevoelig voor puistjes, maar deze creme kan ik de hele dag dragen zonder te gaan glimmen.Charles schreef:Ik vind die van Garnier, voor gemengde tot vette huid echt superfijn, en de kleur is ook precies goed (de lichte variant).
Is de kleur vergelijkbaar met de normale variant van Garnier?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» BB cream
» L'Oreal Nutrigold BB cream
» Elizabeth Arden 8 hour cream
» Tip voor de mensen die BB cream te vet vonden
» BB cream voor vette huid, welke?
» L'Oreal Nutrigold BB cream