Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

advies bij babykamer

+4
Theeleut
kwak
Caroow
sanne-84
8 plaatsers

Ga naar beneden

advies bij babykamer Empty advies bij babykamer

Bericht  sanne-84 vr 4 jan 2013 - 9:33

advies bij babykamer 537430_2658632881242_1024317752_nadvies bij babykamer 735023_2658629001145_1666052416_n

het schilderen en behangen is klaar, en de meubeltjes staan er ook al in:) zie hierboven. het kamertje is niet al te groot (maar datvind ik ook niet hoeven voor een babykamer)

alleen nu de rest nog.. en daarover twijfelen we.
aangezien het behang grotendeels bruin is, leek het me wel mooier om de rest ook bruin te houden. met de rest bedoel ik voornamelijk waskussenhoes, dekbedje, badcape (en later badjasje) wat aan de kast komt te hangen. op internet heb ik leuke dingen bruine dingen van ikke gevonden (alleen helaas geen dekentje, alleen een wit lakentje van ikke).
nu hebben we ook die paar dingen in het fuchsia en turquoise/aqua gezien, zoals in het behang. nu is ook een optie om die paar dingen zolang wit te te pakken, en dan meteen na de geboorte iemand dat in de kleur laten kopen van het geslacht (dat weten we nu nog niet).
maar mn man zou nu ook wel alvast alles in het turquoise willen kopen, want dat kan volgens hem ook wel.

ik denk dat de gordijnen bruin worden,maar mocht de aankleding turquoise worden is dat heel mischien ook nog iets. en bij het bedje willen we een tekst op de muur (met enkele bloemetjes van het behang erbij) maar die kleur staat ook nog niet vast.

ofwel, wat zouden jullie doen?? (als mn verhaal nog helder is..)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

advies bij babykamer Empty Re: advies bij babykamer

Bericht  Caroow vr 4 jan 2013 - 9:34

Ik heb niet zoveel gevoel voor wat mooi is, dus ik kan er geen advies over geven. Ik vind het behang wel heel leuk en zo'n klein kamertje ook erg schattig!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

advies bij babykamer Empty Re: advies bij babykamer

Bericht  kwak vr 4 jan 2013 - 9:36

ik zou niet voor bruin gaan persoonlijk. Ik vind het dan wat donker en somber worden.
Omdat je het geslacht nog niet weet is het dan ook wel lastig maar ik vind turquoise ook heel leuk voor een meisje en helemaal met dat behang is dat heel leuk vind ik.

wel zou ik alles van textiel van het zelfde merk doen zodat je dan alles in de zelfde kleur hebt.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

advies bij babykamer Empty Re: advies bij babykamer

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 9:38

Ik zou juist niet voor bruin gaan, maar voor één van de andere kleuren uit het behang, dat accentueert mooier en maakt het ook minder donker en somber. Het is ook maar een klein kamertje, als je alles bruin doet wordt het zo'n donker hol.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

advies bij babykamer Empty Re: advies bij babykamer

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 9:39

Leuk! Ik zou niet voor alles bruin gaan, dan wordt alles wel heel donker denk ik. Je zou ook de witte/creme kleur uit het behang voor de gordijnen kunnen doen en dan kleur in de rest. Ik vind turquoise prima voor allebei kunnen dus dan xou ik dat doen. Maar ik zou ook niet perse alleen maar kleuren die in het behang terugkomen kiezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

advies bij babykamer Empty Re: advies bij babykamer

Bericht  sanne-84 vr 4 jan 2013 - 9:46

goh volgens mij ga ik niet tegen mn man zeggen dat hij gelijk van jullie krijgt, maar dat ik zelf tot ander inzicht ben gekomenadvies bij babykamer 2474380249
ik ben iemand die zo weinig voorstellingsvermogen heeft.. pas als ik het zie weet ik of het mooi is of niet..
wel wil ik de dingen zoveel mogelijk in 1 kleur, dat vind ik meer eenheid, en dus ook een kleur die in het behang voorkomt (mn man wilde al grijs, nou echt niet! of krijgt hij hier nu ook gelijk in? haha)

maar fijn om te lezen dat meerdere turquoise ook evt mooi vinden bij een meisje. dat stelt me al ergens gerust
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

advies bij babykamer Empty Re: advies bij babykamer

Bericht  Theeleut vr 4 jan 2013 - 9:50

Ik zou ook niet voor bruin gaan, juist voor turkooise of paars. Turkooise kan heel goed voor een meisje. Mijn dochter heeft ook turkooise in haar kamer icm allerlei andere kleuren.

Heel leuk behang trouwens! Is weer eens wat anders dan pip en roze.

Turquoise dus laughcry


Laatst aangepast door Theeleut op vr 4 jan 2013 - 9:52; in totaal 1 keer bewerkt
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

advies bij babykamer Empty Re: advies bij babykamer

Bericht  Rovine vr 4 jan 2013 - 9:50

Bruin textiel ziet er altijd anders uit dan bruin behang, al is het maar door de textuur. Zou zelf ook voor turquoise gaan, past mooi bij het behang en kan ook prima voor een meisje.

Lief kamertje!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

advies bij babykamer Empty Re: advies bij babykamer

Bericht  Bloem86 vr 4 jan 2013 - 9:58

Wat een leuk behang!! Very Happy
Ik zou ook voor turquoise gaan, normaal niet mijn kleur. Maar past nu juist mooi bij t behang!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

advies bij babykamer Empty Re: advies bij babykamer

Bericht  sanne-84 vr 4 jan 2013 - 9:59

Theeleut schreef:Ik zou ook niet voor bruin gaan, juist voor turkooise of paars. Turkooise kan heel goed voor een meisje. Mijn dochter heeft ook turkooise in haar kamer icm allerlei andere kleuren.

Heel leuk behang trouwens! Is weer eens wat anders dan pip en roze.

Turquoise dus advies bij babykamer 394967

wij zijn beide ook niet echt van de babybabydingen zeg maar. met nijntje, winnie de poo of woezel of pip maak je ons ook niet echt blij. daarom is kleding nu dubbel moeilijk.. en we weten het geslacht niet, waardoor de keuze al beperkt is, en een beertje is prima, maar hoeft niet té te zijn. maar dat is weer wat anders. daarom zijn we ook blij met ons behang!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

advies bij babykamer Empty Re: advies bij babykamer

Bericht  sanne-84 vr 4 jan 2013 - 9:59

turquoise gordijnen wordt dan zeker wel teveel van het goede?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

advies bij babykamer Empty Re: advies bij babykamer

Bericht  Limburg85 vr 4 jan 2013 - 10:04

Ik zou ook niet voor bruin gaan maar voor wit met paars (meisje) of turqoise. Ik zou niet voor turqoise gordijnen gaan, dat vind ik te. Die zou ik wel in het bruin doen denk, misschien met een wit/crème rolgordijn.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

advies bij babykamer Empty Re: advies bij babykamer

Bericht  Theeleut vr 4 jan 2013 - 10:10

Ik zou voor crème gordijnen gaan en dan een verduisterend rolgordijn of van de brede witte jaloeziën.

Het behang is al erg donker, daarom zou ik de rest rustig en licht houden met hier en daar een turquoise accent, dus ook weer niet alles in een tweede kleur.

Ik vind al die baby thema's zoals winnie the pooh e.d. ook afschuwelijk, in het kamertje én al helemaal op kleding, yuk.

Edit: ik lees nu pas dat jullie het geslacht nog niet weten, heel eerlijk, vind ik het behang wel echt meidenbehang. Ik ging er van uit dat jullie een meisje kregen.
Het lijkt me lastig de kamer jongensachtig te maken na verloop van tijd.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

advies bij babykamer Empty Re: advies bij babykamer

Bericht  tweeling vr 4 jan 2013 - 10:22

Ik zou er geen bruin bij doen maar juist de kleuren uit het behang.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

advies bij babykamer Empty Re: advies bij babykamer

Bericht  tweeling vr 4 jan 2013 - 10:23

Gordijnen zou ik wit/crème doen, lekker fris smile
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

advies bij babykamer Empty Re: advies bij babykamer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum