Luiertas
+26
Silver
teletascha
Theeleut
Ella
SarahKey
Shopaholic
Darius
Flip Fluitketel
Tania
piene1983
smooch
PapillonRose
Jade
Wennes
Susan
Parisienne
tweeling
Clapperdie
Juutjepetuutje
Roos
kwak
Papillio
Muppetje
Liadan
Highway
Printje
30 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Luiertas
Op de site van de prenatal hebben ze een kortingspagina, daar staan er ook een paar tussen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor e tip Ella, ga nog eens even neuzen daar.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Bedankt voor e tip Ella, ga nog eens even neuzen daar.
Ik heb de link via de mail gehad, dus als je hem niet kan vinden laat het even weten dan
Ella- Ratel
Ik heb heel even een luiertas gebruikt de bij de kinderwagen hoorde, maar al gauw gebruikte ik gewoon mijn eigen tas. Ik heb altijd een grote dus dat past prima, zeker nu ik alleen nog maar drinken/eten en luiers meeneem. Dus mijn Cowboys bag voldoet prima!!
De meeste luiertassen vind ik echt moekegehalte hebben zeg maar, daar houd ik niet zo van
De meeste luiertassen vind ik echt moekegehalte hebben zeg maar, daar houd ik niet zo van
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ella schreef:Printje schreef:Bedankt voor e tip Ella, ga nog eens even neuzen daar.
Ik heb de link via de mail gehad, dus als je hem niet kan vinden laat het even weten dan
Ik zie veel verzorgingstassen die in de aanbieding zijn dus ik denk dat het hetzelfde is maar toch bedankt!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Wij hebben 1 tas bij de kinderwagen, en 1 tas van bambino van het kruidvat. Die laatste is echt lekker groot, kun je een hoop spullen inproppen, en was niet duur.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Ik heb trouwens een tas gekregen die bij de kinderwagen hoor. Die ga ik gebruiken en kijken of die bevalt of niet. Kan altijd nog een andere kopen. Vond het wel mooi dat hij precies het zelfde eruit ziet als de wagen.
Ella- Ratel
Even upje, ik heb ook mijn zinnen gezet op die van lief! Helaas is die niet meer te krijgen via de rentepunten.
weet iemand nog waar ze leuke acties hebben mbt luiertassen?
weet iemand nog waar ze leuke acties hebben mbt luiertassen?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Mocht je interesse hebben, dan zal ik eens overleggen of we hem willen verkopen.
Had er nu 1 bij de kinderwagen gekregen, maar die van Lief is wel een stuk ruimer en handiger als we veel mee moeten nemen.
Heb hem alleen nu in die 7 maanden 1x gebruikt... Neem uiteindelijk toch de Joolz tas en mijn eigen tas mee als ik veel heb.
Als ik nu trouwens een luiertas zou mogen kiezen zou ik een Cowboysbag willen! Is alleen niet zo goedkoop
edit: Zie nu pas dat het een oud topic is
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
heb er een van pip studio helemaal blij mee. via marktplaats van een winkel die stopte dys had ik hem voor de helft
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Google eens op het merk ´Zebra´.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik heb er 1 van mix mama's. Ben er erg blij mee.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
PiP schreef:Ik heb nog een blauw met rose van Lief liggen, Alleen het scharnier(of hoe je het noemt) van de schouderband is kapot.
Mocht je interesse hebben, dan zal ik eens overleggen of we hem willen verkopen.
Had er nu 1 bij de kinderwagen gekregen, maar die van Lief is wel een stuk ruimer en handiger als we veel mee moeten nemen.
Heb hem alleen nu in die 7 maanden 1x gebruikt... Neem uiteindelijk toch de Joolz tas en mijn eigen tas mee als ik veel heb.
Als ik nu trouwens een luiertas zou mogen kiezen zou ik een Cowboysbag willen! Is alleen niet zo goedkoop
edit: Zie nu pas dat het een oud topic is
Zo oud vond ik het topic niet, daarom heb ik hem ook ge-upt
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Nee dat niet, maar ik gok dat Printje niet meer opzoek is naar een nieuwe luiertas
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: