Begint het zo?
+88
Viva
-Belle-
Burn
LDJ
slaatje
Knof
nina
Caresses
Puzzle
Stitch
Sayuri
Bolleke
Reeza
MamaDaan
NoName88
Antibes
Sugarfall
Coco
Oasis
Sjaantje
_Lacey_
Dikkie Dik
Blue flower
ShallY
JD
Smaragdje
Tiara
Fearie
Amber-
smooch
rapa nui
Sterrin_
GeKKiE
Femmem
Shy
mickey
Sanne
Manderijn
June
Steep
strawberry
Macelka
Laced
Tania
Mamsie
Liadan
ProudMom
Marin
Ayla
SDL
Darius
Pien
Monte
Puggle
Rush
Sam
Charles
Jasmine
Lady4
Zwerver
Dora
Lejow
vlinder-19
Spring
ekjir@M
Muppetje
xxjojootjexx
Parel
SoGood
Caroow
Highway
Linda
Jezzie
Printje
Susan
Fortissimo
Pompoen
Star007
Ella
Weegschaal
Luce
Flower_L
Paper Crown
Annie24
Exogenesis
SarahKey
Arwyn
Gympie
92 plaatsers
Pagina 3 van 8
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Begint het zo?
Ohh, daar ben je! Hou je het allemaal nog een beetje vol? 2013 lijkt me anders ook een prima bouwjaar.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Het kan nog best 2012 worden hoor
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Star007 schreef:Wat is daar nou zooo raar aan, cola drinken. Als mensen koffie drinken wordt er niets over gezegd, maar o cola tijdens je zwangerschap... Ik vind dat er voortaan echt over alles gevallen wordt als je zwanger bent. Ja hier spreekt een cola verslaafdeFortissimo schreef:Mijn schoonzus dronk liters cola light weg (Wat ik echt heel raar vond..) dus ik denk dat één blikje Red Bull niet heel veel kwaad kan. Geniet er van! Wie weet komt jouw beeb ook wel in actie er van
light producten worden wel afgeraden tijdens de zwangerschap.
Niet op de officiële adviezen volgens mij, je mag gewoon cola light, mits in normale hoeveelheden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik drink ook zo'n halve liter cola light per dag, soms meer, ben dat niet gaan minderen, ik drink niks ernaast van koffie of iets, alleen water, cola light en Optimel.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
SarahKey schreef:Star007 schreef:Wat is daar nou zooo raar aan, cola drinken. Als mensen koffie drinken wordt er niets over gezegd, maar o cola tijdens je zwangerschap... Ik vind dat er voortaan echt over alles gevallen wordt als je zwanger bent. Ja hier spreekt een cola verslaafdeFortissimo schreef:Mijn schoonzus dronk liters cola light weg (Wat ik echt heel raar vond..) dus ik denk dat één blikje Red Bull niet heel veel kwaad kan. Geniet er van! Wie weet komt jouw beeb ook wel in actie er van
light producten worden wel afgeraden tijdens de zwangerschap.
Zij dronk het heel veel, en naar wat ik weet is dat niet heel gezond voor de baby. Het gaat dus wel om light, niet om de gewone cola Star.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Er staat zelfs letterlijk op de website van het Voedingscentrum dat het geen kwaad kan om tijdens je zwangerschap lightfrisdranken te drinken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Highway schreef:Heerlijk!Linda schreef:Carrie schreef:Paper Crown schreef:Susan schreef:Ik heb echt nog nooit Redbull gedronken, ik vind het er zo vies uitzien.
Ja in een glas is het echt goor he! En het ruikt ook smerig maar het is lekker om afentoe een te nemen, niet om je dorst mee te lessen.
Ja lekker hoor! Vooral met rode wodka
Maar ik drink denk ik 3 redbultjes in een week.
Rode wodka red bull!! Dat was mijn drankje, heeeeerlijk!!!
Nee, met zwarte! Jummie!
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ja tjonge als je alles opvolgt wat je her en der op internet kunt vinden mag je echt haast niks meer. Ik probeer me aan de richtlijnen van het voedingscentrum te houden en de dingen waarvan ze zeggen dat je ze niet in te grote hoeveelheden moet gebruiken tijdens de zwangerschap zoals cafeine probeer ik tot het minimum te beperken. Maar ik drink heus wel gewoon zwarte thee of een glas cola, ik ben zwanger, maar ik heb ook nog een leven hoor! En dan heb ik het over 1 glas of 1 kop thee op een dag dus eigenlijk valt dat nog reuze mee.
En een paar slokken red bull, lijkt me echt niet zo'n punt inderdaad, hoewel ik het maar eng spul vind, ik ga er zelf enorm van stuiteren namelijk...
En een paar slokken red bull, lijkt me echt niet zo'n punt inderdaad, hoewel ik het maar eng spul vind, ik ga er zelf enorm van stuiteren namelijk...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik drink NOOIT meer Redbull als ik zwanger ben!! Sodeju kind was echt abnormaal druk! Echt zielig. Denk dat hij er last van had.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Ik drink NOOIT meer Redbull als ik zwanger ben!! Sodeju kind was echt abnormaal druk! Echt zielig. Denk dat hij er last van had.
Kijk uit hoor, straks flikt ie dat kunstje nog n keer....
Laatst aangepast door Muppetje op ma 31 dec 2012 - 0:57; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Susan schreef:Er staat zelfs letterlijk op de website van het Voedingscentrum dat het geen kwaad kan om tijdens je zwangerschap lightfrisdranken te drinken.
Ik heb nooit op die site gekeken. Ik heb dit van de dietiste waar ik tijdens de zwangerschap heen moest.
Susan schreef:Er staat zelfs letterlijk op de website van het Voedingscentrum dat het geen kwaad kan om tijdens je zwangerschap lightfrisdranken te drinken.
Dat komt omdat het voedingscentrum zegt dat aspartaam een veilige zoetstof is...
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Paper Crown schreef:Ik drink NOOIT meer Redbull als ik zwanger ben!! Sodeju kind was echt abnormaal druk! Echt zielig. Denk dat hij er last van had.
Had je een blikje op of alleen een paar slokken? Want dat laatste doe ik doe wel eens, maar misschien is dat dan ook niet zo handig..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Paper Crown schreef:Ik drink NOOIT meer Redbull als ik zwanger ben!! Sodeju kind was echt abnormaal druk! Echt zielig. Denk dat hij er last van had.
Had je een blikje op of alleen een paar slokken? Want dat laatste doe ik doe wel eens, maar misschien is dat dan ook niet zo handig..
Paar slokken en daarna heeft mijn man de rest gedronken. Niet doen dus!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Caroow schreef:Paper Crown schreef:Ik drink NOOIT meer Redbull als ik zwanger ben!! Sodeju kind was echt abnormaal druk! Echt zielig. Denk dat hij er last van had.
Paar slokken en daarna heeft mijn man de rest gedronken. Niet doen dus!
Goed dat je het zegt, dan laat ik het de volgende keer maar staan. Ach, nog drie maandjes, dan zit ik weer aan de red bull met een stokbroodje filet
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Oeh vooral die filet american. Ik had een bak in de vriezer voor als ik bevallen was. Stel je voor dat de winkel dicht is of de filet uitverkocht was als ik moest bevallen.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
PC, jij krijgt de eerste baby van 2013!
Dus beetje opschieten hoor! haha
Dus beetje opschieten hoor! haha
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
En? Hoe gaat het nu?
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
+1!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Waar is jullie kleine man?
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Ik ben nieuwsgieriggggggg
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ook!!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik ben ook nieuwsgierig, dus PC: waar ben je?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ze is volgens mij gewoon online hoor, was net nog actief op facebook.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Begint het nu al?
» Begint dat nu al?
» Begint het zo?
» help dochter (3mnd) begint op buik te draaien
» Mjn verlof begint goed!!
» Begint dat nu al?