Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

+8
Printje
pippeloentje
Flower_L
koNijntje
Pien
Happydobby
Tania
Aimee
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 0:46

Iemand een tip?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  Aimee do 3 jan 2013 - 0:49

het is nu overal uitverkoop! Ik zag leuke schoentjes bij o'moda
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 1:01

Aimee schreef:het is nu overal uitverkoop! Ik zag leuke schoentjes bij o'moda
Maar ik heb wel 2 paar nodig he? Dat zit je al snel aan een behoorlijk bedrag Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  Tania do 3 jan 2013 - 1:01

Scapino vind ik een fijne winkel voor schoenen. Ik vind daar altijd wel een paar leuke betaalbare schoenen voor J.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  Happydobby do 3 jan 2013 - 1:03

Van haren, piet kerkhof, scapino

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  Pien do 3 jan 2013 - 1:05

Mijn tip, koop niet online maar ga naar een winkel en laat daar hun voetjes goed meten!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  koNijntje do 3 jan 2013 - 1:15

ik ben voor t. naar scapino gegaan omdat ik ook max €30-40 uit wilde geven aan schoentjes.
we werden er echt goed geholpen (had ik eigenlijk niet verwacht) en t. heeft leuke schoentjes die goed bij zijn voeten passen.
volgens mij zitten de teentjes nu aardig voorin, dus binnenkort ga ik weer naar scapino.
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  Flower_L do 3 jan 2013 - 1:33

Wij halen ook altijd schoentjes bij scapino. Laatst mt 25 en 26 gekocht...tweede was gratis. Had ik voor 32 euro twee paar (naar mijn idee) goede schoentjes.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  koNijntje do 3 jan 2013 - 1:35

Flower_L schreef:Wij halen ook altijd schoentjes bij scapino. Laatst mt 25 en 26 gekocht...tweede was gratis. Had ik voor 32 euro twee paar (naar mijn idee) goede schoentjes.
geld dat nog? Very Happy
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  pippeloentje do 3 jan 2013 - 2:00

koNijntje schreef:
Flower_L schreef:Wij halen ook altijd schoentjes bij scapino. Laatst mt 25 en 26 gekocht...tweede was gratis. Had ik voor 32 euro twee paar (naar mijn idee) goede schoentjes.
geld dat nog? Very Happy

Ja!
pippeloentje
pippeloentje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 83
Punten : 95
Registratiedatum : 01-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  koNijntje do 3 jan 2013 - 2:09

pippeloentje schreef:
koNijntje schreef:
Flower_L schreef:Wij halen ook altijd schoentjes bij scapino. Laatst mt 25 en 26 gekocht...tweede was gratis. Had ik voor 32 euro twee paar (naar mijn idee) goede schoentjes.
geld dat nog? Very Happy

Ja!
oh, dan moet ik snel een keer gaan..
weet je ook tot wanneer dat is?
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  Aimee do 3 jan 2013 - 2:12

Pien schreef:Mijn tip, koop niet online maar ga naar een winkel en laat daar hun voetjes goed meten!!
Jij werkt in een schoenenwinkel toch? Dan wil ik je even wat vragen!
Ik wil graag schoentjes kopen voor Luuk, maar twijfel welke maat en in elke winkel geven ze ander advies. Hij past nu maat 19, maar moet ik dan ook schoentjes in die maat kopen, of een maatje groter? Hij stapt nu natuurlijk maar net, dus ik denk dat zijn voetjes nog wel wat platter worden, en ze groeien ook gewoon hard. Maar ik vind het zielig als hij voor zijn gevoel straks met clownsschoenen loopt Wink
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  Pien do 3 jan 2013 - 2:28

De actie 2de artikel 1 euro loopt naar alle waarschijnlijkheid dit weekend af!! Dus wees er snel bij. Vanaf volgende week worden de artikelen per artikel afgeprijsd. Maar, niet alles was nu mee doet met 2=1 blijft afgeprijsd!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  Printje do 3 jan 2013 - 2:34

Bij de Dolcis nu op veel schoenen meer dan 50% korting. Ik had voor R nu hele mooie schoenen van Hush Puppies.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  Pien do 3 jan 2013 - 2:35

Aimee schreef:
Pien schreef:Mijn tip, koop niet online maar ga naar een winkel en laat daar hun voetjes goed meten!!
Jij werkt in een schoenenwinkel toch? Dan wil ik je even wat vragen!
Ik wil graag schoentjes kopen voor Luuk, maar twijfel welke maat en in elke winkel geven ze ander advies. Hij past nu maat 19, maar moet ik dan ook schoentjes in die maat kopen, of een maatje groter? Hij stapt nu natuurlijk maar net, dus ik denk dat zijn voetjes nog wel wat platter worden, en ze groeien ook gewoon hard. Maar ik vind het zielig als hij voor zijn gevoel straks met clownsschoenen loopt Wink

wat ik zelf heel belangrijk vind bij de kleine voetjes is dat je schoenen vooral niet te groot koopt. Als hij maat 19 past en er is nog tenminste 9mm/1cm voor de afwikkeling van de voet en iets groeiruimte, is dat prima. Wij meten door aan de achterkant er 1 vinger tussen te kunnen doen. Dit mag wel strak gaan maar niet te strak. Meer als 1 vinger is dus echt te groot. Teveel ruimte is gewoon echt niet goed omdat voetjes dan alle kanten op kunnen in de schoen en ze de afwikkeling van de voet bijv verkeerd aanleren.


Toen E net kon lopen, gaf het voetmeetapparaat 18 aan, ik heb toen wel maat 19 gekocht van Hush puppies omdat ik het idee had dat die klein vielen. Een voordeel van hush puppies in mijn geval was dat er extra inlegzooltjes bij zaten van verschillende diktes. Ik ben dus begonnen met het dikste inlegzooltje en heb die na verloop van tijd vervangen door de middelste. Vorige week wou ik de dunste erin doen maar ze zijn helaas te klein.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 2:49

Ik koop hun schoenen altijd in de uitverkoop. Altijd merkschoenen van clic,shoes me,hip, nu kanjers voor rond de 40 a 50 euro per paar. Toevallig net laarzen voor de oudste binnen gekregen van clic. Van 109 euro voor 55 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  vlindertje do 3 jan 2013 - 2:55

Mama_van2 schreef:Ik koop hun schoenen altijd in de uitverkoop. Altijd merkschoenen van clic,shoes me,hip, nu kanjers voor rond de 40 a 50 euro per paar. Toevallig net laarzen voor de oudste binnen gekregen van clic. Van 109 euro voor 55 euro.

Op welke site?
vlindertje
vlindertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 3:00

Veschillende. Kleertjes.com omanda.nl shoemixx.nl bovendeert.nl marktplaats, ook vaak nieuwe outlet schoenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  Parel do 3 jan 2013 - 5:42

Loïs stapt aan onze hand, loopt achter van alles, maar loopt niet los.
Dan hoef ik toch helemaal nog geen schoentjes te kopen?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  Tania do 3 jan 2013 - 5:45

Parel schreef:Loïs stapt aan onze hand, loopt achter van alles, maar loopt niet los.
Dan hoef ik toch helemaal nog geen schoentjes te kopen?

Nee pas als ze echt buiten gaan lopen hoeven ze gewone schoentjes aan.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  Parel do 3 jan 2013 - 7:22

Mooi! Buiten loopt ze soms wel stukjes aan onze handen maar dat is zo minimaal dat ik het ook niet echt nodig vond. Zag alleen mensen met kindjes jonger dan haar, kindjes die hetzelfde doen, al met echte schoentjes aan.. Vind schoentjes zó duur, dat ik lekker nog even wacht Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  Aimee do 3 jan 2013 - 8:34

Luuk loopt ook nog niet echt los, maar ik fiets heel veel met hem, en vind zijn slofjes/slofsokken op de fiets gewoon te koud. Daarom ga ik ook voor goedkope schoenen, maar ik wil wel de juiste maat.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  studiebol do 3 jan 2013 - 8:35

Parel schreef:Mooi! Buiten loopt ze soms wel stukjes aan onze handen maar dat is zo minimaal dat ik het ook niet echt nodig vond. Zag alleen mensen met kindjes jonger dan haar, kindjes die hetzelfde doen, al met echte schoentjes aan.. Vind schoentjes zó duur, dat ik lekker nog even wacht Laughing

Hier heeft L wel echte schoentjes, ze loopt zoveel en graag en ook los, zelfs buiten vind ze geweldig dus ik heb dus maar wel schoentjes gekocht. Bij de schuurmanschoenen hadden ze opruiming, had een paar van 30 euro uit gezocht dat vond ik dus nog wel mee vallen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  Mamsie do 3 jan 2013 - 8:38

Mama_van2 schreef:Ik koop hun schoenen altijd in de uitverkoop. Altijd merkschoenen van clic,shoes me,hip, nu kanjers voor rond de 40 a 50 euro per paar. Toevallig net laarzen voor de oudste binnen gekregen van clic. Van 109 euro voor 55 euro.

Jep me too. In de stad hier hebben ze bij een goede zaak nu 2e paar voor 1 euro. Ik was dus zo klaar!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 9:36

Precies, zo doe ik dat dus ook altijd. Tweede paar inderdaad 1 euro of 50% korting. Leuk merkschoenen kopen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes? Empty Re: Leuke betaalbare site voor kinderschoentjes?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum