Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke (betaalbare) restaurantjes Amsterdam? :)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Leuke (betaalbare) restaurantjes Amsterdam? :) Empty Leuke (betaalbare) restaurantjes Amsterdam? :)

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 10:08

Heb morgenavond afgesproken om even een hapje te eten in A'dam, maar aangezien ik momenteel niet zo veel te besteden heb ben ik op zoek naar leuke, betaalbare restaurantjes. Liefst in het centrum en/of goed bereikbaar met het OV, aangezien ik kneuzingen heb en lopen nogal gevoelig is. Hoop hier wat tips te kunnen krijgen.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (betaalbare) restaurantjes Amsterdam? :) Empty Re: Leuke (betaalbare) restaurantjes Amsterdam? :)

Bericht  Lonely Goatherd do 21 maa 2013 - 11:09

Pizzeria La Piazza in de Paleisstraat! :cheering: Heerlijke pizza's en de rest ziet er ook prima uit, maar ik kom nooit verder dan mijn pizza Americana Pepperoni. I love you

Als je enorm kitscherige inrichting geen probleem vindt is Toetanchamon bij de RAI ook een aanrader. Heerlijk eten (en veel!) voor een goede prijs en hele vriendelijke mensen.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (betaalbare) restaurantjes Amsterdam? :) Empty Re: Leuke (betaalbare) restaurantjes Amsterdam? :)

Bericht  Reeza do 21 maa 2013 - 11:36

The Mexican in de damstraat heb ik wel eens gegeten, erg lekker!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (betaalbare) restaurantjes Amsterdam? :) Empty Re: Leuke (betaalbare) restaurantjes Amsterdam? :)

Bericht  loura do 21 maa 2013 - 22:18

Kam Yin het is Chinees/Surinaams maar niet op de vernederlandste manier gekookt maar echt lekkere verse authentieke gerechten. Het ziet er niet uit maar het is goedkoop en erg lekker!

T' Pakhuis is lekker en goedkoop echt een eetcafe met simpele gerechten op de kaart.

La cubanita lekker tapas 19,5 all you can eat, alleen weet ik niet zeker of dat ook op vrijdag is.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (betaalbare) restaurantjes Amsterdam? :) Empty Re: Leuke (betaalbare) restaurantjes Amsterdam? :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum