Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops?

+2
Lejow
Parel
6 plaatsers

Ga naar beneden

Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? Empty Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops?

Bericht  Parel zo 26 aug 2012 - 9:18

Ik wil nog wat nieuwe kleren voor Loïs, mag zowel zomer als winter.
Maar ik kom bij de standaard merken uit, of bij de duurdere merken.
Ik vind 35 euro voor een jurkje voor een peuter gewoon heel veel geld .. als ik het echt fantastisch vindt dan kan het wel, maar voor 'gewoon' eigenlijk niet.

Ik ben eigenlijk benieuwd naar de onbekendere shops, terstal vind ik bijv. heel erg leuk, maar voor maatje 80 is dat weer niet zo leuk.

Kom maar op! Ik hou echt van stoere, meisje meisje kleding. Mag wel lekker knallen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? Empty Re: Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops?

Bericht  Lejow zo 26 aug 2012 - 9:30

Happybee heeft nu 60 % korting op de zomercollectie, en vandaag gratis verzenden!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? Empty Re: Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops?

Bericht  Parel zo 26 aug 2012 - 9:40

Ja, maar daar vond ik eigenlijk niet veel bijzonders! Maar wel lief van je Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? Empty Re: Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops?

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 9:42

Op www.hummbee.com hebben ze ook leuke goedkope kleding

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? Empty Re: Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops?

Bericht  Mamsie zo 26 aug 2012 - 9:46

Olliewood is ook wel oke in de sale bijv.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? Empty Re: Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops?

Bericht  Parel zo 26 aug 2012 - 9:48

Hummbee vond ik dit keer niet veel bijzonders meer, Olliewood is idd leuk, maar kwam gelijk weer terecht bij de nieuwe collectie! Zo leuk! Z8 I love you
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? Empty Re: Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops?

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 9:51

Parel schreef:Hummbee vond ik dit keer niet veel bijzonders meer, Olliewood is idd leuk, maar kwam gelijk weer terecht bij de nieuwe collectie! Zo leuk! Z8 I love you

Hahahaha, leuk he>
Ik ben verdorie voor niks naar een dorp gereden. Mevrouw mailde mij terug ze alle maten had en alles van de nieuwe collectie.
Kom ik daar... 1 Soort legging, 1 soort longsleeve, 2 truien en een tregging.
En bedankt he! Ik helemaal pisses de rest van de dag dat ik geen geld uit kon geven.
Volgende week komt bij Z8 zelf alles online en dan bestel ik alles maar in 2 maten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? Empty Re: Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops?

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 9:51

Oh on topic: Ik weet geen betaalbare sites Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? 1270000679
Of tenminste, ik vind het wel betaalbaar maar geen Terstal/Jola/Hema prijzen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? Empty Re: Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops?

Bericht  Parel zo 26 aug 2012 - 9:58

Ja, nou ja weet je wat het is. Jouw H. zit wel even een poosje in 1 maat! En H. houdt alles wel netjes, of niet (al heb jij zoveeeeel kleren dat ze alles toch maar 2x dragen Wink volgens mij). Mijn L. is een echte terrorist haha, alles wordt op de grond gesmeten, alles in dr ogen, oren, haar .. om over kleren niet te zwijgen!

En wat een *^*^^streek van die winkelier zeg! Je man was vast wel blij Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? Empty Re: Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops?

Bericht  ekjir@M ma 27 aug 2012 - 20:23

www.babylaan.com heb ik laatst wat besteld. Zijn nog maar net begonnen.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? Empty Re: Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops?

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 23:09

www.ikenmijnkind.nl

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? Empty Re: Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops?

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 8:28

Parel schreef:Ja, nou ja weet je wat het is. Jouw H. zit wel even een poosje in 1 maat! En H. houdt alles wel netjes, of niet (al heb jij zoveeeeel kleren dat ze alles toch maar 2x dragen Wink volgens mij). Mijn L. is een echte terrorist haha, alles wordt op de grond gesmeten, alles in dr ogen, oren, haar .. om over kleren niet te zwijgen!

En wat een *^*^^streek van die winkelier zeg! Je man was vast wel blij Laughing

H. doet nu inderdaad 1 seizoen met 1 maat. En netjes houden... Ja meestal wel hahaha.
Bij A. is dat anders. Ik heb tot nu toe alleen maar longsleeve's van Z8 liggen voor hem maar hij tijgert nog en om de één of andere reden heb ik het gevoel dat hij ook niet gaat kruipen. Hij is van de week aan een stoeltje op zijn knietjes gaan zitten dus ik heb het idee dat hij gaat lopen en het kruipen overslaat en dan vind ik de shirts van Z8 eigenlijk te duur om over de grond heen te sjorren...

Ik heb trouwens de bak met kleertjes thuis! Maat 80 moest je hebben he?
Ik zal zo eens even kijken wat er nog in zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? Empty Re: Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops?

Bericht  Parel di 28 aug 2012 - 8:41

Ja, maat 80! Super!

Ja ik herken het hoor, L tijgert ook. Ze gaat ook al veel staan en op dr knieen zitten, maar ik ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? Empty Re: Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops?

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 9:27

Parel schreef:Ja, maat 80! Super!

Ja ik herken het hoor, L tijgert ook. Ze gaat ook al veel staan en op dr knieen zitten, maar ik ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen.

Het is niet veel...
4 longsleeve's, 2 tuniekjes en 2 leggings. De rest is allemaal al verkocht.
Ik ben nu de foto's aan het uploaden en zal zo mijn topic wel even uppen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? Empty Re: Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops?

Bericht  Printje di 28 aug 2012 - 9:32

Ik ben een flauwe miep maar ik vind vaak de verzendkosten al veel te veel hahahahaha. Ik vind Lief! op zich leuk maar wel vrijwel altijd hetzelfde qua uitvoering en die verzendkosten vind ik idioot...5 euro.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? Empty Re: Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops?

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 9:39

Ik vind de nieuwe collectie super leuk en er zitten echt totaal andere dingen bij vind ik.
En qua verzenden, ik probeer altijd te wachten tot er een actie is en je geen verzendkosten hoeft te betalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? Empty Re: Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops?

Bericht  Printje di 28 aug 2012 - 9:41

Ja die actie hebben ze idd best vaak. Ik vind het niet meer zo leuk omdat er altijd hetzelfde opstaat, lief/stoer/etc. Het ziet er wel leuk uit maar ik vind het wel altijd veel van hetzelfde.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? Empty Re: Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops?

Bericht  SarahKey do 30 aug 2012 - 21:16

Mamsie schreef:Olliewood is ook wel oke in de sale bijv.

Deze site kende ik nog niet, leuk zeg. Al kom ik elke keer weer uit bij z8 Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? Empty Re: Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops?

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 21:32

Printje schreef:Ik ben een flauwe miep maar ik vind vaak de verzendkosten al veel te veel hahahahaha. Ik vind Lief! op zich leuk maar wel vrijwel altijd hetzelfde qua uitvoering en die verzendkosten vind ik idioot...5 euro.

Dan tel je gewoon die 5 euro op bij de kleding. Stel je hebt 3 kledingstukken dan zijn de stukken gewoon geen 10, 14 en 18 euro.. Maar 12, 15 en 20.. Laughing Valt het minder op.

Als je naar de stad o.i.d. gaat moet je je auto parkeren en kost het benzine.

(Of je moet altijd met de fiets gaan natuurlijk :P ).. Maar dan nog daar heb je zoveel minder keus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? Empty Re: Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops?

Bericht  SarahKey do 30 aug 2012 - 21:42

Punk'd schreef:
Printje schreef:Ik ben een flauwe miep maar ik vind vaak de verzendkosten al veel te veel hahahahaha. Ik vind Lief! op zich leuk maar wel vrijwel altijd hetzelfde qua uitvoering en die verzendkosten vind ik idioot...5 euro.

Dan tel je gewoon die 5 euro op bij de kleding. Stel je hebt 3 kledingstukken dan zijn de stukken gewoon geen 10, 14 en 18 euro.. Maar 12, 15 en 20.. Laughing Valt het minder op.

Als je naar de stad o.i.d. gaat moet je je auto parkeren en kost het benzine.

(Of je moet altijd met de fiets gaan natuurlijk Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? 253468018 ).. Maar dan nog daar heb je zoveel minder keus.

Zo denk ik dan ook. En ook van als ik de stad in ga, duik ik ook andere winkels in en dat kost ook geld Laughing

Hier weegt verzendkosten van iets niet op tegen benzinekosten en parkeerkosten. Dat word pas goedkoper als we met het gezin weggaan.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops? Empty Re: Wat zijn nou echt leuke, betaalbare kledingwebshops?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum