Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wil je als gezin maximaal uitgeven aan vakantie

+14
Rush
Lolly's
Roos
Petteflet
CCC
Lejow
Happydobby
Printje
Linda
Theeleut
Fearie
Travelgurly
Slakje
studiebol
18 plaatsers

Ga naar beneden

Wat wil je als gezin maximaal uitgeven aan vakantie Empty Wat wil je als gezin maximaal uitgeven aan vakantie

Bericht  studiebol wo 2 jan 2013 - 7:42

Een midweek weg in nederland?
Een vliegvakantie binnen europa?
Een autovakantie en dan 2 weken in een stacaravan?
Een autovakantie en dan 2 weken in een tent?

Ik ben heel benieuwd! Ik ben zelf bezig met vakanties en vind het best prijzig allemaal.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je als gezin maximaal uitgeven aan vakantie Empty Re: Wat wil je als gezin maximaal uitgeven aan vakantie

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 7:46

studiebol schreef:Een midweek weg in nederland? 350.- max.
Een vliegvakantie binnen europa? Voor hoelang? Wij gingen voorheen meestal 11 dagen ongeveer. Dan vind ik dat voor 3 personen (voor A betalen we nog niet) tussen de 1250.- en de 1750.- genoeg.
Een autovakantie en dan 2 weken in een stacaravan? NOOIT Ook niks voor over dus, haha.
Een autovakantie en dan 2 weken in een tent? Dat al helemaal niet. Dus ook niks voor over.

Ik ben heel benieuwd! Ik ben zelf bezig met vakanties en vind het best prijzig allemaal.

Wij gaan twee weken naar de Ardennen en dan zijn we rond de 700.- voor de accomodatie kwijt.
Voor 4 personen.

Gast
Gast

Wat wil je als gezin maximaal uitgeven aan vakantie Empty Re: Wat wil je als gezin maximaal uitgeven aan vakantie

Bericht  Slakje wo 2 jan 2013 - 7:51

Een midweek weg in België? 500 euro max. voor het verblijf/vervoer (de auto dus)
Een vliegvakantie binnen europa? 1000 pp all incl. met vervoer, voor Louise natuurlijk minder, maar over het algemeen kan zij overal gratis mee.
Een autovakantie en dan 2 weken in een stacaravan? Niet
Een autovakantie en dan 2 weken in een tent? Niet, zoiets doe ik enkel graag met vrienden, niet met Louise erbij.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Travelgurly wo 2 jan 2013 - 7:55

Ik zal niet mee doen want dat is niet reëel. Maar iedereen heeft verschillende budgets en wensen. Op alle manieren kan je goedkoop op vakantie, alleen dan is het je wensenlijstje soms aanpassen en de mogelijkheden op andere manieren te bekijken.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 7:58

Ja, inderdaad.
Ik zou het liefst met de kinderen een maand naar Isla Margarita gaan maar ja, dat is niet echt reeel Wat wil je als gezin maximaal uitgeven aan vakantie 394967
Sowieso wil ik voorlopig niet vliegen met zijn viertjes. Vorig jaar Kreta was leuk, maar toen ging iedereen mee.
Maar het is zo'n enorm gesjouw. Nu gaan we gewoon in een redelijk luxe vakantiehuisje naar de Ardennen.
Fietsen mee, zwembadje mee en de kindjes vermaken zich prima. Als er dan ook zon is, is mama ook blij.

Gast
Gast

Bericht  Fearie wo 2 jan 2013 - 8:21

Een midweek weg in nederland? 250 euro (roompot is erg goedkoop als je goed zoekt)
Een vliegvakantie binnen europa? 800 euro (we hebben nu onze vakantie voor 1200 euro geboekt, is eenmalig omdat het ook onze huwelijksreis is)
Een autovakantie en dan 2 weken in een stacaravan? 600 euro qua verblijf, excl overige kosten
Een autovakantie en dan 2 weken in een tent? 400 euro qua verblijf, excl overige kosten (we hebben zelf nog een tent voor 4 personen).

Het liefste hou ik me aan het budget van 1 persoon aan vakantiegeld, zodat we de andere kunnen sparen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Theeleut wo 2 jan 2013 - 8:35

studiebol schreef:Een midweek weg in nederland? €500 incl. eten voor een lang weekend
Een vliegvakantie binnen europa? 2 weken hoogseizoen waar we aan vast zitten all incl. €3500
Een autovakantie en dan 2 weken in een stacaravan? Totaal in hoogseizoen €2500
never in een tent, dus geen idee

Wij gaan de laatste jaren steeds aar Frankrijk in een privé huis met zwembad kost ongeveer €1250 p.w. Excl benzie en eten.
Nu gaan we twee weken naar Hongarije met de auto in een huisje op een camping voor €1200 huur komt reis en eten nog bij. Voor ons een koopje!
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Linda wo 2 jan 2013 - 8:42

Het ligt er aan waar we heen gaan. Dat verschilt dus nogal. We zijn nu 2100 euro kwijt aan een week Egypte (all in en incl verzekeringen enzo), dat vond ik wel echt op het matje.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Travelgurly wo 2 jan 2013 - 8:43

Het is niet reëel om mee te doen omdat ik via mijn werk super voordelig of gratis weg kan.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Printje wo 2 jan 2013 - 9:52

een midweek weg in nederland? Lastig...max 400
Een vliegvakantie binnen europa? Ik vind het al snel te duur..
Een autovakantie en dan 2 weken in een tent? Al kreeg ik er geld bij, ik zou nooit in een tent vakantie vieren, vreselijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Happydobby wo 2 jan 2013 - 10:06

Een midweek weg in nederland? 250 max
Een vliegvakantie binnen europa?met 2 + 1kind max 1000
Een autovakantie en dan 2 weken in een stacaravan? NVT
NVT

Wij gaan dan liever buiten europa op vakantie.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Lejow wo 2 jan 2013 - 10:09

Ik heb echt zo geen idee...
Heb totaal geen idee wat de prijzen zijn voor een beetje vakantie eigenlijk!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  CCC wo 2 jan 2013 - 10:11

Midweek in NL: 500 euro

Vliegvak. binnen Europa: 2000 euro (2 personen en 1 kind)

Autovakantie en stacaravan/ tent: no way Wink gebeurt hier echt niet.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Petteflet wo 2 jan 2013 - 22:02

Het ligt er een beetje aan of je in hoogseizoen of net iets er buiten op vakantie gaat.

Voor midweek Belgie zou ik niet meer dan 300 euro willen uitgeven in hoog- of naseizoen.
Voor vliegvakantie binnen Europa zouden jullie het toch moeten redden met max 1000 euro lijkt me. Ik zou er denk ik max 1500 euro aan uit geven.
2 weken in stacaravan: doen wij niet want we hebben een vouwwagen.
2 weken autovakantie. Voor komende zomervakantie zijn wij voor 2 weken staplaats aan het strand in Kroatie, 750 euro kwijt. Vind ik goed te doen, helemaal omdat we in het hoogseizoen gaan. Daarbuiten zou ik er max 500 euro aan uitgeven.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638

Bericht  Roos wo 2 jan 2013 - 22:58

Een midweek weg in nederland? alles bij elkaar €500,-
Een vliegvakantie binnen europa? €2000-2500
Een autovakantie en dan 2 weken in een stacaravan? €1250 (hou helemaal niet van kamperen en dan leg ik er liever iets bij zodat we kunnen vliegen)
Een autovakantie en dan 2 weken in een tent? N.v.t.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Lolly's do 3 jan 2013 - 3:02

Fearie schreef:Een midweek weg in nederland? 250 euro (roompot is erg goedkoop als je goed zoekt)
Een vliegvakantie binnen europa? 800 euro (we hebben nu onze vakantie voor 1200 euro geboekt, is eenmalig omdat het ook onze huwelijksreis is)
Een autovakantie en dan 2 weken in een stacaravan? 600 euro qua verblijf, excl overige kosten
Een autovakantie en dan 2 weken in een tent? 400 euro qua verblijf, excl overige kosten (we hebben zelf nog een tent voor 4 personen).

Nou, daar is echt heel weinig voor te krijgen voor die prijzen. Of is dit de prijs die je per persoon uit wil geven?

Lolly's
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 136
Registratiedatum : 14-06-12

Bericht  Rush do 3 jan 2013 - 3:07

Willen? Niets.

Ik hecht geen waarde aan vakantie. Ik heb (nog) geen gezin, maar ook dan denk ik niet dat we vaak op vakantie zullen gaan. Zonde van het geld. :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Darius do 3 jan 2013 - 3:08

studiebol schreef:

Een midweek weg in nederland?
250 euro

Een vliegvakantie binnen europa?
750 euro per persoon, Pepijn en Elise vliegen nu nog gratis natuurlijk.

Weet ik niet, nooit gedaan.

Ongeveer 4 volle tanken, dus dat is zo'n 300 euro, dan twee weken op een camping a 20 euro per nacht, dus 280 euro. Leuke dingen, eten en drinken en uitstapjes: 300 euro. Dus in totaal ben je wel zo'n 900 euro kwijt. (voor een gezin van 2 volwassenen en 3 kinderen!)

Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Tania do 3 jan 2013 - 3:09

Lolly's schreef:
Fearie schreef:Een midweek weg in nederland? 250 euro (roompot is erg goedkoop als je goed zoekt)

Nou, daar is echt heel weinig voor te krijgen voor die prijzen. Of is dit de prijs die je per persoon uit wil geven?

Als je buiten het hoogseizoen gaat kun je voor dat geld best op vakantie hoor. Misschien dat de vliegvakantie wat krap is maar voor de rest prima te doen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  chipa do 3 jan 2013 - 6:40

Wij hebben toevallig net geboekt. 2 weken Italië met het vliegtuig, stacaravan en auto gehuurd incl autostoeltje. Alles bij elkaar 1370 euro. Mazzel dat f nog net geen twee is dan, Ans was het duurder geweest. Schrok trouwens wel van de prijs van de autostoel. Bijna 100 euro! Kopen is goedkoper, maar ja....als je daar aankomt wil je niet eerst naar een babywinkel rijden.

Is wel buiten het hoogseizoen
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Darius do 3 jan 2013 - 6:46

chipa schreef:Wij hebben toevallig net geboekt. 2 weken Italië met het vliegtuig, stacaravan en auto gehuurd incl autostoeltje. Alles bij elkaar 1370 euro. Mazzel dat f nog net geen twee is dan, Ans was het duurder geweest. Schrok trouwens wel van de prijs van de autostoel. Bijna 100 euro! Kopen is goedkoper, maar ja....als je daar aankomt wil je niet eerst naar een babywinkel rijden.

Is wel buiten het hoogseizoen

Volgens mij kun je ook wel het autostoeltje meenemen als handbagage, maar dan moet je een vliegtuigstoel erbij boeken, dan kan F in de autostoel in het vliegtuig. Het zal wellicht duurder zijn dan die 100 euro, maar het is wel extra comfort.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  chipa do 3 jan 2013 - 7:12

Heb er twee sec over gedacht om idd het stoeltje mee te nemen. Als het nou de maxi cosi was ok, maar die gigantische stoel die we hebben is echt geen doen om mee te sjouwen. 3 koffers een buggy en een stoel dat is geen doen.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Coco do 3 jan 2013 - 7:17

Een midweek weg in nederland? 400
Een vliegvakantie binnen europa? Weinig, ik denk dat we dat alleen doen met van die bijna gratis vliegtickets. We willen dit jaar nog wel 2 x een weekendje een stad in Europa doen, maar dan ook met een budget vliegreis en 2 nachtjes hotel voor max 500 totaal.
Vind het al snel duur omdat wij voor 300 euro ook naar Marokko kunnen vliegen. Ons huis ligt op 2 minuten lopen van het strand dus ik zie ons nog niet zo snel naar het gardameer oid gaan zolang de kinderen nog niet 10+ zijn.
Een autovakantie en dan 2 weken in een stacaravan? 2 weken zou voor ons te lang zijn, dan hebben we liever wat meer luxe en ruimte. Max 400 voor een week dus.
Een autovakantie en dan 2 weken in een tent? Net als bovenstaande max een week voor 400.

Voor een vliegvakantie ver buiten Europa (niet voor egypte etc) hebben we dan wel weer een aardig bedrag over, maar dan hebben we het wel over echt verdere reizen van 8+ uur vliegen en dat zal voorlopig nog niet gebeuren, denk pas als de jongste een keer 8 jaar of ouder zal zijn.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  studiebol do 3 jan 2013 - 7:21

Petteflet schreef:Het ligt er een beetje aan of je in hoogseizoen of net iets er buiten op vakantie gaat.

Voor midweek Belgie zou ik niet meer dan 300 euro willen uitgeven in hoog- of naseizoen.
Voor vliegvakantie binnen Europa zouden jullie het toch moeten redden met max 1000 euro lijkt me. Ik zou er denk ik max 1500 euro aan uit geven.
2 weken in stacaravan: doen wij niet want we hebben een vouwwagen.
2 weken autovakantie. Voor komende zomervakantie zijn wij voor 2 weken staplaats aan het strand in Kroatie, 750 euro kwijt. Vind ik goed te doen, helemaal omdat we in het hoogseizoen gaan. Daarbuiten zou ik er max 500 euro aan uitgeven.

Bedoel je dat in totaal of per persoon? Ik vind dat namelijk echt niet haalbaar als totaal bedrag en nu weet ik dat het ook ligt aan de wensen/eisen die wij hebben hoor maar dan nog dat als totaal bedrag voor een vliegreis en accomodatie nou ik heb dat niet gevonden.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: