Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke hotelletjes, landhuizen, etc rondom Gardameer?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Leuke hotelletjes, landhuizen, etc rondom Gardameer? Empty Leuke hotelletjes, landhuizen, etc rondom Gardameer?

Bericht  Lady4 di 1 jan 2013 - 6:18

Mijn vriend en ik willen in mei een dag of tien naar Italië. We willen niet op een plek verblijven, maar wat rondom het Gardameer touren. Hebben jullie tips voor leuke, knusse en betaalbare hotels, appartementen of landhuizen? Ik hoor het graag!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke hotelletjes, landhuizen, etc rondom Gardameer? Empty Re: Leuke hotelletjes, landhuizen, etc rondom Gardameer?

Bericht  SuzieQ di 1 jan 2013 - 22:56

Wij kijken meestal naar bed en breakfasts. Ik vind die vaak netter en gezelliger, en heel goed betaalbaar.

Willen jullie rondom het hele meer gaan? Ik vond Sirmione een erg leuk plaatsje. Verder ben ik in Bardolino, Garda, Riva del Garda en Malcsecine geweest. Ik heb de Bookin app op mijn telefoon en als we weer verder wilden, boekten we via die app steeds een hotel of B&B (via wifi van het hotel), handig!

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Leuke hotelletjes, landhuizen, etc rondom Gardameer? Empty Re: Leuke hotelletjes, landhuizen, etc rondom Gardameer?

Bericht  peach wo 2 jan 2013 - 0:56

Absoluut parc germano in bardolino. Wel aan de dure kant,maar zo de moeite waard. Je kan er ook appartement met eigen zwembad boeken. En bardolino is ook super.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  peach wo 2 jan 2013 - 0:59

Ow ik lees nu dag jullie niet op een plek willen blijven zitten. Wij waren ook in eerste instantie van plan om meerdere slaapplaatsen te zoeken. Uiteindelijk niet gedaan,want dat werd te lastig op het moment van boeken. We zijn er elke dag in een ander plaatsje op uitgeweest. Was goed te doen. We zijn het hele meer rond geweest.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  Lady4 wo 2 jan 2013 - 2:06

Bedankt voor de tips. We gaan niet het hele Gardameer rond, denk ik. Mijn vriend heeft het allemaal een beetje uitgedacht. Maar we willen daar twee of drie verschillende accomodaties aandoen. Die tip van booking.com is handig, ga ik eens naar kijken. En ik zal eens naar Parc Germano kijken. Leuk!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Prosecco wo 2 jan 2013 - 2:17

Niet aan het Gardameer, maar aan het Comomeer: http://www.booking.com/hotel/it/milano-blevio.nl.html?sid=7fd0d8319bbd0cb84100bc01d98ec13b;dcid=1;origin=disamb;srhash=2093689181;srpos=7

Ik vond het echt een super schattig hotelletje en helemaal niet duur.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: