Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gardameer -Manerba del Garda - Camping Baia Verde

3 plaatsers

Ga naar beneden

Gardameer -Manerba del Garda - Camping Baia Verde Empty Gardameer -Manerba del Garda - Camping Baia Verde

Bericht  Poisongirl wo 6 jun 2012 - 1:33

Iemand hier wel eens geweest in een stacaravan? Wij willen hier in september naar toe. hoe is het jullie bevallen? wat hebben jullie allemaal gedaan? Tips voor restaurantjes en dergelijke?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardameer -Manerba del Garda - Camping Baia Verde Empty Re: Gardameer -Manerba del Garda - Camping Baia Verde

Bericht  Bosjesvrouw wo 6 jun 2012 - 6:34

Nog nooit geweest. Wel aan de overkant (garda). Venetie is mooi (volgens mij is dat vanaf daar nog ver) Milaan is ook een mooie stad.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Gardameer -Manerba del Garda - Camping Baia Verde Empty Re: Gardameer -Manerba del Garda - Camping Baia Verde

Bericht  Jeanette wo 6 jun 2012 - 10:36

Vroeger ging ik altijd met mijn ouders op vakantie in een stacaravan. ik vond het altijd heerlijk. Toch een beetje luxe en wel de gezelligheid van een camping. Ik heb toen ook bij het Gardameer gezeten, alleen bij camping 'Bella Italia' volgens mij..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Poisongirl wo 6 jun 2012 - 19:10

Venetie is te doen, wij zijn twee jaar geleden in Iseo geweest, is daar ook niet zover vandaan. Toen hebben we dagje Milaan en dagje Verona gedaan. Gaan nu met ons kindje (dan 8 maanden oud). Had al een dierentuin gevonden bij Verona, dus dat is zeker leuk. Verder neem ik een opblaasbadje mee. Wat ismeen 'Must' als je bij het Gardameer bent?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: