Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Egypte

+4
Sarah1985
Middleme
May
Minx
8 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Egypte - Pagina 3 Empty Re: Egypte

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 10:16

Marin schreef:
Zusje van Bert schreef:Ergens begrijp ik wel dat hij het beter netjes achter kan laten dan zo aftreden. Dat er het een en ander voorbereid moet worden enzo... Maar ik geloof eerlijk gezegd dat hij het hier alleen maar erger mee gaat maken met wat er nu gaande is in dat land.

Ik geloof helemaal niet echt dat hij dat doet om z'n land zo netjes mogelijk achter te laten. Of ja, netjes in zijn ogen ja.
Of netjes voor zijn portomonnee.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 10:36

Marin schreef:
Zusje van Bert schreef:Ergens begrijp ik wel dat hij het beter netjes achter kan laten dan zo aftreden. Dat er het een en ander voorbereid moet worden enzo... Maar ik geloof eerlijk gezegd dat hij het hier alleen maar erger mee gaat maken met wat er nu gaande is in dat land.

Ik geloof helemaal niet echt dat hij dat doet om z'n land zo netjes mogelijk achter te laten. Of ja, netjes in zijn ogen ja.

Nee, dat is dan ook precies het probleem. Er is geen vertrouwen meer. Maar ergens ben ik ook wel bang voor wat er na hem komt. Dan is het wellicht nog wel een idee om het wat langer de tijd te geven. Kijk, wij denken vanuit ons leven hier. Wij zouden iets beters kiezen. Maar Egyptenaren kiezen wellicht voor iets dat wij helemaal niet zo veel beter zouden vinden. Zij vinden anderen dingen weer beter dan wij.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 10:40

Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat die man verkeerd heeft gedaan? Ik volg het nieuws niet meer zo intensief als vroeger en heb dus geen idee waarom heel Egypte de man zo verschrikkelijk haat. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 10:41

Die mensen roepen dus dat ze niet weg gaan voor dat hij weg gaat... Morgen worden er meer dan 10 miljoen mensen verwacht!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 10:48

ABE schreef:Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat die man verkeerd heeft gedaan? Ik volg het nieuws niet meer zo intensief als vroeger en heb dus geen idee waarom heel Egypte de man zo verschrikkelijk haat. Embarassed

Dictator.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 10:53

Marin schreef:
ABE schreef:Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat die man verkeerd heeft gedaan? Ik volg het nieuws niet meer zo intensief als vroeger en heb dus geen idee waarom heel Egypte de man zo verschrikkelijk haat. Embarassed

Dictator.

Aha!

Hoorde vandaag dat hij al sinds 1981 aan de macht is. Het heeft lang geduurd voor mensen in opstand kwamen. Ik hoorde zelfs vanavond dat zij een avondklok hebben. Is deze ingesteld vanwege de rellen of heeft deze jaren gegolden?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 10:53

Marin schreef:

Dictator.

Egypte - Pagina 3 Jip-en-janneke-

Dat betekent, Abe, dat-ie alléén de baas wilt spelen en iedereen moet doen, wat hij wilt, al vinden ze 't niet zo leuk smile nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 10:54

Trisha schreef:
Marin schreef:

Dictator.

Egypte - Pagina 3 Jip-en-janneke-

Dat betekent, Abe, dat-ie alléén de baas wilt spelen en iedereen moet doen, wat hij wilt, al vinden ze 't niet zo leuk smile nerd

Zoiets als Hitler? :o nerd

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover vr 11 feb 2011 - 5:10

Hij is afgetreden!!!!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 5:12

En nu het land bijeenhouden en er geen nog grotere ramp van maken.....

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover vr 11 feb 2011 - 5:12

Precies... Maar wat een zege voor het volk.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 5:13

Ik hoop het, want het kan zo'n heel strenge militair geregeerde staat worden.....

Gast
Gast

Bericht  TGR vr 11 feb 2011 - 5:19

Dit is wat het volk wil, maar het zal op kort termijn zeker geen zege voor het volk zijn.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Eris vr 11 feb 2011 - 5:19

Zo daar krijg ik wel kippenvel van, de reactie van de mensen op het plein. Het volk heeft gewonnen maar het zal vast nog een hele lange weg worden voor er echt een verbetering optreedt voor het volk. Ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat.

Laatst aangepast door Eris op vr 11 feb 2011 - 5:43; in totaal 1 keer bewerkt

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Minx vr 11 feb 2011 - 5:20

had ie dat gisteravond nou nog niet bedacht, dit verander je toch niet in een nachtje.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 5:24

TGR schreef:Dit is wat het volk wil, maar het zal op kort termijn zeker geen zege voor het volk zijn.

Dat is ook wat ik denk...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: