Egypte
+4
Sarah1985
Middleme
May
Minx
8 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Egypte
Of netjes voor zijn portomonnee.Marin schreef:Zusje van Bert schreef:Ergens begrijp ik wel dat hij het beter netjes achter kan laten dan zo aftreden. Dat er het een en ander voorbereid moet worden enzo... Maar ik geloof eerlijk gezegd dat hij het hier alleen maar erger mee gaat maken met wat er nu gaande is in dat land.
Ik geloof helemaal niet echt dat hij dat doet om z'n land zo netjes mogelijk achter te laten. Of ja, netjes in zijn ogen ja.
Gast- Gast
Marin schreef:Zusje van Bert schreef:Ergens begrijp ik wel dat hij het beter netjes achter kan laten dan zo aftreden. Dat er het een en ander voorbereid moet worden enzo... Maar ik geloof eerlijk gezegd dat hij het hier alleen maar erger mee gaat maken met wat er nu gaande is in dat land.
Ik geloof helemaal niet echt dat hij dat doet om z'n land zo netjes mogelijk achter te laten. Of ja, netjes in zijn ogen ja.
Nee, dat is dan ook precies het probleem. Er is geen vertrouwen meer. Maar ergens ben ik ook wel bang voor wat er na hem komt. Dan is het wellicht nog wel een idee om het wat langer de tijd te geven. Kijk, wij denken vanuit ons leven hier. Wij zouden iets beters kiezen. Maar Egyptenaren kiezen wellicht voor iets dat wij helemaal niet zo veel beter zouden vinden. Zij vinden anderen dingen weer beter dan wij.
Gast- Gast
Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat die man verkeerd heeft gedaan? Ik volg het nieuws niet meer zo intensief als vroeger en heb dus geen idee waarom heel Egypte de man zo verschrikkelijk haat.
Gast- Gast
Die mensen roepen dus dat ze niet weg gaan voor dat hij weg gaat... Morgen worden er meer dan 10 miljoen mensen verwacht!
Gast- Gast
ABE schreef:Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat die man verkeerd heeft gedaan? Ik volg het nieuws niet meer zo intensief als vroeger en heb dus geen idee waarom heel Egypte de man zo verschrikkelijk haat.
Dictator.
Gast- Gast
Marin schreef:ABE schreef:Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat die man verkeerd heeft gedaan? Ik volg het nieuws niet meer zo intensief als vroeger en heb dus geen idee waarom heel Egypte de man zo verschrikkelijk haat.
Dictator.
Aha!
Hoorde vandaag dat hij al sinds 1981 aan de macht is. Het heeft lang geduurd voor mensen in opstand kwamen. Ik hoorde zelfs vanavond dat zij een avondklok hebben. Is deze ingesteld vanwege de rellen of heeft deze jaren gegolden?
Gast- Gast
Marin schreef:ABE schreef:Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat die man verkeerd heeft gedaan? Ik volg het nieuws niet meer zo intensief als vroeger en heb dus geen idee waarom heel Egypte de man zo verschrikkelijk haat.
Dictator.
Dat betekent, Abe, dat-ie alléén de baas wilt spelen en iedereen moet doen, wat hij wilt, al vinden ze 't niet zo leuk
Gast- Gast
Trisha schreef:Marin schreef:ABE schreef:Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat die man verkeerd heeft gedaan? Ik volg het nieuws niet meer zo intensief als vroeger en heb dus geen idee waarom heel Egypte de man zo verschrikkelijk haat.
Dictator.
Dat betekent, Abe, dat-ie alléén de baas wilt spelen en iedereen moet doen, wat hij wilt, al vinden ze 't niet zo leuk
Zoiets als Hitler? :o
Gast- Gast
Hij is afgetreden!!!!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Precies... Maar wat een zege voor het volk.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Dit is wat het volk wil, maar het zal op kort termijn zeker geen zege voor het volk zijn.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Zo daar krijg ik wel kippenvel van, de reactie van de mensen op het plein. Het volk heeft gewonnen maar het zal vast nog een hele lange weg worden voor er echt een verbetering optreedt voor het volk. Ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat.
Laatst aangepast door Eris op vr 11 feb 2011 - 5:43; in totaal 1 keer bewerkt
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
had ie dat gisteravond nou nog niet bedacht, dit verander je toch niet in een nachtje.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
TGR schreef:Dit is wat het volk wil, maar het zal op kort termijn zeker geen zege voor het volk zijn.
Dat is ook wat ik denk...
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: