Ben ik de enige met dit gevoel?!
+35
Siamsa
Japie
Parisienne
Stuiterbal
Chocolate Cookie
Angela_1986
Ilovethe90s
Mamsie
Mint
SoGood
LDJ
Ella
mzcharlotte
Fred
Lady4
Annemoontje
Shisha
Luce
Rush
Mees
Lejow
Lady Starstruck
Sarah1985
Caroow
Marin
love
Shopaholic
Toet
ijsjemeisje
Ilargi
Fayebella
Eris
Sam
Minx
Paper Crown
39 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ben ik de enige met dit gevoel?!
Nou wat je zegt! Ik heb het ook. Kerst was geen klap aan en oud en nieuw ook niet. Er was weinig leuks en het voelde ook als een gewone dag. Een kerstboom hadden we niet want door de box hebben we er geen ruimte voor. De familie van beide kanten is een beetje uit elkaar gevallen. Geen cadeautjes of een gezellige kerstviering. Het is dat ik met de jongens vuurwerk heb afgestoken anders had ik totaal geen nieuwjaar gevoel gehad.
Daarnaast heb ik sowieso geen vakantie gevoel gehad. Ik moet zoveel voor school doen dat ik continue die druk voel. Bah!
Daarnaast heb ik sowieso geen vakantie gevoel gehad. Ik moet zoveel voor school doen dat ik continue die druk voel. Bah!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ja en de zomervakanties leken wel een half jaar! Heerlijk! Elke dag naar het zwembad en dan van je 2 gulden patatjes kopen en van die schuimblokken, roze en geel. En als je dan terug kwam na je zomervakantie, eerste schooldag, zag iedereen er anders uit, weer ietsje ouder geworden. Zo bijzonder.[/quote]
Daar zeg je wat! Wij kregen 5 gulden van mijn moeder naar het zwembad. Entree was knaak en dan een patatje met mayo was het 1,75 en dan hield ik precies geld genoeg voor 5 kikkertjes en een Speedy als ik naar huis ging, die was maar 0,50 cent. En smullen van mijn ijsje op de fiets na zo'n branderige dag. En kreeg je 's middags ijskoude cola mee en was die bij de tijd dat je aan het drinken toekwam lauw. Kon je geen barst schelen.. dat dronk je gewoon op. Haha. Ah, waar blijft de tijd!
Ik weet ook nog de tijd dat wij in de zomer nog maar een weekje ofzo naar school moesten en dan was het in de ochtend al bloedjetheet thuis, dan deed mijn moeder de achterdeur open en waaide het koele ochtendbriesje door het huis en hoorde je de vogeltjes, en keken we nog even Dinobaby's voordat we naar school liepen. Met een liga en een drinkbeker..[/quote]
Haha zo dat liedje plopt zo in mijn hoofd op zeg, kan m zo zingen.
Dinobabies spelen want ze hebben alle tijd
Tis een groepje van vier jongens en een hele lieve meid
Dinobabies maken elke keer van alles mee
Dinobabies zijn okeeee
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik herken je gevoel ook maar ik heb het al een paar jaar.
Als het koud is en het gesneeuwd heeft is het gevoel er wel dus wellicht dat het daar een beetje mee te maken heeft?
Vroeger leefde je er echt naar toe, je had vakantie en het was iets groots en zo ongeveer de hoogtepunten van het jaar maar bij mij wordt dat echte kerst en oud & nieuw gevoel ieder jaar steeds een beetje minder.
Als het koud is en het gesneeuwd heeft is het gevoel er wel dus wellicht dat het daar een beetje mee te maken heeft?
Vroeger leefde je er echt naar toe, je had vakantie en het was iets groots en zo ongeveer de hoogtepunten van het jaar maar bij mij wordt dat echte kerst en oud & nieuw gevoel ieder jaar steeds een beetje minder.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik heb het dit jaar ook, toppunt was toch wel dat ik gisteravond wat lekkers op tafel aan het zetten was, drinken inschenken enzo en ineens dacht 'Ooooh ja, het is oudjaarsavond, nog maar 15 minuten en dan is het 0.00 uur...! Het is geen gewone zaterdag/zondagavond.' Heel bizar!
Geen idee hoe het komt... Ik heb wel vakantie en het vrij zijn vind ik wel echt heerlijk, moet er ook niet aan denken dat ik overmorgen weer 'n dag moet werken
De tijd vliegt ook véél sneller voorbij, echt bizar! Het leek voor mij vroeger echt eeuwen te duren voordat het Sinterklaas was, dat was toch wel een van de hoogtepunten van het jaar bij ons. En dan duurde het vervolgens weer 'n eeuwigheid voor ik jarig was (half jaar later). En nu is het alweer 2013 terwijl ik voor mijn gevoel 4 maanden geleden ofzo nog in december 2011 zat
We worden gewoon oud meiden...
Geen idee hoe het komt... Ik heb wel vakantie en het vrij zijn vind ik wel echt heerlijk, moet er ook niet aan denken dat ik overmorgen weer 'n dag moet werken
De tijd vliegt ook véél sneller voorbij, echt bizar! Het leek voor mij vroeger echt eeuwen te duren voordat het Sinterklaas was, dat was toch wel een van de hoogtepunten van het jaar bij ons. En dan duurde het vervolgens weer 'n eeuwigheid voor ik jarig was (half jaar later). En nu is het alweer 2013 terwijl ik voor mijn gevoel 4 maanden geleden ofzo nog in december 2011 zat
We worden gewoon oud meiden...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Willen jullie ook die kerstboom zo lang mogelijk laten staan om toch die sfeer maar een beetje te behouden?
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Dat heb ik dit jaar ook heel erg... Heb haast het idee dat ik in een roes leef. Alles gaat zo snel. Ik heb niks echt bewust beleefd, denk ik. Heel raar gevoel is dat eigenlijk.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Heel herkenbaar. Het voelt alsof ik midden in het jaar zit.
Alles is volledig langs me door gegaan !
Alles is volledig langs me door gegaan !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik heb het ook exact hetzelfde. Ben vorig jaar (feitelijk gezien een weekje geleden) 25 geworden en voel me ineens zo oud! Niks doet me meer echt. Kerst was een beetje als een gewone zondag, gezellig op visite. Had ik heel de dag thuis gezeten had het me ook prima geleken. Evenals gisteravond. Heb een onwijs gezellig avond gehad hoor, maar net als vandaag mocht het me eigenlijk wel gestolen worden. Bah.. helemaal geen leuk gevoel dit!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ilovethe90s schreef:Willen jullie ook die kerstboom zo lang mogelijk laten staan om toch die sfeer maar een beetje te behouden?
Dit heb ik niet. Ik ben hem na kerst vaak wel zat en haal hem dan weg.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ervaar hetzelfde als jullie. Heel raar, heb dat nog nooit gehad, ben altijd helemaal fan van de maand december, maar nu keek ik juist uit naar januari
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Ilovethe90s schreef:Willen jullie ook die kerstboom zo lang mogelijk laten staan om toch die sfeer maar een beetje te behouden?
Ja echt wel! Ik laat m iig tot zondag staan. Einde kerstvakantie dan ook einde kerstversiering.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben blij dat we de gure herfstmaanden weer achter ons hebben en dat we weer richting het voorjaar gaan. Althans, zo voelt dat nu al weer. Ik heb zo'n zin in het voorjaar he! Skip deze dagen maar snel...
En, op een dikke ellendige teveel-wijn-en-teveel-wijnsoorten-doorelkaar-kater na, heb ik ook niet het idee dat we gister O&N vierden.
En, op een dikke ellendige teveel-wijn-en-teveel-wijnsoorten-doorelkaar-kater na, heb ik ook niet het idee dat we gister O&N vierden.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik heb dit jaar idd ook helemaal geen feestdagengevoel gehad. Sinterklaas, Kerst en Oud & Nieuw het is allemaal langs ons heen gegaan.
Ik heb ook met de kerst gewerkt, en de dag na Kerst hebben we de versiering al weggehaald, ik was er zo klaar mee!
Gisteravond waren mijn vriendin, haar vriend en hun kids hier en behalve het verplicht opblijven tot 12 uur (geloof dat we allemaal inkakten) en zoenen daarna, heb ik niet echt het idee gehad een jaar afgesloten te hebben en een nieuwe te beginnen!
Ik heb ook met de kerst gewerkt, en de dag na Kerst hebben we de versiering al weggehaald, ik was er zo klaar mee!
Gisteravond waren mijn vriendin, haar vriend en hun kids hier en behalve het verplicht opblijven tot 12 uur (geloof dat we allemaal inkakten) en zoenen daarna, heb ik niet echt het idee gehad een jaar afgesloten te hebben en een nieuwe te beginnen!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik ben altijd zo dol op de feestdagen, de reeks sinterklaas, kerst en oud& nieuw vind ik echt heerlijk. En hier stond de kerstboom en ik zong mee met de liedjes, maar dat was het dan ook. Niet het echte echte kerstgevoel. Gisteren bij het aftellen dacht ik echt, ooh ja het is oud & nieuw. Zo ontzettend vreemd allemaal.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Parel schreef:Ik heb dit jaar idd ook helemaal geen feestdagengevoel gehad. Sinterklaas, Kerst en Oud & Nieuw het is allemaal langs ons heen gegaan.
hahaha ik had dat gevoel op op o&n.. Zo'n moetje.. Even een luciferhoutje tussen de ogen en zoenen. Daarna naar bed
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ben ik de enige?
» Ben ik nou de enige??
» Ben ik de enige..
» Ben ik de enige?
» Ben ik de enige dan?
» Ben ik nou de enige??
» Ben ik de enige..
» Ben ik de enige?
» Ben ik de enige dan?