Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben ik de enige met dit gevoel?!

+35
Siamsa
Japie
Parisienne
Stuiterbal
Chocolate Cookie
Angela_1986
Ilovethe90s
Mamsie
Mint
SoGood
LDJ
Ella
mzcharlotte
Fred
Lady4
Annemoontje
Shisha
Luce
Rush
Mees
Lejow
Lady Starstruck
Sarah1985
Caroow
Marin
love
Shopaholic
Toet
ijsjemeisje
Ilargi
Fayebella
Eris
Sam
Minx
Paper Crown
39 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ben ik de enige met dit gevoel?! - Pagina 2 Empty Re: Ben ik de enige met dit gevoel?!

Bericht  Lady Starstruck di 1 jan 2013 - 3:38

Paper Crown schreef:
Sam schreef:Zal het zijn dat we ouder worden en het lijkt of alles zo aan je voorbij vliegt?
Of heb ik dat alleen?
Vroeger duurde alles zo lang voor het bv weer kerst was, maar sinds een paar jaar lijkt alles zo snel te gaan.
Net als zomervakantie, het is er ineens en het is ook voor mijn gevoel ineens weer voorbij.

Dit dacht ik ook! Maar zoveel ouder dan vorig jaar ben ik niet haha. Ik herinner me trouwens ook de zomers van vroeger altijd mooi. Lekker fietsen naar het zwembad, tussen de bossen en parken door, vlindertjes en de geur van de zomer. Ik heb dat niet meer. Alle dagen lijken op elkaar.

Ja dit heb ik ook! Ik vind dat echt raar. Vroeger ging je naar school en was je een keer om 15:00 uur uit ofzo. De middag leek toen een eeuwigheid te duren. Nu is dat helemaal niet meer. Ik kan er de vinger niet op leggen wat dat is.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige met dit gevoel?! - Pagina 2 Empty Re: Ben ik de enige met dit gevoel?!

Bericht  Rush di 1 jan 2013 - 3:44

Ik heb precies hetzelfde. Voor m`n gevoel is het een normale zondag, heel raar dat het morgen woensdag is (en Dr Oz nu op tv is Rolling Eyes )

Op m`n werk moet er morgen wel veel gebruiken met betrekking tot het nieuwe jaar, dus dan zal het gevoel wel komen, maar het feest en spannende gevoel heb ik helemaal niet gehad. Voor m`n gevoel moet de kerstboom ook nog blijven, want kerst is nog niet geweest. silent
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Paper Crown di 1 jan 2013 - 3:45

Wauw! Meer mensen hebben dit dus..
Normaal op 1 januari voel ik me 'depri' dan ben ik altijd verdrietig dat het vorige jaar is afgelopen, en een beetje aftastend weer moest toezien wat 't nieuwe jaar zou brengen maar dit jaar.. Echt geen nieuwjaar. En dat zenuwachtige idd vlak voor 00:00 en gehannes met glazen zoeken voor de champagne en maken dat je buiten komt en hard aftellen.. Niets!

Ik voel me net als dat joch van Polar Express die 't kerstbelletje niet kon horen..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Rush di 1 jan 2013 - 3:47

Ik kreeg gisteren om 12 uur trouwens m`n vriends elleboog vol in m`n gezicht, dus het begon goed! :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Luce di 1 jan 2013 - 3:57

Paper Crown schreef:
Sam schreef:Zal het zijn dat we ouder worden en het lijkt of alles zo aan je voorbij vliegt?
Of heb ik dat alleen?
Vroeger duurde alles zo lang voor het bv weer kerst was, maar sinds een paar jaar lijkt alles zo snel te gaan.
Net als zomervakantie, het is er ineens en het is ook voor mijn gevoel ineens weer voorbij.

Dit dacht ik ook! Maar zoveel ouder dan vorig jaar ben ik niet haha. Ik herinner me trouwens ook de zomers van vroeger altijd mooi. Lekker fietsen naar het zwembad, tussen de bossen en parken door, vlindertjes en de geur van de zomer. Ik heb dat niet meer. Alle dagen lijken op elkaar.

Precies dat! Zó niet leuk.. Voor mijn gevoel genoot ik vroeger echt veel meer van alle jaargetijden en dagen etc. Maar misschien had ik toen minder aan mijn hoofd?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Luce di 1 jan 2013 - 3:58

Lady Starstruck schreef:
Paper Crown schreef:
Of heb ik dat alleen?

Ja dit heb ik ook! Ik vind dat echt raar. Vroeger ging je naar school en was je een keer om 15:00 uur uit ofzo. De middag leek toen een eeuwigheid te duren. Nu is dat helemaal niet meer. Ik kan er de vinger niet op leggen wat dat is.

Jaaaaa! En de woensdagmiddag. In het voorjaar. Eeuwig buiten spelen. Pff waar is die tijd Sad
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Shisha di 1 jan 2013 - 4:00

Caroow schreef:Heel herkenbaar!

Ik heb alle feestdagen behalve 1e kerstdag gewerkt, dat helpt ook niet mee aan een kerstgevoel. En er is geen sneeuw. En geen kater. Rare december Ben ik de enige met dit gevoel?! - Pagina 2 561177

Hier hetzelfde. Het was trouwens wel gezellig maar het voelde niet aan als kerst/oudjaarsavond.
Edit: Mijn man had dit jaar ook geen kerstgevoel.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Sam di 1 jan 2013 - 4:09

Ik denk dat het te maken heeft met meer aan ons hoofd hebben.
Je bent met zooo veel meer dingen bezig.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Sam di 1 jan 2013 - 4:11

Mijn vriend wordt trouwens gek van mij Wink
Ik zeg iedere keer: 'heb helemaal niet het gevoel dat het mijn verjaardag is', 'heb helemaal niet het idee dat het vakantie is', 'heb helemaal niet het idee dat het Sinterklaas is'....
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 1 jan 2013 - 4:11

Ik heb het ook heel erg dit jaar! Dacht dat het kwam omdat ik niet studeer en normaal wel en dan dus echt kerstvakantie heb. Maar als ik jullie zo hoor begin ik daar aan te twijfelen.

Inderdaad man de vrije woensdagmiddag! Of de zomers die eeuwig leken te duren en je na een tijdje wel weer naar school wilde. Ik wil weer jonger zijn.

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck di 1 jan 2013 - 4:13

Sam schreef:Ik denk dat het te maken heeft met meer aan ons hoofd hebben.

Daar heb je een punt. Als je volwassen bent moet je dit, en je moet dat. Het is heel veel en dan sta je ook niet meer zo stil bij al die dingen.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Caroow di 1 jan 2013 - 4:15

Vroeger had je natuurlijk twee weken vrij, geen verplichtingen.. Nu heb ik het alleen maar druk , door de feestdagen zijn de winkels vaker dicht en moet je uit het werk geljk haasten om nog boodschappen te doen. Dan snel eten koken, snel nog even wat in huis doen, snel op bed.. Alles moet snelsnelsnel, dus de dagen gaan ook snelsnelsnel.

En nu moet ik echt snel, ander kom ik te laat op het werk laughcry laughcry
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sam di 1 jan 2013 - 4:18

Lady Starstruck schreef:
Sam schreef:Ik denk dat het te maken heeft met meer aan ons hoofd hebben.

Daar heb je een punt. Als je volwassen bent moet je dit, en je moet dat. Het is heel veel en dan sta je ook niet meer zo stil bij al die dingen.

Als kind bestaat je leven eigenlijk uit naar school gaan.
Later een weekendbaan erbij, maar verder eigenlijk niks om je 'druk om te moeten maken'. Dan duurt het jaar ook gewoon best lang.
Nu moet je 'dit' en ook graag nog even 'dat', dat je eigenlijk tijd te kort komt.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annemoontje di 1 jan 2013 - 4:27

Nou ik heb het ook. Sowieso is dit jaar mijn kerst in het water gevallen door mijn miskraam en was ik er daarvoor ook al weinig mee bezig. Op het laatst paar daagjes voor kerst toch nog de huiskamer versierd heel snel, maar 2 dagen na kerst alles in een tas gegooid (letterlijk) en alls weer naar boven gekwakt. Nu heb ik ook vakantie gehad 1,5 week, maar dat gevoel was ver te zoeken. En nu het 1 januari is, kan ik me niet herinneren dat ik uberhaupt de afgelopen maand een feestgevoel heb gehad.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Lady4 di 1 jan 2013 - 4:40

Rood schreef:Dat heb ik ook wel, maar ik vind het juist fijn.

Ik ben me wel erg bewust van het feit dat het nu januari is, en dat we qua tijd weer richting de zomer gaan. Nog twee maanden winter te gaan, maar langzamerhand zullen de dagen weer lengen. Daar word ik erg gelukkig van.

Ik ook! Op naar de tulpen, terrasjes, roseetjes en een gebruinde huid. smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fred di 1 jan 2013 - 4:41

Wel herkenbaar. Gistern helemaal niet echt het gevoel gehad dat het oud en nieuw was. We hebben er maar een spellenavond van gemaakt, want op tv is met oud en nieuw niet veel te zien (op het vuurwerk in London om 1.00 u na dan). Op normale dagen van het jaar vliegt de tijd en met oud en nieuw lijk die niet voorbij te gaan.

Vandaag toch zoals altijd naar de plaatselijke nieuwjaarsduik wezen kijken. Er deden meer deelnemers mee dan normaal. Dat zal vast wel komen doordat het zo 'warm' buiten was en het water 7 graden was. Er zijn jaren geweest dat het water maar 2 graden was en het buiten kouder was en dat verschil moet je als deelnemer wel voelen lijkt. Efin, ik stond aan de kant met gratis erwtensoep en oliebollen.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  mzcharlotte di 1 jan 2013 - 4:53

Een 'echt' Kerstgevoel heb ik al jaren niet meer, sinds dat we het gewoon niet echt meer vieren maar de hort op zijn. En ook vieren we O&N niet echt. We zaten een bordspel te spelen toen het ineens 12u was. We hebben niet afgeteld ofzo. Maar ik ben me er wel echt bewust van dat het een nieuw jaar is en dat voelt zo goed, fijn en vers. Niet dat ik dit jaar veel voornemens heb, of dingen anders wil doen, maar ik was zó klaar met 2012 dat ik gewoon superblij ben dat het nieuwe jaar er eindelijk is.

Wat betreft het weer, ik heb net een uur of twee de balkondeur opengehad. Dat moet toch niet kunnen, hartje winter!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast di 1 jan 2013 - 4:58

Rood schreef:Dat heb ik ook wel, maar ik vind het juist fijn.

Ik ben me wel erg bewust van het feit dat het nu januari is, en dat we qua tijd weer richting de zomer gaan. Nog twee maanden winter te gaan, maar langzamerhand zullen de dagen weer lengen. Daar word ik erg gelukkig van.

Ja me tOO! Laat de lente maar komen! Heerlijk in onze tuin chillen met Spaande muziek.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 jan 2013 - 5:00

Paper Crown schreef:
Of heb ik dat alleen?

Ja en de zomervakanties leken wel een half jaar! Heerlijk! Elke dag naar het zwembad en dan van je 2 gulden patatjes kopen en van die schuimblokken, roze en geel. En als je dan terug kwam na je zomervakantie, eerste schooldag, zag iedereen er anders uit, weer ietsje ouder geworden. Zo bijzonder.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 jan 2013 - 5:04

Ik had het dit jaar ook niet. Maar dat komt bij mij vooral omdat ik volgende week weer een afstudeergesprek moet doen. Ik heb dus de hele 'kerstvakantie' zitten werken aan school.

Het meeste kerstgevoel had ik nog wel bij Serious Request. Daarna zakte het enorm af.. Oud en nieuw stelde dit jaar echt niets voor haha.

Ik zei vanmorgen al tegen mijn vriend, als het 4 november was geweest, had ik het ook geloofd.

Gast
Gast

Bericht  Ella di 1 jan 2013 - 5:07

Hier ook herkenbaar. Zonde want kan er altijd zo van genieten deze tijd
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  LDJ di 1 jan 2013 - 5:22

Ik weet niet wat het is of waar het aan ligt, maar ik heb dat ook.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  SoGood di 1 jan 2013 - 5:25

Zo herkenbaar!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Mint di 1 jan 2013 - 5:28

Ik heb ook last van het gevoel dat de dagen teveel op elkaar lijken en dat het leven de laatste tijd voorbij raast, zonder dat ik geniet. Vroeger duurden de dagen voor mijn gevoel ook veeeel langer. Toen was ik om 3 uur vrij en had ik het gevoel alle tijd van de wereld te hebben om buiten te spelen tot 17.30! Bizar dat dat zo veranderd bij velen. Een teken dat we meer in het nu moeten leven, denk ik!
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Paper Crown di 1 jan 2013 - 5:39

Carrie schreef:
Paper Crown schreef:
Of heb ik dat alleen?

Ja en de zomervakanties leken wel een half jaar! Heerlijk! Elke dag naar het zwembad en dan van je 2 gulden patatjes kopen en van die schuimblokken, roze en geel. En als je dan terug kwam na je zomervakantie, eerste schooldag, zag iedereen er anders uit, weer ietsje ouder geworden. Zo bijzonder.

Daar zeg je wat! Wij kregen 5 gulden van mijn moeder naar het zwembad. Entree was knaak en dan een patatje met mayo was het 1,75 en dan hield ik precies geld genoeg voor 5 kikkertjes en een Speedy als ik naar huis ging, die was maar 0,50 cent. En smullen van mijn ijsje op de fiets na zo'n branderige dag. En kreeg je 's middags ijskoude cola mee en was die bij de tijd dat je aan het drinken toekwam lauw. Kon je geen barst schelen.. dat dronk je gewoon op. Haha. Ah, waar blijft de tijd!

Ik weet ook nog de tijd dat wij in de zomer nog maar een weekje ofzo naar school moesten en dan was het in de ochtend al bloedjetheet thuis, dan deed mijn moeder de achterdeur open en waaide het koele ochtendbriesje door het huis en hoorde je de vogeltjes, en keken we nog even Dinobaby's voordat we naar school liepen. Met een liga en een drinkbeker..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: