Nieuw jaar, nieuwe start?
+26
Sunshine
Bliss
Jade
Blond
Antibes
Snirp
Mees
Lady Starstruck
Burn
Luce
luisa
Annemoontje
Manderijn
Parisienne
Shopaholic
Parel
Monte
Bazinga
Marin
Kowalski
Minx
Sam
Chocolate Cookie
mzcharlotte
Ibbeltje
Elliot
30 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Nieuw jaar, nieuwe start?
Net specifiek een nieuwe start, maar gevoelsmatig wel een moment om alles weer even op een rijtje te zetten .
En verder doorgaan met hardlopen, gezond eten doorzetten en samen met mijn vriend hopelijk een huisje kopen!
En verder doorgaan met hardlopen, gezond eten doorzetten en samen met mijn vriend hopelijk een huisje kopen!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Voor mij voelt dit jaar als een nieuwe start, omdat ik binnenkort weer aan het werk mag, na ruim 8 maanden thuis te hebben gezeten.
Ik vind het onwijs eng, spannend maar ook zo fijn!
De afgelopen 8 maanden waren niet altijd even fijn, maar wel nodig om nu deze nieuwe start te kunnen maken!
Verder was ik al lekker bezig met afvallen, dus daar ga ik rustig aan mee verder.
Ik vind het onwijs eng, spannend maar ook zo fijn!
De afgelopen 8 maanden waren niet altijd even fijn, maar wel nodig om nu deze nieuwe start te kunnen maken!
Verder was ik al lekker bezig met afvallen, dus daar ga ik rustig aan mee verder.
Gast- Gast
Normaal gesproken nooit, dit jaar wel. Ik ga komend jaar mijn leven heel anders leven en ik kijk er nu al naar uit!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik heb het dit jaar ook. Het voel zo vers.
Afgelopen jaar heb ik toch wel wat tegenvallers gehad. Dus nu vind ik het en lekker idee om 'fris' te beginnen.
Ik kan het mij trouwens wel voorstellen als je 'gewoon' een baan hebt en lekker je leven leeft (bijv. al getrouwd bent of kinderen hebt) je dat gevoel minder kan hebben. Omdat de 'mega' mijlpalen dan al zijn geweest haha. Of zie ik dat verkeerd
Afgelopen jaar heb ik toch wel wat tegenvallers gehad. Dus nu vind ik het en lekker idee om 'fris' te beginnen.
Ik kan het mij trouwens wel voorstellen als je 'gewoon' een baan hebt en lekker je leven leeft (bijv. al getrouwd bent of kinderen hebt) je dat gevoel minder kan hebben. Omdat de 'mega' mijlpalen dan al zijn geweest haha. Of zie ik dat verkeerd
Gast- Gast
Antibes schreef:Normaal gesproken nooit, dit jaar wel. Ik ga komend jaar mijn leven heel anders leven en ik kijk er nu al naar uit!
Dat klinkt lekker positief! Wat gaat er allemaal in je leven veranderen?
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Nee, voor mij is het geen nieuwe start, maar het zet me wel aan het denken. Ik ga gewoon verder en pas dingen aan waar ik ontevreden over ben.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik heb het dit jaar ook. Het voel zo vers.
Ik denk dat er ieder jaar wel wat hoogtepunten zijn, zeker als je kinderen hebt. Allemaal 1ste keren voor jou én je kinderen natuurlijk, 1ste keer zwemles, 1ste keer stappen, 1ste vriendinnetje, 1ste kleinkind, dat soort dingen.
Ik vind het mooie, dat nu ik een kind heb, ik echt belachelijk kan genieten van de kleine dingen zoals naar de kinderboerderij gaan en haar zien lachen en kletsen op haar manier, dus het zijn misschien voor anderen allemaal geen mega mijlpalen, maar ik kijk er echt onwijs naar uit dat ze gaat lopen & kletsen bijv!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Wil het geen goede voornemens noemen, maar heb wel een aantal doelen:
Weer 3 keer per week hardlopen. Ben eergisteren weer geweest voor het eerst in ruim een maand
Eindelijk die 4 kilo afvallen, waardoor mijn kleding weer lekkerder zit
Weer gezonder eten met Amber Albarda, niet meer vreten 's avonds.
Minder alcohol drinken
Hopelijk zwanger worden en een zwangerschap uitdragen
Weer 3 keer per week hardlopen. Ben eergisteren weer geweest voor het eerst in ruim een maand
Eindelijk die 4 kilo afvallen, waardoor mijn kleding weer lekkerder zit
Weer gezonder eten met Amber Albarda, niet meer vreten 's avonds.
Minder alcohol drinken
Hopelijk zwanger worden en een zwangerschap uitdragen
Gast- Gast
Hahha dat is altijd het rotte van 1 januari. Je denkt: nieuw jaar, nieuwe 'voornemens'/doelen, maar eigenlijk mag 1 januari niet meetellen. Dan is iedereen vaak zo duf en energieloos..Luce schreef:Ja. Hebben een heel heftig jaar achter de rug wat we graag willen afsluiten. Dus in 2013 met nieuwe moed en energie (daar merk ik vandaag nog niet zoveel van, maar hopelijk morgen )
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Luce schreef:Antibes schreef:Normaal gesproken nooit, dit jaar wel. Ik ga komend jaar mijn leven heel anders leven en ik kijk er nu al naar uit!
Dat klinkt lekker positief! Wat gaat er allemaal in je leven veranderen?
Ik heb afgelopen jaren erg prestatiegericht geleefd. Ik heb een hoop bereikt en ik ben daar ook best trots op, maar zeker in 2012 ben ik er echt niet gelukkiger op geworden. Nauwelijks leuke dingen gedaan, vaak ziek/zwak/moe/misselijk en gewoon een beetje aan het opbranden van ruim 2 jaar je kapot werken voor "doelen". Die zijn nu behaald, ik wil tijdens mijn master een tandje terugschroeven. Ik heb nu nog 1,5 jaar "student zijn" te gaan (coschappen kun je geen studeren meer noemen) en ik wil daar meer van gaan genieten. Dus ik ben van plan meer initiatief te gaan nemen met vriendinnen voor leuke dingen en weekendjes weg, minder hoge eisen aan mezelf te stellen qua studie (ik ga al goed, mijn vorige tentamen heb ik niet gehaald vrees ik haha, en ik vind het niet eens erg, mijn eerste herkansing in 3,5 jaar ofzo) en leuke plannen maken voor de zomer (deze kerstvakantie is mijn eerste vakantie dat ik NIET studeer sinds zomer 2010). Daarnaast ga ik ook een serieuze poging doen qua afvallen en ik hoop gewoon dat ik wat meer van het leven kan gaan genieten dit jaar. En volgend jaar ook, na mijn theoriejaren wat pauze nemen voor mijn coschappen. Gewoon iets meer léven ipv moeten. Deels door lekkerder in mijn vel te zitten, deels door minder van mezelf "te moeten" en bovenal door gewoon veel meer leuke dingen te doen. Ik ben nu al aan het nadenken over een weekendje weg en een échte vakantie in de zomer..
Antibes- Ratel
Kijk, dát zijn nu nog eens goeie stappen Antibes! Ik ga voor je duimen dat het gaat lukken
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ja het voelt toch wel anders. Dit is het jaar waarop ik eindelijk dan eens op mezelf ga wonen, aankomend weekend ga ik over. Nu moet ik zeggen dat ik het ook wel heel eng vind hoor, en dat ik bang ben om heel eenzaam te worden. Voelt heel dubbel dus.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Spannend Blond! Eindelijk is het zover! Natuurlijk erg leuk, maar ik begrijp je gevoel wel. Ik was er ook erg bang voor, maar het valt mij alles mee! Probeer gewoon lekker onder de mensen te komen, samen koken en eten, of gewoon even samen GTST kijken Komt vast goed, probeer ervan te genieten en het lekker je eigen plekje te maken!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
nee, ik zie het niet als een nieuwe start. Ik ga gewoon verder waar ik gisteren (in 2012) gebleven ben.
Dit wordt wel een heel speciaal jaar voor ons. Wij worden papa en mama, en dat zal een heleboel veranderingen met zich meebrengen (en eigenlijk nu al!). Ons jaar gaat dus wel drastisch veranderen. De geboorte van onze dochter zal tegelijkertijd wel een soort 'nieuwe' toekomst zijn.
Maar buiten alle veranderingen omtrent de zwangerschap en straks de geboorte van onze dochter hoop ik vooral dat veel dingen van 2012 doorzetten. Uiteindelijk blijf ik dezelfde persoon, met een extra (hele belangrijke!) rol erbij in ons leven.
Ik hoop wel dat dit jaar iets minder hectisch wordt als het vorige. 2014 wil ik graag beginnen met alle dierbare mensen nog om ons heen.
Dit wordt wel een heel speciaal jaar voor ons. Wij worden papa en mama, en dat zal een heleboel veranderingen met zich meebrengen (en eigenlijk nu al!). Ons jaar gaat dus wel drastisch veranderen. De geboorte van onze dochter zal tegelijkertijd wel een soort 'nieuwe' toekomst zijn.
Maar buiten alle veranderingen omtrent de zwangerschap en straks de geboorte van onze dochter hoop ik vooral dat veel dingen van 2012 doorzetten. Uiteindelijk blijf ik dezelfde persoon, met een extra (hele belangrijke!) rol erbij in ons leven.
Ik hoop wel dat dit jaar iets minder hectisch wordt als het vorige. 2014 wil ik graag beginnen met alle dierbare mensen nog om ons heen.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ja, ik zie een nieuw jaar toch altijd wel als een nieuw begin. Vorig jaar hoopte ik op (eindelijk eens) een liefde, en warempel, die vond ik toen vrij snel! Helaas is het nu uit, maar over het algemeen kijk ik best met een goed gevoel terug op 2012. Waar ik wel gigantisch van baal (maar is compleet mijn eigen schuld), is dat al mijn in 2011 afgevallen kilo's er nu bijna weer aan zitten Dus: de komende tijd ga ik er weer tegenaan, ik wil gezonder gaan eten en genoeg gaan sporten. Hopelijk gaan de kilo's er dan weer af, het liefst wel een stuk of 15!
Verder hoop ik ook wel dat ik dit jaar weer een leuke man tegenkom, maar ik voel me wat dat betreft nu wel iets relaxter dan vorig jaar. Qua werk moet ik ook nog eens zien wat er gaat gebeuren dit jaar, ik heb genoeg om over na te denken in elk geval.
Verder hoop ik ook wel dat ik dit jaar weer een leuke man tegenkom, maar ik voel me wat dat betreft nu wel iets relaxter dan vorig jaar. Qua werk moet ik ook nog eens zien wat er gaat gebeuren dit jaar, ik heb genoeg om over na te denken in elk geval.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Voor mij zeker een nieuwe start. Het wordt een pittig jaar waarin ik veel zal moeten vechten, maar hopelijk kan ik 2013 dan beter afsluiten dan hoe ik 2012 helaas af heb moeten sluiten.
Gast- Gast
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant niet.
Zelf heb ik niet zoveel met oud en nieuw en vind ik het een dag net zoals alle andere dagen.
Maar op zo'n dag als vandaag zit ik toch weer vol met goede voornemens en denk ik steeds: nu gaat ik het echt anders aanpakken, nu ga ik dit echt volhouden.
En zo zie ik het ook wel weer als een nieuwe start in mijn leven. Kans is alleen groot dat ik over een paar weken gewoon weer doorga zoals ik al jaren doe en m'n goede voornemens weer verdwenen zijn haha!
Zelf heb ik niet zoveel met oud en nieuw en vind ik het een dag net zoals alle andere dagen.
Maar op zo'n dag als vandaag zit ik toch weer vol met goede voornemens en denk ik steeds: nu gaat ik het echt anders aanpakken, nu ga ik dit echt volhouden.
En zo zie ik het ook wel weer als een nieuwe start in mijn leven. Kans is alleen groot dat ik over een paar weken gewoon weer doorga zoals ik al jaren doe en m'n goede voornemens weer verdwenen zijn haha!
Sunshine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10
Carrie schreef:Goed bezig Antibes! Dat zijn hele mooie doelen!
Kowalski schreef:Kijk, dát zijn nu nog eens goeie stappen Antibes! Ik ga voor je duimen dat het gaat lukken
Thanks! Ik hoop het ook.
Antibes- Ratel
Hopelijk leef ik gewoon lekker verder. Zo zie ik het. Geen nieuw begin of wat dan ook. En we zien wel wat dit jaar brengt.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Blond, spannend!
Ik had trouwens hetzelfde gevoel toen ik van een heel druk studentenhuis alleen ging wonen. Ik was ook bang me eenzaam te gaan voelen, maar dat is juist helemaal niet het geval. Ik spreek genoeg dingen af dus eenzaam voel ik me niet. Ik kan nu juis de rust in m'n huis heel erg waarderen, het is echt mijn plekje, waar ik me even terug kan trekken.
On topic: ik zie het niet echt als een nieuwe start, maar het is voor mij altijd wel een moment waar ik meer dan normaal terug kijk op het afgelopen jaar. Daarnaast denk ik ook na over de dingen die ik nog zou willen en zou willen bereiken.
Dus nee, geen nieuwe start, maar wel een reflectie momentje (na 4 jr. HBO gaat dat reflecteren er niet meer uit haha )
Ik had trouwens hetzelfde gevoel toen ik van een heel druk studentenhuis alleen ging wonen. Ik was ook bang me eenzaam te gaan voelen, maar dat is juist helemaal niet het geval. Ik spreek genoeg dingen af dus eenzaam voel ik me niet. Ik kan nu juis de rust in m'n huis heel erg waarderen, het is echt mijn plekje, waar ik me even terug kan trekken.
On topic: ik zie het niet echt als een nieuwe start, maar het is voor mij altijd wel een moment waar ik meer dan normaal terug kijk op het afgelopen jaar. Daarnaast denk ik ook na over de dingen die ik nog zou willen en zou willen bereiken.
Dus nee, geen nieuwe start, maar wel een reflectie momentje (na 4 jr. HBO gaat dat reflecteren er niet meer uit haha )
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ja ik zie het wel een beetje als een nieuwe start. Maandag begin ik na jaren ellende eindelijk aan een nieuwe, compleet andere baan en ik heb er ontzettend veel zin in! Ik ga daarnaast ook nog een opleiding volgen, dus het is een echte carrière switch voor de rest ga ik gewoon verder, niks bijzonders
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
*
Laatst aangepast door Break Of Day op do 7 feb 2013 - 1:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zie elk jaar wel een beetje als een nieuwe start maar heb niet echt goedr voornemens.
Dit jaar heb ik wel meer het gevoel van "ik ga het helemaal anders doen"! En dan vooral tegenover sommige mensen om mij heen. Maar die bepaalde mensen om mij heen hebben natuurlijk geen idee van mijn 'voornemen' dus zal ik hoogswaarschijnlijk weer in mijn oude patroon terug vallen. (snap je het nog? haha!)
Dit jaar heb ik wel meer het gevoel van "ik ga het helemaal anders doen"! En dan vooral tegenover sommige mensen om mij heen. Maar die bepaalde mensen om mij heen hebben natuurlijk geen idee van mijn 'voornemen' dus zal ik hoogswaarschijnlijk weer in mijn oude patroon terug vallen. (snap je het nog? haha!)
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)
» Start nieuw schooljaar: succes allemaal!
» Leuk begin van het nieuwe jaar... (NOT)
» Op de drempel naar het nieuwe jaar...
» Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.
» Start nieuw schooljaar: succes allemaal!
» Leuk begin van het nieuwe jaar... (NOT)
» Op de drempel naar het nieuwe jaar...
» Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: