Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kinderen en vuurwerk

+13
Lilypie
Thunder
Theeleut
Manderijn
Susan
Parisienne
Annemie
Shopaholic
Mida4you
kwak
Liadan
Annie24
Flower_L
17 plaatsers

Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty kinderen en vuurwerk

Bericht  Flower_L zo 30 dec 2012 - 7:54

Wij kopen nooit vuurwerk, maar nu zag papa een pakket met sterretjes knalerwtjes en van dat kinderspul....leek hem leuk voor l morgen. Gister hebben ze samen a l wat afgestoken en hij giert het uit! Ik vind hem eigeblijk nog te jong, maar aan andere kant....eenmalig en hij vindt het zo leuk. Heb er zelf helemaal niets mee...misschien is dat het smile En zelf mag hij alleen sterretjes vasthouden en erwtjes gooien. Pijltjes doet papa uiteraard Cool

Kopen jullie ook speciaal kindervuurwerk?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty Re: kinderen en vuurwerk

Bericht  Annie24 zo 30 dec 2012 - 7:56

Wij hebben alleen van die lange sterretjes gekocht.
Mijn vriend heeft er net 2 aangestoken terwijl Y. binnen voor het raam stond. Hij vond het prachtig: 'lampie' 'lampie' I love you
Andere dingen of zelf vasthouden vind ik met Y. zijn leeftijd nog niet nodig. Volgend jaar is hij bijna 3, dus dan zien we het dan wel weer smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty Re: kinderen en vuurwerk

Bericht  Liadan zo 30 dec 2012 - 7:59

Ik heb sterretjes gekocht, dit jaar mag onze dochter ze voor het eerst vasthouden als ze dat wil. Afgelopen jaren hadden we ook sterretjes en hebben we ze buiten aangestoken terwijl onze dochter binnen voor het raam stond.
Mijn vader deed dat vroeger bij ons ook en ging dan 'schrijven' en 'tekenen' in de lucht, prachtig vonden we dat, ik heb daar goede herinneringen aan. Nu doen wij dat dus bij onze kinderen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty Re: kinderen en vuurwerk

Bericht  kwak zo 30 dec 2012 - 8:00

Ik heb sterretjes voor D. gekocht, ze vind ze alleen een beetje eng Wink!
eigenlijk wou ik van die knalerwtjes voor d'r halen maar doe het toch maar niet denk ik omdat ze wel een beetje jong is.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty Re: kinderen en vuurwerk

Bericht  Mida4you zo 30 dec 2012 - 8:05

Mijn man heeft alleen groot vuurwerk gekocht. Z. vindt ik nog veel te klein voor vuurwerk. Ze heeft gisteravond mogen meekijken voor het raam terwijl mijn man vuurwerk afstook. Ze vond het helemaal geweldig en stond te gillen achter het raam 'paapaaaa nog een keer!!!' Zo leuk! Ze heeft er echt van genoten. Morgenavond nog een paar potten en het kind is helemaal blij smile En wij natuurlijk ook
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty Re: kinderen en vuurwerk

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 8:09

Ik ben echt panisch voor vuurwerk, dus onze dochter mag echt nog niks afsteken, daar vind ik haar nog veel te jong voor. Zij kan eventuele gevolgen van vuurwerk echt nog niet overzien. Ze mag hoogstens kijken vanaf een veilige afstand (liefst vanachter het raam).

Knalvuurwerk (carbid) vindt ze niet eens zo leuk. Ze kijkt me dan verschrikt aan en zegt dan 'wassedanou mama'. Als ik dan zeg dat het vuurwerk is, is het oké en gaat ze verder met spelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty Re: kinderen en vuurwerk

Bericht  Shopaholic zo 30 dec 2012 - 8:14

Wij hebben een pakje sterretjes in huis en dat vind ze echt het einde! Lachen dat ze doet..ze word echt helemaal leip dan haha. Wel steekt papa het dan af, ik niet, ben als de dood voor vuurwerk...brrrr
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty Re: kinderen en vuurwerk

Bericht  Annemie zo 30 dec 2012 - 8:19

Ik geef niks om vuurwerk en mijn zoontje word er bang van. Dus hier helemaal niks.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty Re: kinderen en vuurwerk

Bericht  Parisienne zo 30 dec 2012 - 8:20

Ik vind het maar eng als N. nu al met vuurwerk aan de slag gaat, ook kindervuurwerk. Knalerwten zie ik het nut niet van in, dan zou ik eerder gaan voor de sterretjes. Ik denk dat vriend voor N. morgen wat sterretjes meeneemt en we die eerder op de avond met haar afsteken, voordat ze naar bed gaat.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty Re: kinderen en vuurwerk

Bericht  Susan zo 30 dec 2012 - 9:05

Nee, ze mogen kijken van achter het raam, maar verder niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty Re: kinderen en vuurwerk

Bericht  Manderijn zo 30 dec 2012 - 9:06

Nee, alleen kijken!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty Re: kinderen en vuurwerk

Bericht  kwak zo 30 dec 2012 - 9:11

haha, ik ben volgens mij ook bijna de enigste mama die vuurwerk juist wel mooi vind.
Het is ook dat ik hoogzwanger ben maar anders kocht ik zelf nog vuurwerk!Waarschijnlijk gaan we morgen nog wel naar carbid schieten, dat deden we eerder ook altijd in de achtertuin van mijn ouders, zo leuk!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty Re: kinderen en vuurwerk

Bericht  Theeleut zo 30 dec 2012 - 9:13

Ik heb zo'n pakketje bij de action gekocht, er zitten kleine sierpotjes in, wat pijlen, knalerwten, trektouwtjes en sterretjes. Dochter mag alleen die laatste 3 hebben, maar met de sterretjes in haar hand houd ik haar zeeeeer goed in de gaten! Ik vind het maar niks, maar ze vindt het zo leuk! Ze mag overigens de voortuin niet uit, ben als de dood dat er iets tegen haar aanvliegt.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty Re: kinderen en vuurwerk

Bericht  Thunder zo 30 dec 2012 - 9:14

Mijn man gaat morgen met de oudste vuurwerk kopen. Hij mag het onder begeleiding van een van ons afsteken als hij durft.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty Re: kinderen en vuurwerk

Bericht  Manderijn zo 30 dec 2012 - 9:20

kwak schreef:haha, ik ben volgens mij ook bijna de enigste mama die vuurwerk juist wel mooi vind.
Het is ook dat ik hoogzwanger ben maar anders kocht ik zelf nog vuurwerk!Waarschijnlijk gaan we morgen nog wel naar carbid schieten, dat deden we eerder ook altijd in de achtertuin van mijn ouders, zo leuk!

Nee hoor, ik ben gek op vuurwerk! We hebben erg mooi spul gehaald in duitsland! Maar mijn kinderen mogen alleen kijken, je moet de kat ook niet op het spel binden! En al helemaal met zulke dingen, vind ik gewoon link!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty Re: kinderen en vuurwerk

Bericht  Lilypie zo 30 dec 2012 - 9:23

kwak schreef:haha, ik ben volgens mij ook bijna de enigste mama die vuurwerk juist wel mooi vind.
Het is ook dat ik hoogzwanger ben maar anders kocht ik zelf nog vuurwerk!Waarschijnlijk gaan we morgen nog wel naar carbid schieten, dat deden we eerder ook altijd in de achtertuin van mijn ouders, zo leuk!

Haha je bent niet de enigste, maar de laatste 2 jaar steek ik eigenlijk bijna niets meer af.
We halen nu ook niet meer zoveel, een paar jaar terug schoten we flink wat geld de lucht in Embarassed .
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty Re: kinderen en vuurwerk

Bericht  Monte zo 30 dec 2012 - 9:24

Theeleut schreef:Ik heb zo'n pakketje bij de action gekocht, er zitten kleine sierpotjes in, wat pijlen, knalerwten, trektouwtjes en sterretjes. Dochter mag alleen die laatste 3 hebben, maar met de sterretjes in haar hand houd ik haar zeeeeer goed in de gaten! Ik vind het maar niks, maar ze vindt het zo leuk! Ze mag overigens de voortuin niet uit, ben als de dood dat er iets tegen haar aanvliegt.
Nou inderdaad, ik las laatst dat de helft van alle gewonden en mensen die ogen kwijtraken niet degene zijn die het ook afsteken, maar juist de mensen die ernaar kijken. Daar schrok ik echt van. Nu ben ik zelf al niet zo van het vuurwerk, dus dichtbij kom ik ook nooit. (sinds mijn vader mij als 4-jarige meenam naar een vuurwerkshow en ik doodsbang was). Maar ik vind het heerlijk om er binnen naar te kijken.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty Re: kinderen en vuurwerk

Bericht  Theeleut zo 30 dec 2012 - 9:28

Monte schreef:
Theeleut schreef:Ik heb zo'n pakketje bij de action gekocht, er zitten kleine sierpotjes in, wat pijlen, knalerwten, trektouwtjes en sterretjes. Dochter mag alleen die laatste 3 hebben, maar met de sterretjes in haar hand houd ik haar zeeeeer goed in de gaten! Ik vind het maar niks, maar ze vindt het zo leuk! Ze mag overigens de voortuin niet uit, ben als de dood dat er iets tegen haar aanvliegt.
Nou inderdaad, ik las laatst dat de helft van alle gewonden en mensen die ogen kwijtraken niet degene zijn die het ook afsteken, maar juist de mensen die ernaar kijken. Daar schrok ik echt van. Nu ben ik zelf al niet zo van het vuurwerk, dus dichtbij kom ik ook nooit. (sinds mijn vader mij als 4-jarige meenam naar een vuurwerkshow en ik doodsbang was). Maar ik vind het heerlijk om er binnen naar te kijken.
ik kom zelf ook de tuin niet uit haha, dat was vroeger wel anders. Toen liep ik van hot naar her!
Sommige mensen gooien het spul gewoon ergens heen, ver van hún vandaan, maar kijken niet naar waar ze het wel heen gooien.

Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty Re: kinderen en vuurwerk

Bericht  Flower_L zo 30 dec 2012 - 9:51

S nachts blijft l overigens ook binnen...mocht hijnwakker worden. Samen met mij...vind zelf al eng smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty Re: kinderen en vuurwerk

Bericht  Printje zo 30 dec 2012 - 9:52

Ik vind hem er nog erg klein voor, en bovendien vindt hij er niets aan en is er zelfs bang voor.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty Re: kinderen en vuurwerk

Bericht  Tania zo 30 dec 2012 - 9:58

Ik vind J. echt nog te jong daarvoor. Als hij echt begrijpt wat het is en hoe voorzichtig ermee gedaan moet worden mag hij misschien is een sterretje vast houden maar voor nu vind ik dat nog te gevaarlijk.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty Re: kinderen en vuurwerk

Bericht  PiP zo 30 dec 2012 - 10:19

Mijn man is gisteren ook naar Duitsland geweest, ik vind het wel mooi om naar te kijken, maar vind het niks om bij in de buurt te staan.
Ik heb bij de Hema voor F sterretjes en knalerwten gehaald. Ze vindt het helemaal geweldig. Het vuurwerk van papa vindt ze ook mooi om op afstand naar te kijken!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderen en vuurwerk Empty Re: kinderen en vuurwerk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum