Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo druk in de supermarkt op zondag!

+3
Sam
Ibbeltje
SuzieQ
7 plaatsers

Ga naar beneden

Zo druk in de supermarkt op zondag! Empty Zo druk in de supermarkt op zondag!

Bericht  SuzieQ zo 30 dec 2012 - 6:16

Bij ons zijn om en om de AH en de Jumbo open op zondag van 16.00 tot 20.00. Nou vbind ik het bij AH altijd goed te doen, maar bij de Jumbo is het altijd echt enorm druk en alles is op. Ik was er om 16.30 en wilde een spinazietaart maken met champignons en pijnboompitten. Champignons op, pijnboompitten op, knoflook op, rode ui op, alle sla op. Echt niet leuk meer. En alle kassa's waren open (er zijn er 5) en overal stonden rijen van minimaal 6 mensen, ook nog allemaal met hele karren vol.

Uiteindelijk heb ik een spinazietaart met champignons uit blik, gewone ui, geen knoflook en met een paprika erbij gemaakt. Had ik hem netjes dichtgemaakt (er zit ook een dakje op), feta vergeten. Dus weer opengemaakt (hele bladerdeegspulletje kapot), feta erin gedaan en weer dicht. Walnoten vergeten (die had ik maar ipv de pijnboompitten gedaan). Dus die heb ik er toen maar bovenop gedaan.

Bij jullie ook altijd zo druk en lege schappen op zondag? Als het even kan, ga ik liever op zaterdag, maar dat was deze week niet gelukt.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo druk in de supermarkt op zondag! Empty Re: Zo druk in de supermarkt op zondag!

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 6:16

Haha, ik plaatste net toevallig een foto op facebook, was hier ook gekkenhuis...

Edit: 10 kassa's open en dan rijen van minimaal 10 personen per kassa. Zal wel door de oudejaarsdrukte komen, mensen moeten morgen werken en hebben geen tijd, en alles gaat om 18:00 al dicht..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo druk in de supermarkt op zondag! Empty Re: Zo druk in de supermarkt op zondag!

Bericht  Ibbeltje zo 30 dec 2012 - 6:19

Tja nu is het ook de zondag voor oud en nieuw dus had wel drukte verwacht.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo druk in de supermarkt op zondag! Empty Re: Zo druk in de supermarkt op zondag!

Bericht  Sam zo 30 dec 2012 - 7:06

Hier stond om 15.45 al heel de parkeerplaats dicht, terwijl de winkel m 16.00 pas open ging. Gekkenhuis.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo druk in de supermarkt op zondag! Empty Re: Zo druk in de supermarkt op zondag!

Bericht  mzcharlotte zo 30 dec 2012 - 7:21

Echt waar? Ben ik blij dat we vrijdagmiddag boodschappen voor de hele week hebben gedaan. Sowieso wil ik echt nooit in het weekend naar de supermarkt. Wij doen woensdag 's avonds doorgaans boodschappen voor de hele week.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo druk in de supermarkt op zondag! Empty Re: Zo druk in de supermarkt op zondag!

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 7:28

Dit was onze rij, bij het achterste 'Kerstmarkt'-bord was de kassa pas. En op het moment dat ik de foto maakte stond achter mij ook alweer een mannetje of 2-3:

Zo druk in de supermarkt op zondag! Foto-AZXUHXWV

En dan was dit nog de rustige rij laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo druk in de supermarkt op zondag! Empty Re: Zo druk in de supermarkt op zondag!

Bericht  mzcharlotte zo 30 dec 2012 - 7:28

:shock:
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo druk in de supermarkt op zondag! Empty Re: Zo druk in de supermarkt op zondag!

Bericht  love zo 30 dec 2012 - 7:45

Pff wat druk :shock:

Heb jij al die bolletje kerstkoeken in je mandje Zo druk in de supermarkt op zondag! 253468018 of is dat gewoon in het schap?
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo druk in de supermarkt op zondag! Empty Re: Zo druk in de supermarkt op zondag!

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 7:47

Hahaha nee, dat was het schap! Zo'n kartonnen display-ding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo druk in de supermarkt op zondag! Empty Re: Zo druk in de supermarkt op zondag!

Bericht  Rovine zo 30 dec 2012 - 7:48

Whoa! Ik ben rond 1 uur even bij de C1000 geweest, viel allemaal best mee. Niet drukker dan normaal.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo druk in de supermarkt op zondag! Empty Re: Zo druk in de supermarkt op zondag!

Bericht  love zo 30 dec 2012 - 7:50

Haha dacht ook al zoveel koeken Zo druk in de supermarkt op zondag! 2474380249

Hier was het de dag na kerst zo druk... pff leek wel of iedereen zijn voorraadkast leeg had iedereen had zijn kar propvol.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo druk in de supermarkt op zondag! Empty Re: Zo druk in de supermarkt op zondag!

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 8:11

Wij doen momenteel een try-out om te kijken of het zondag boodschappen doen ook daadwerkelijk aanslaat. Toen we de eerste zondag hadden, durfde ik eigenlijk niet te gaan, omdat ik dacht dat het te rustig zou zijn. Toen ik wel ging, schrok ik van de hoeveelheid mensen die binnen waren. Ik had het van mijn christelijke gemeente echt niet verwacht.

Maar ik heb zowel bij een Jumbo in een andere woonplaats als een Supercoop in een andere woonplaats in een rij gestaan zoals Lennox liet zien. Al was de Jumbo nog vele malen erger. 15 minuten voor één broodje, omdat ik op doorreis was haha.

Ik mag toch echt hopen dat de try-out als groot succes wordt beschouwd en dat we hier ook permanent een zondagsopening krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo druk in de supermarkt op zondag! Empty Re: Zo druk in de supermarkt op zondag!

Bericht  silly-one zo 30 dec 2012 - 8:12

Ik had vandaag willen gaan,maar ik had een te grote kater om mijn bed uit te komen. Als ik dit zo zie ben ik stiekem wel bij dat ik morgen om half 9 bij de supermarkt wil staan. Dan zal het waarschijnlijk ook druk zijn, maar misschien niet zo druk als vandaag. Ik heb er helemaal niet over na gedacht dat mensen vandaag boodschappen wilde doen omdat ze morgen waarschijnlijk moeten werken. Misschien heb ik geluk morgen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo druk in de supermarkt op zondag! Empty Re: Zo druk in de supermarkt op zondag!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum