Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen zin in oud en nieuw

+4
Blond
slaatje
Lady4
Aletta
8 plaatsers

Ga naar beneden

Geen zin in oud en nieuw Empty Geen zin in oud en nieuw

Bericht  Aletta zo 30 dec 2012 - 3:21

Even klagen in de hoop wat lotgenoten te vinden.

Ik heb geen zin in oud & nieuw. Normaal gesproken ga ik altijd met oudejaarsavond veel nadenken over hoe het afgelopen jaar was en wat er het komende nieuwe jaar gaat komen. Daar zie ik nu tegenop, want het oude jaar is op liefdesgebied niet zo leuk afgelopen waardoor ik op het moment gewoon niet zoveel hoop voor de toekomst heb.

Ik heb wel verschillende opties voor hoe ik mijn jaarwisseling kan vieren, maar geen van allen spreken me aan. Ik kan thuis bij mijn ouders gaan zitten, maar dan voel ik me helemaal miserabel en alleen.
Ik kan ook naar een goede vriendin gaan, maar dan ben ik waarschijnlijk zo'n beetje de enige single daar en voel ik me ook alleen. Bovendien gaat iedereen een hoop zuipen, terwijl ik als enige niet drink. Dat is ook niet gezellig. En daar komt nog bij dat er een hoop andere mensen komen die heel vervelend zijn. Ik ben al een paar keer eerder bij deze zelfde vriendin oud & nieuw gaan vieren, en iedere keer wordt de boel gedomineerd door een paar jongens die zich helemaal lam zuipen en de hele tijd stomme, seksistische grapjes maken. Ik erger me er ieder jaar rot aan.

De derde optie spreekt me daarom nog het meest aan: met een paar andere mensen die ik ken oud en nieuw vieren die niet zoveel zuipen en onder wie ook zeker een paar andere vrijgezelle mensen zijn. Maar die mensen ken ik allemaal niet supergoed, wat ik ook weer jammer vind. En het ergste is dat ik ook nog kans heb dat de jongen even langskomt door wie ik me juist vervelend voel.

Kortom, het allerliefst zou ik gewoon morgen vroeg in bed gaan liggen, door oud en nieuw heen slapen en daarna het gewone leven weer oppakken. Geen zin in oud en nieuw 1371890812

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in oud en nieuw Empty Re: Geen zin in oud en nieuw

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 3:25

Dan doe je dat laatste toch? Ik wel hoor. Ik ga eerst ff naar de kerk en dan een avondje tv-kijken en boeklezen. Op tijd naar bed en dan word ik pas op 3 januari weer wakker, als iedereen weer normaal kan doen. Geen zin in oud en nieuw 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in oud en nieuw Empty Re: Geen zin in oud en nieuw

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 3:26

Dat is toch ook een optie? Wat lekkere dingen halen, sportbroek aan en op de bank kruipen, lekker tv kijken?

En anders optie drie! Mensen niet zo goed kennen vind ik nooit erg Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in oud en nieuw Empty Re: Geen zin in oud en nieuw

Bericht  Lady4 zo 30 dec 2012 - 3:52

Ik zou toch naar die goede vriendin gaan. Al ben je de enige single, de rest zit toch niet de hele avond te kleffen?

Ik zat vorig jaar in een soortgelijke situatie en zat ook als enige single tussen mijn vrienden. Om twaalf uur heeft dat even tien seconden heel rot gevoeld, maar voor de rest was het een hele gezellige avond.

Het zou echt zonde zijn wanneer je jezelf een leuke avond door de neus boort, alleen maar omdat je het jaar als single zult afsluiten.


Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in oud en nieuw Empty Re: Geen zin in oud en nieuw

Bericht  slaatje zo 30 dec 2012 - 7:02

Aan de ene kant zou ik ook zeggen, blijf lekker thuis en kruip op de bank in je huispak. Aan de andere kant, leg je dan misschien juist de nadruk op het feit dat je je zo rot voelt. Ik zou voor een van de andere opties kiezen, heb je in ieder geval wat afleiding.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in oud en nieuw Empty Re: Geen zin in oud en nieuw

Bericht  Blond zo 30 dec 2012 - 7:09

Ik zou voor optie 3 gaan. Naar die goede vriendin gaan terwijl je je altijd kapot ergert lijkt me niet zo leuk eigenlijk. Zeker als er allemaal mensen komen met wie je weinig van doen hebt. Alleen in bed lijkt me niet echt leuk. Ik zou dan de hele avond zitten janken omdat ik mezelf zielig vind. Of ga naar Caro met de O&N meeting! Volgens mij komen daar een paar hele leuke meiden smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in oud en nieuw Empty Re: Geen zin in oud en nieuw

Bericht  FireButterfly zo 30 dec 2012 - 7:35

Optie 3 lijkt mij ook een goed plan. En anders kun je altijd nog lekker thuis gaan zitten en na de jaarwisseling zo snel mogelijk op bed gaan, als je dat echt niet ziet zitten.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in oud en nieuw Empty Re: Geen zin in oud en nieuw

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 7:45

Ik zou ook voor optie 3 gaan. En die mensen die je nu nog niet goed kent, kunnen misschien uitgroeien tot leuke kennissen/vrienden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in oud en nieuw Empty Re: Geen zin in oud en nieuw

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 8:32

Ik zou ook naar die vriendin gaan! Maar een avondje op de bank met lekkere dingen is toch ook prima. Het is eigenlijk gewoon een avond net als alle andere avonden natuurlijk smile. Al voelt het niet zo. In de SATC film vind ik dat zo zielig voor carrie en miranda met oud en nieuw, ik moet altijd huilen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in oud en nieuw Empty Re: Geen zin in oud en nieuw

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 9:55

Harrison schreef:Ik zou ook naar die vriendin gaan! Maar een avondje op de bank met lekkere dingen is toch ook prima. Het is eigenlijk gewoon een avond net als alle andere avonden natuurlijk smile. Al voelt het niet zo. In de SATC film vind ik dat zo zielig voor carrie en miranda met oud en nieuw, ik moet altijd huilen.

Ja me too. Maar gelukkig zijn ze toch samen om 00:00 smile

Ik kan me zo voorstellen dat ik ook zou denken, ik blijf gewoon thuis alleen met een wijntje en goede DVD's maar dat ik me om 00:00 toch eenzaam voel. Ik zou naar die vrijgezelle vriendin gaan!


Laatst aangepast door Carrie op zo 30 dec 2012 - 10:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in oud en nieuw Empty Re: Geen zin in oud en nieuw

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 9:55

Carrie, me TOO. I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in oud en nieuw Empty Re: Geen zin in oud en nieuw

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 10:06

Rood schreef:Carrie, me TOO. I love you
Oja, kut! Zie je, het zit er helemaal in gestampt, dat "to" Very Happy Tnx!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in oud en nieuw Empty Re: Geen zin in oud en nieuw

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 10:07

Lieve Carrie,

Ik stamp het er wel weer uit.

Groetjes,

Stampertje

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in oud en nieuw Empty Re: Geen zin in oud en nieuw

Bericht  Aletta ma 31 dec 2012 - 2:09

Ik heb de knoop doorgehakt. Bij die vriendin van me komen een stuk minder mensen dan andere jaren, en de irritantste zuiplap is er dit keer ook niet bij. Dus ik ga gewoon naar haar toe.

Heb er alleen nog steeds geen zin in, voel me een beetje depri. Geen zin in oud en nieuw 1371890812

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in oud en nieuw Empty Re: Geen zin in oud en nieuw

Bericht  BJA ma 31 dec 2012 - 5:06

Vervelend dat je je zo voelt maar ik hoop dat je je vanavond toch vermaakt hoor.


Ikzelf voel mij meestal met oud en nieuw rot. Omdat ik altijd de enige vrijgezel ben op feestjes.
Begin dit jaar kreeg ik een relatie die gisteren is uitgegaan. Geen zin in oud en nieuw 1371890812 Weer alleen dus.
Ik heb 2 lieve vrienden die mij beide voor iets uitgenodigd hebben, maar ik voel me zo klote en alleen dat ik vandaag gewoon thuis blijf en de top 2000 ga kijken.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in oud en nieuw Empty Re: Geen zin in oud en nieuw

Bericht  JD ma 31 dec 2012 - 14:27

Hebben jullie je allemaal evengoed vermaakt vanavond?

Ik zag er ook ontzettend tegenop, om duidelijk redenen Cry
Ook ik wilde het liefst in bed blijven liggen, maar ben uiteindelijk van 20.00 tot 22.30 bij een vriendin geweest, en heb met haar, haar vriend, zus en ouders spelletjes gedaan, was gezellig. Daarna naar mn ouders die onverwachts thuis bleven. Zij weten hoe verdrietig ik ben, dus daar kon ik om 12 uur tenminste schaamteloos keihard janken... Embarassed

Helaas evengoed een kutbegin door een stom smsje van mijn ex. Ik wilde de eer aan mezelf houden en had hem een whatsapp gestuurd met "Ik wens je een heel gelukkig jaar in je nieuwe huisje, ook al is het zonder mij..." En toen kreeg ik terug "Ik wens jou helemaal niks toe voor 2013".... dus dat was wel een beetje een domper. Maar goed....misschien ook stom van mezelf om hem te smsen, maar ik vond het zó moeilijk om hem om 12 uur niet bij me te hebben, ik moést hem gewoon even smsen.... Cry

Nu duik ik lekker mijn bed in, op naar 2013!!!!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in oud en nieuw Empty Re: Geen zin in oud en nieuw

Bericht  Parel ma 31 dec 2012 - 23:59

Dat is wel écht een stom smsje terug, JaneDoe!
Je laat jezelf keer op keer pijn doen door hem, ik weet dat het moeilijk is, maar wis zijn nummer en onthoud je van al het onnodige contact! Als je de drang hebt hem te smsen, bericht je mij maar! Hou ik je wel even bezig!

Probeer nu weer aan de positieve dingen te denken, het lijken er vast weinig nu, maar schrijf op papier wat je dromen voor de toekomst zijn (haalbaar natuurlijk, en liefste op korte termijn), en ga daar aan werken, beetje bij beetje komen dan alle puzzelstukjes weer bij elkaar hoop ik!

Geen zin in oud en nieuw 699888
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in oud en nieuw Empty Re: Geen zin in oud en nieuw

Bericht  Aletta di 1 jan 2013 - 1:33

Mijn oud & nieuw viel uiteindelijk heel erg mee. Heel ironisch, maar ik heb eigenlijk het leukste oud & nieuw gehad dat ik in jaren heb gehad. Het gezelschap waar ik nu bij was was heel gezellig. En ik heb gewoon mijn verstand op 0 gezet, mezelf gedwongen niet te veel na te denken over het verleden en de toekomst, en gewoon te genieten van de avond.
Nu ik alleen ben voel ik de rottige gevoelens alleen weer naar boven komen.

@ JaneDoe
Wat ontzettend belachelijk dat hij zo reageert. Ik zou, zoals anderen zeggen, inderdaad gewoon zijn nummer uit je telefoon halen en proberen niet te sms'en, ook al is dat heel moeilijk. Hij is op dit moment duidelijk niet in staat om normaal te communiceren.

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in oud en nieuw Empty Re: Geen zin in oud en nieuw

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum