Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kindival van VSM

+8
Parisienne
Linda
Flower_L
Lejow
tweeling
Coco
Printje
Tania
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kindival van VSM - Pagina 2 Empty Re: Kindival van VSM

Bericht  Linda za 2 feb 2013 - 7:07

Ik heb geen ervaring met kindival. Wel heb ik van de week melatonine van sleepzz besteld voor dochter. Ik ben erg benieuwd of dat gaat helpen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Flower_L za 2 feb 2013 - 7:12

Dat is niet homeopatisch toch? Ben er nog niet echt in thuis, ben eigenlijk ook niet van toedienen dit soort dingen, maar als het helpt...

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Linda za 2 feb 2013 - 7:17

Flower_L schreef:Dat is niet homeopatisch toch? Ben er nog niet echt in thuis, ben eigenlijk ook niet van toedienen dit soort dingen, maar als het helpt...

Nee, dat is zo. Het is niet homeopathisch. Het is wel vrij verkrijgbaar.

Waarom mag de toepassing niet meer worden vermeld?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Flower_L za 2 feb 2013 - 7:23

Geen idee..hoopte eigenlijk dat iemand dat hier zou kunnen vertellen smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Tania za 2 feb 2013 - 7:37

Ik heb het voor M. geprobeerd. Het leek in het begin een beetje te helpen maar uiteindelijk had het helemaal geen effect dus we zijn na een paar weken weer gestopt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Parisienne za 2 feb 2013 - 7:45

Hier werkte het niet. Mijn dochter krijgt melatonine.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Sun88 za 2 feb 2013 - 7:57

Ik lees op dit forum vaker over kindjes met slaap problemen, lijkt me ontzettend vervelend en slopend voor iedereen. Nu is het zo, en dat wil ik toch even kwijt, misschien hebben jullie het allang geprobeerd, maar zo niet, misschien is het het proberen waard. Mijn neefje sliep heel slecht, duurde lang voordat hij sliep, was veel wakker s nachts. Nu hebben ze een of ander persoon laten komen en die heeft de kamer onderzocht, wat bleek er was onder zijn bed onder de grond iets ondergronds wat een bepaalde stralinng gaf, bedje toen verplaats en hij sliep eerlijk waar ineens een stuk beter. klinkt zweverig, maar omdat hij echt beter sliep, toch het vermelden hier waard.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Bericht  pindaatje za 2 feb 2013 - 8:09

Wij gebruiken het nu 10 dagen, en hier werkt het tot nu toe prima... Van een zeer slechtslapend en onrustig kind, is onze zoon veranderd in een kind wat veel rustiger slaapt, en veel minder en minder lang wakker word!
Waar hij eerst elke nacht 5 a 6 keer wakker werd (varierend van 5 minuten tot soms wel 2 uur) en dat niets hielp, en dan zijn dag ook nog tussen 5 en 6 begon, word hij nu af en toe nog 1x wakker (ook al 5 nachten helemaal doorgeslapen!)en dan slaapt hij binnen 5 minuten weer verder. Ook begint de dag nu tussen 6 en half 7 (vandaag zelfs half 8! jammer dat ik er om 6.00 uitmoest om te werken laughcry )

Hier dus een positieve ervaring tot dusver!

Edit: nu hij dus 's nachts beter slaapt, is hij overdag ook veel vrolijker! Eerst was hij de halve morgen chagerijnig omdat hij gewoonweg slaaptekort had!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast za 2 feb 2013 - 8:16

Pindaatje: Bij jullie helpt het dus ook goed? Wat fijn!

Hier ook goede ervaringen. Wij gebruiken het nu 2 maanden voor A. en vrijwel hetzelfde verhaal als bij Pindaatje.
Afgelopen week had hij een fase (ik gooi het daar maar op) en wilde hij niet gaan slapen maar vandaag was dat gelukkig weer over.
Hier ook vele betere nachten, als hij al wakker wordt dan slaapt hij binnen een paar seconde weer in en hij trekt veel langer door.

Mijn man is vanmiddag een nieuw potje wezen halen en ik keek net en zag inderdaad dat bepaalde zinnen weg gelaten zijn t.o.v. het oude potje. Ik weet niet precies waarom maar dit staat er op de site: http://www.vsm.nl/kindival-tabletten

Gast
Gast

Bericht  pindaatje za 2 feb 2013 - 8:17

Smupskes: ja hier lijkt het ook te helpen tot nu toe! Hopelijk blijft het ook zo!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Flower_L za 2 feb 2013 - 9:21

bedankt voor het samenvoegen en de reacties!

hij heeft vanmiddag en vanavond een 'snoepje' op. Ben benieuwd of het werkt, denk dat eind van de week wel iets zou moeten merken lijkt me?
Hadden jullie kindjes niet last van oververmoeidheid overdag? En dat ze daardoor helemaal van de leg waren qua gedrag en doen?
Dan doel ik op periode voordat jullie kindival gebruikten.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 2 feb 2013 - 9:26

Melatonine is een lichaamseigen stof. Het is redelijk onschuldig

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 feb 2013 - 10:08

Flower: Hou er rekening mee dat het over een paar dagen heeeel erg kan zijn!
Hier was dat op de 3e en 4e dag. Een regelrechte helnacht, haha.
Niet dat je dan meteen stopt, dat hoort er bij/kan erbij horen.

Hier kunnen we niet minder dan 4 pilletjes geven.
Dan is het meteen weer raak.
Wij begonnen met 5 dagen ongeveer echt verandering te merken.
A. had geen last van oververmoeidheid want die haalde het op de dag dan weer in. Hij sliep toen nog 2-3x overdag.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown za 2 feb 2013 - 21:09

Ok dit klinkt misschien enorm zweverig en ik heb echt hard gelachen toen mijn moeder 't zei maar 't helpt echt.. Mijn zusje is nu 16 maar slaapt eigenlijk sinds dr geboorte gewoon slecht. Toen las mijn moeder eens ergens om een stuk metaal onder haar bed te leggen, gewoon op de grond onder 't bed. Mijn moeder heeft toen een moersleutel uit mijn vaders gereedschapkist gepakt en eronder gelegd. Geloof 't of niet, mijn zusje sliep toen het klokje rond. En mijn moeder is nuchter, en toen heeft ze 1 week het weggehaald, eerste 2 nachten sliep ze normaal maar klaagde wel over vaak wakker en toen de 3de nacht begon 't drama weer..

Wie weet het proberen waard.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  SDL za 2 feb 2013 - 21:40

Paper Crown schreef:Ok dit klinkt misschien enorm zweverig en ik heb echt hard gelachen toen mijn moeder 't zei maar 't helpt echt.. Mijn zusje is nu 16 maar slaapt eigenlijk sinds dr geboorte gewoon slecht. Toen las mijn moeder eens ergens om een stuk metaal onder haar bed te leggen, gewoon op de grond onder 't bed. Mijn moeder heeft toen een moersleutel uit mijn vaders gereedschapkist gepakt en eronder gelegd. Geloof 't of niet, mijn zusje sliep toen het klokje rond. En mijn moeder is nuchter, en toen heeft ze 1 week het weggehaald, eerste 2 nachten sliep ze normaal maar klaagde wel over vaak wakker en toen de 3de nacht begon 't drama weer..

Wie weet het proberen waard.

Ik heb dit vaker gehoord, ook dit heeft met aardstralen te maken toch? Ik heb het ook van iemand gehoord die erg nuchter is. Stom dat ik er niet meer aan heb gedacht maar als mijn zoontje weer zo'n periode gaat meemaken (laatste keer duurde 3 f*cking maanden!!!) ga ik dit proberen. Wist ook niet dat er van dat soort wonderpillen waren, de dokter heeft me niets verteld en dat terwijl ik op mijn tandvlees liep.

Marokaans ritueel is om een mes in bed te leggen (van horen zeggen). Daar zou ik dan weer niet zo snel in meegaan vanwege de risico's.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Flower_L ma 4 feb 2013 - 1:51

Of het toeval is...weet niet. Maar hij heeft nu twee keer tot 05.50 geslapen Kindival van VSM - Pagina 2 281626781
Nog vroeg, maar stuk beter natuurlijk! Gister is hij na het inslapen niet meer wakker geweest zelfs...al kan dat met de drukke dag te maken hebben.
Ben benieuwd hoe dit zich voortzet.
Aardstralen e.d. zijn hier iig niet van toepassing, het is echt de angst van l dat ik weer weg ga.

edit: en vanochtend was het na een nacht doorslapen (hij dan...wij niet Cool) 06.25 Kindival van VSM - Pagina 2 281626781
Ga na het weekend 1 tabletje geven ipv 2...kijken wat dat doet.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L ma 11 feb 2013 - 19:43

Hij heeft nu twee nachten 1 tabletje gehad...slaapt wel onrustiger...hoor hem wroelen en in zn slaap praten. Maar half zeven staat hij pas naast ons.
Vandaag eens proberen zonder...misschien dat het genoeg was om weer even zn ritme te vinden en slaap in te halen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2