figuurcorrigerend ondergoed?
+5
Blond
Sanne_86
Mida4you
Ooh La La!
JD
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
figuurcorrigerend ondergoed?
Ik weet het, t is vast meer voor oude vrouwen,en t is alles behalve sexy....
Maar ik heb HET kerstjurkje gevonden,alleen als ik m koop,betekent het dat ik allebei de kerstdagen mijn buik moet inhouden.
Dus ik heb toch besloten om even iets figuurcorrigerends te kopen,en liefst een beetje betaalbaar....
Weet iemand waar ik het beste kan slagen? En waar ze dus figuurcorrigerend spul verkopen wat ook daadwerkelijk je figuur mooi corrigeert?
Maar ik heb HET kerstjurkje gevonden,alleen als ik m koop,betekent het dat ik allebei de kerstdagen mijn buik moet inhouden.
Dus ik heb toch besloten om even iets figuurcorrigerends te kopen,en liefst een beetje betaalbaar....
Weet iemand waar ik het beste kan slagen? En waar ze dus figuurcorrigerend spul verkopen wat ook daadwerkelijk je figuur mooi corrigeert?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: figuurcorrigerend ondergoed?
Ik heb altijd de corrigerende hemdjes van de Hema. Die bevallen erg goed en kosten 18 euro. Oh enne, volgens mij is het allang niet meer iets voor oud wijven
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ok top! Ik had al hema in mijn hoofd,maar aangezien je daar niet kunt passen is het fijn om te weten dat ze ook echt werken. Ga ik daar maar even heen morgen!
JD- Ratel
Ik weet niet of ze een jurkje verkopen maar ik heb 2 corrigerende hemdjes van Henk ten Hoor en die zitten super goed. Ze zijn maar 6 euro.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Met zo'n jurk als in mijn jurkes-dilemma-topic kom ik ook niet weg zonder figuurcorrigerend broekje hoor (opgetrokken tot onder de oksels haha). Geeft gewoon net wat mooiere lijnen, toch? Niks mis mee!
(En mijn buik inhouden doe ik al zeker 15 jaar non-stop, de zwangerschappen buiten beschouwing gelaten )
(En mijn buik inhouden doe ik al zeker 15 jaar non-stop, de zwangerschappen buiten beschouwing gelaten )
Gast- Gast
Hahaha oh dus dat is je geheimMinneke schreef:Met zo'n jurk als in mijn jurkes-dilemma-topic kom ik ook niet weg zonder figuurcorrigerend broekje hoor (opgetrokken tot onder de oksels haha). Geeft gewoon net wat mooiere lijnen, toch? Niks mis mee!
Gast- Gast
Zelda schreef:Hahaha oh dus dat is je geheimMinneke schreef:Met zo'n jurk als in mijn jurkes-dilemma-topic kom ik ook niet weg zonder figuurcorrigerend broekje hoor (opgetrokken tot onder de oksels haha). Geeft gewoon net wat mooiere lijnen, toch? Niks mis mee!
Sssst
Gast- Gast
Ik had eerst ook van die hemdjes van de Hema, maar die rollen zo op. Nu heb ik er een van de Livera, kost wel iets van 39 euro, maar die zitten hartstikke goed en rollen ook niet op!
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een corrigerend jurkje van de Hema, en dat vind ik een prettig ding. Je krijgt er gewoon net een wat mooier figuur mee in een strakke jurk.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er vandaag een aan van Hema en die zit prima. Rolt tot nu toe ook nog niet op, maar heb m dan ook flink naar beneden getrokken en in mijn onderbroek gestopt hahaha.
Gast- Gast
zag ze ook bij de action liggen... maar k weet niet of dat wat is...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb ze ook van de Hema, die van de Action vind ik prut... Ik draag ze dagelijks, vooral zwart, want op de één of andere manier kruipt wit wel op en zwart niet...
Gast- Gast
Zou het echt aan de kleur liggen?Bazinga schreef:Ik heb ze ook van de Hema, die van de Action vind ik prut... Ik draag ze dagelijks, vooral zwart, want op de één of andere manier kruipt wit wel op en zwart niet...
Gast- Gast
Ik geloof dat ik daar ook maar eens voor moet gaan kijken....
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Zelda schreef:Zou het echt aan de kleur liggen?Bazinga schreef:Ik heb ze ook van de Hema, die van de Action vind ik prut... Ik draag ze dagelijks, vooral zwart, want op de één of andere manier kruipt wit wel op en zwart niet...
Tja, ik heb 3 witte en 4 zwarte hemdjes en de witte kruipen alledrie op en de zwarte niet: zelfde hemdjes, zelfde maat etc, dus ja.
Gast- Gast
Primark heeft er heel divers assortiment ervan. Ook strings, vind ik persoonlijk veel prettiger dan broekjes waarvan de pijpen oprollen.
Hema vind ik amper wat doen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
heb uiteindelijk een totaal ander jurkje gekocht haha, dus t figuurcorrigerend spul is niet meer nodig:)
Heb nu deze gekocht:
Heb nu deze gekocht:
JD- Ratel
oops beetje groot sorry! Weetniet hoe ik m kleiner maak?
JD- Ratel
Nois schreef:Primark heeft er heel divers assortiment ervan. Ook strings, vind ik persoonlijk veel prettiger dan broekjes waarvan de pijpen oprollen.
Wat doet een figuurcorrigerende string precies voor je figuur?
Je krijgt er een mooiere doos van?
Gast- Gast
Princess schreef:Nois schreef:Primark heeft er heel divers assortiment ervan. Ook strings, vind ik persoonlijk veel prettiger dan broekjes waarvan de pijpen oprollen.
Gast- Gast
Princess schreef:Nois schreef:Primark heeft er heel divers assortiment ervan. Ook strings, vind ik persoonlijk veel prettiger dan broekjes waarvan de pijpen oprollen.
whahahaahahaha ik val van mn stoel, geweldige opmerking
duckie- Ratel
hahahaha ja inderdaad!
Maar ff zonder dollen; wat heeft een figuurcorrigerende string nou voor nut?? i don't get it
Maar ff zonder dollen; wat heeft een figuurcorrigerende string nou voor nut?? i don't get it
JD- Ratel
misschien is ie wel hoog op te trekken dat ie je buik corrigeerd anders zou ik het nut er idd niet van snappen
duckie- Ratel
Hahahaha
Die zijn om je buik te corrigeren, alleen dan zitten er geen pijpjes aan zoals bij de meesten, maar een string.
Maar wellicht ook een mooiere doos.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: