Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oliebollen, apppelflappen, appelbeignets: eet jij ze?

+37
Caramba
Mamsie
Linda
Viva
Sarah1985
myloon
Monte
_Lacey_
Aziraphale
*Lookie*
Fayebella
Elliot
Slakje
Rosa
Ibbeltje
Arwyn
Susan
Sugarfall
Sneeuwvlok
Blond
Mouse10
Annemoontje
Ella
studiebol
Tania
Highway
Fortissimo
Océane
Rovine
Lenthe
Starla
Shisha
minoessepoes
Rush
SoGood
Suus
rapa nui
41 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Oliebollen, apppelflappen, appelbeignets: eet jij ze? - Pagina 3 Empty Re: Oliebollen, apppelflappen, appelbeignets: eet jij ze?

Bericht  Caramba zo 30 dec 2012 - 19:57

Geen verjaardag met taart, maar met oliebollen, alle soorten, ik lust ze dus wel.
Oh ja, poedersuiker en servetten moet ik ook op tafel leggen. Vlgs mij vergeet ik de helft!
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oliebollen, apppelflappen, appelbeignets: eet jij ze? - Pagina 3 Empty Re: Oliebollen, apppelflappen, appelbeignets: eet jij ze?

Bericht  kajaka88 zo 30 dec 2012 - 21:09

Qua oliebollen heb ik het liefst naturel of appelbeignets geen rozijnen of krenten.

Maar het allerliefst heb ik spekkedikken, heb gisteren zelf gebakken. Lekker veel worst en spek erin, jammie! Het zijn trouwens geen soort kniepertjes hoor, die zijn hard, spekkedikken zijn niet hard. Inderdaad meer pannenkoek achtig.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 21:46

Ik vind oliebollen met krenten het lekkerst.

Gast
Gast

Bericht  rapa nui zo 30 dec 2012 - 22:23

kajaka88 schreef:Maar het allerliefst heb ik spekkedikken, heb gisteren zelf gebakken. Lekker veel worst en spek erin, jammie! Het zijn trouwens geen soort kniepertjes hoor, die zijn hard, spekkedikken zijn niet hard. Inderdaad meer pannenkoek achtig.

Je bakt ze toch wel een kniepertjes ijzer? Heb je een recept? of is dat een familiegeheim? Anders wil ik het ook wel eens proberen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Mizz_S ma 31 dec 2012 - 1:06

Ik hoef het allemaal niet, veel te vet bah. Appelflappen lust ik op zich wel maar je doet me er niet echt een plezier mee. Oliebollen vind ik ronduit smerig. Ik vind het ook zo stinken, ik word al misselijk als ik langs zo'n kraam loop.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822

Bericht  SoGood ma 31 dec 2012 - 5:12

Ik zag trouwens vandaag bij de AH oliebollen. Ze zagen er niet eens verkeerd uit en super goedkoop. Zou dat wat zijn?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Mizz_S ma 31 dec 2012 - 5:18

Sogood schreef:Ik zag trouwens vandaag bij de AH oliebollen. Ze zagen er niet eens verkeerd uit en super goedkoop. Zou dat wat zijn?

Van die kant en klare in een zak? Ik zou het niet doen... Ik heb jaren bij de AH gewerkt als bijbaantje, en die dingen bleven altijd over en dan kregen wij ze mee naar huis. Ik kan het zelf niet beoordelen omdat ik sowieso geen oliebollen lust, maar iedereen in mijn omgeving vond ze echt smerig. Ze belandden altijd in de vuilnisbak.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822

Bericht  girli ma 31 dec 2012 - 5:27

Sogood schreef:Ik zag trouwens vandaag bij de AH oliebollen. Ze zagen er niet eens verkeerd uit en super goedkoop. Zou dat wat zijn?
Ik vind ze ook niet lekker. Ik zou voor 'verse' oliebollen gaan.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Sam ma 31 dec 2012 - 5:54

Ja lekker I love you
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  kajaka88 ma 31 dec 2012 - 6:02

rapa nui schreef:
kajaka88 schreef:Maar het allerliefst heb ik spekkedikken, heb gisteren zelf gebakken. Lekker veel worst en spek erin, jammie! Het zijn trouwens geen soort kniepertjes hoor, die zijn hard, spekkedikken zijn niet hard. Inderdaad meer pannenkoek achtig.

Je bakt ze toch wel een kniepertjes ijzer? Heb je een recept? of is dat een familiegeheim? Anders wil ik het ook wel eens proberen.

Inderdaad wel met een kniepertjes ijzer.

Wij doen op een kilo meel(roggemeel): een liter melk, een pot stroop(500gram), 5 anijsblokjes, 100 gram margarine, 500 gram basterdsuiker en 7 eieren.
Dan moet je de boter, melk, stroop, suiker en anijs in een pan laten smelten. Laten afkoelen en vervolgens de eieren en meel erdoor. Een nacht laten staan en dan kun je bakken!
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 31 dec 2012 - 6:07

Kajaka, jij komt vast bij mij uit de regio?

Kniepertjes vind ik trouwens ook wel lekker. Vooral de donkere.

Gast
Gast

Bericht  kajaka88 ma 31 dec 2012 - 6:15

Maura schreef:Kajaka, jij komt vast bij mij uit de regio?

Kniepertjes vind ik trouwens ook wel lekker. Vooral de donkere.

Ja. Geloof het wel Laughing .

Laatst aangepast door kajaka88 op ma 31 dec 2012 - 6:20; in totaal 1 keer bewerkt
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 31 dec 2012 - 6:18

Ja, dat is wel redelijk dichtbij.

Ik woon in de provincie Groningen, tegen de grens met Drenthe aan. En voorheen woonde ik in Drenthe, tegen de grens van Groningen aan. Laughing

Gast
Gast

Bericht  kajaka88 ma 31 dec 2012 - 6:22

Ik nu ook provincie Groningen, tegen Drenthe aan. Haha.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 31 dec 2012 - 6:24

Altijd gezellig! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: