Oorbellen nu al kapot.
+6
banjer49
Linnie1985
girli
VeryCherry
Lotus
Moezie
10 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Oorbellen nu al kapot.
CherrieLola schreef:Niet geschoten is toch altijd mis CBL, wel netjes dat ze het voor je willen repareren.
Eventueel dus dat ligt eraan.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:CherrieLola schreef:Niet geschoten is toch altijd mis CBL, wel netjes dat ze het voor je willen repareren.
Waarom zie je altijd alles toch zo negatief in, das toch nergens voor nodig
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
SoGood, ik verklein ze via Irfanview (programma om je foto's mee te openen en verkleinen etc.). Dat programma heb ik gedownload via internet.
Ik baal omdat ik nog steeds last heb van mijn buik. Heb al vanaf begin deze week enorme buikpijn, ben naar de dokter geweest en zij denkt dat ik een prikkelbare darm heb. Als ik mezelf herken in de symptomen dan moeten we het verhelpen met medicijnen en moet ik als het ware ermee leren leven (als ik dan pijn heb moet ik medicijnen nemen) en anders moet ik een echo laten maken.
En heb er nu sinds gister ook hoofdpijn bij... Blegh ik wil me goed voelen.
Ik baal omdat ik nog steeds last heb van mijn buik. Heb al vanaf begin deze week enorme buikpijn, ben naar de dokter geweest en zij denkt dat ik een prikkelbare darm heb. Als ik mezelf herken in de symptomen dan moeten we het verhelpen met medicijnen en moet ik als het ware ermee leren leven (als ik dan pijn heb moet ik medicijnen nemen) en anders moet ik een echo laten maken.
En heb er nu sinds gister ook hoofdpijn bij... Blegh ik wil me goed voelen.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
CherrieLola schreef:Caribbeanlover schreef:CherrieLola schreef:Niet geschoten is toch altijd mis CBL, wel netjes dat ze het voor je willen repareren.
Waarom zie je altijd alles toch zo negatief in, das toch nergens voor nodig
Het is nl kapot op een manier dat het denk ik lastig word, maar ik ga wel langs.
Gast- Gast
Misschien mag je wel nieuwe uitzoeken, dat zou leuk zijn natuurlijk
Ja joh, gewoon aansturen op nieuwe
ik baal omdat ik op stage zit en er niks te doen is.
en ik dus het liefste naar huis wil omdat ik nog een dik uur reistijd eraan vast mag plakken.
en ik dus het liefste naar huis wil omdat ik nog een dik uur reistijd eraan vast mag plakken.
annetje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 44
Punten : 45
Registratiedatum : 10-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: