Oorbellen
+17
Chocolate Cookie
Belle1985
Kabouter
Guus
Niekske
Suus
Lotus
Frappuccino
Raindrop
Zora
Bliss
Mizz_S
patjuhhh
Blond
Zininzon
silly-one
Serena
21 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Oorbellen
Hebben jullie gaatjes in je oren? Dragen jullie vaak oorbellen? Wat voor soort oorbellen? Foto's?
Ik draag zelf altijd oorbellen. Voel me naakt zonder oorbellen. Ik draag voornamelijk grote, opvallende oorbellen, af en toe iets kleinere oorbellen en dan kan ik er ook een ketting bij om (anders komen mijn oorbellen de hele dag door 'kedeng-kedeng' tegen mijn ketting aan, heel irritant).
Ik heb zo'n 50 paar oorbellen. Ik heb net wat oude oorbellen van mijn oorbellenrek afgehaald, anders paste het niet meer en die oorbellen droeg ik toch nooit meer. Ik zal van de week een foto maken van mijn rek. Nu is het denk ik niet goed te doen (erg duister al).
Ik hou zelf heel erg van de oorbellen van Bijou Brigitte.
Ik draag zelf altijd oorbellen. Voel me naakt zonder oorbellen. Ik draag voornamelijk grote, opvallende oorbellen, af en toe iets kleinere oorbellen en dan kan ik er ook een ketting bij om (anders komen mijn oorbellen de hele dag door 'kedeng-kedeng' tegen mijn ketting aan, heel irritant).
Ik heb zo'n 50 paar oorbellen. Ik heb net wat oude oorbellen van mijn oorbellenrek afgehaald, anders paste het niet meer en die oorbellen droeg ik toch nooit meer. Ik zal van de week een foto maken van mijn rek. Nu is het denk ik niet goed te doen (erg duister al).
Ik hou zelf heel erg van de oorbellen van Bijou Brigitte.
Gast- Gast
Re: Oorbellen
Ik zit op de site van Bijou Brigitte te kijken en zie oorbellen die ik gisteren heb gekocht.
http://www.bijou-brigitte.com/epages/BijouBrigitte.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/BijouBrigitte/Products/742170505
http://www.bijou-brigitte.com/epages/BijouBrigitte.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/BijouBrigitte/Products/742168680&Page=2
Heb nog twee paar andere oorbellen gekocht daar en één paar bij de SIX, maar daar kan ik geen foto's van vinden...
http://www.bijou-brigitte.com/epages/BijouBrigitte.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/BijouBrigitte/Products/742170505
http://www.bijou-brigitte.com/epages/BijouBrigitte.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/BijouBrigitte/Products/742168680&Page=2
Heb nog twee paar andere oorbellen gekocht daar en één paar bij de SIX, maar daar kan ik geen foto's van vinden...
Laatst aangepast door Sushi op zo 23 jan 2011 - 5:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ik heb geen gaatjes, als een van de weinige denk ik..
Soms zit ik eraan te denken om weer gaatjes te nemen, maar kan dan waarschijnlijk alleen tegen echt goud of witgoud ofzo, en dat draag ik dus verder helemaal niet. Heb ook alleen maar zilver. Daarbij ben ik niet echt een sieraden meisje ofzo, dus zal ik wel weer te lui zijn om vaak oorbellen in te doen.. naja ik blijf dus lekker gaatjesloos
Owja maar ik vind oorbellen dus wel altijd leuk bij anderen en om uit te zoeken enzo! je hebt zoveel leuke!
Soms zit ik eraan te denken om weer gaatjes te nemen, maar kan dan waarschijnlijk alleen tegen echt goud of witgoud ofzo, en dat draag ik dus verder helemaal niet. Heb ook alleen maar zilver. Daarbij ben ik niet echt een sieraden meisje ofzo, dus zal ik wel weer te lui zijn om vaak oorbellen in te doen.. naja ik blijf dus lekker gaatjesloos
Owja maar ik vind oorbellen dus wel altijd leuk bij anderen en om uit te zoeken enzo! je hebt zoveel leuke!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Hou op schei uit. Ik was gisteren bij de Bijou Brigitte in Amsterdam en ze hadden zoveel leuks. Ik heb daar uiteindelijk vier paar gekocht, maar ik werd zo hebberig!! Het liefst zou ik die winkel leegkopen.Serena schreef:
Ik vind het daar zo fijn hoe de oorbellen hangen, echt een beetje per kleur en formaat. Dat is bij de SIX ook wel zo, maar ik vind de indeling bij de Bijou gewoon veel fijner.
Ik vind het alleen wel vervelend dat ik morgen dus moet gaan kiezen welke oorbellen ik in ga doen. Ik doe het liefst al mijn nieuwe oorbellen tegelijk in haha!
Gast- Gast
Ik heb in totaal 14 gewone gaatjes in m`n oren en dan nog wat piercings..
In de gaatjes heb ik in de eerste meestal hangers of een groot knopje.. In de tweede zit een glinster steentje en daarna zijn het allemaal kleine knopjes :-)
In de gaatjes heb ik in de eerste meestal hangers of een groot knopje.. In de tweede zit een glinster steentje en daarna zijn het allemaal kleine knopjes :-)
Gast- Gast
Doen die kleine knopjes niet pijn als je slaapt? Dat al die prikkertjes in je hoofdhuid duwen als je bijvoorbeeld op je zij slaapt?_Donnaa schreef:Ik heb in totaal 14 gewone gaatjes in m`n oren en dan nog wat piercings..
Ik heb vroeger ook een tweede en derde gaatje gehad (bij beide oren zijn tweede gaatjes nog open en bij één oor is het derde gaatje nog open), maar als ik dan ging slapen dan voelde ik het prikken in mijn hoofd en soms werd ik wakker met een rood oor, omdat het allemaal zo had zitten bewegen en zo.
Draai jij wel elke dag aan alle oorbellen, of eens in de zoveel tijd? Het kan toch dat oorbellen die langer inzitten ook nog kunnen ingroeien? Of is dat een fabeltje?
Lijkt me trouwens zo eng, een vastgegroeide oorbel, ieuw!
Gast- Gast
Ik heb gaatjes en draag vaak kleine ringetjes die net om mijn lel passen. Soms heb ik van die doorstekers in. Alleen omdat ik daar niet mee kan slapen vergeet ik vaak e volgende dag weer oorbellen in te doen. Met kerst van mijn moeder Oorbellen gehad, deze draag ik nu wat vaker.
Ben niet echt iemand die veel om oorbellen geeft, ik moet er ook mee kunnen sporten etc. Ben daarin een beetje aan de luie kant.
Ben niet echt iemand die veel om oorbellen geeft, ik moet er ook mee kunnen sporten etc. Ben daarin een beetje aan de luie kant.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Nee, ik heb nergens last van.. Alleen de hoogste heb ik een gewoon staafje een knikje in gemaakt (zoals een neuspiercing) want die prikte wel in m`n huid.. Ik heb iedere dag alle oorbellen in, maar soms vergeet ik hangers in de doen en dan heb ik een 'leeg' eerste gaatje.. Saai haha..Sushi schreef:Doen die kleine knopjes niet pijn als je slaapt? Dat al die prikkertjes in je hoofdhuid duwen als je bijvoorbeeld op je zij slaapt?_Donnaa schreef:Ik heb in totaal 14 gewone gaatjes in m`n oren en dan nog wat piercings..
Draai jij wel elke dag aan alle oorbellen, of eens in de zoveel tijd? Het kan toch dat oorbellen die langer inzitten ook nog kunnen ingroeien? Of is dat een fabeltje?
Lijkt me trouwens zo eng, een vastgegroeide oorbel, ieuw!
Bedoel je dat als je langer oorbellen hebt, dat de huid er dan nog eens om vast groeit? Zou kunnen, maar dan moet het wel ontstoken zijn hoor.. Je huid vergroeit niet zomaar..
Gast- Gast
Ik heb in beide oren twee gaatjes, waar in de bovenste altijd een oorbel zit (een knopje). In de onderste heb ik de laatste tijd steeds meer oorbellen en die verschillen enorm. Ik ben wel wat meer van de zilverkleurige oorbellen en lekker groot mag van mij ook wel! Anders vallen ze zo in het niet!
Gast- Gast
Ik draag ook iedere dag oorbellen. Heb 1 gaatje per oor. Ik heb er verschillende (ook zo'n stuk of 50) en sinds kort draag ik alleen maar knopjes of hele kleine ringetjes omdat mijn zoontje eraan begon te trekken haha. Maar ik heb ook grote oorringen, lange oorbellen met steentjes etc. Wel allemaal in het zilver (ben niet echt van het goud) Ik koop ze vaak op de markt, Kruidvat, Juwelier en bij Claire's
Gast- Gast
Ik heb ook vaak oorbellen in, meestal een soort knopjes, daar heb je geen last van. Ik heb gewoon 1 gaatje in beide oren onder in.
Waar kopen jullie oorbellen?
Waar kopen jullie oorbellen?
Gast- Gast
Ik heb in allebei m'n oren 2 gaatjes.
In het 2e gaatje draag ik altijd knopjes (meestal iets met een steentje) en in het 1e gaatje altijd grote hangers.
Ik ben zelf dol op de oorbellen van de Six, heb oorbellen in allerlei kleuren, maar toch het meest in zwart.
In het 2e gaatje draag ik altijd knopjes (meestal iets met een steentje) en in het 1e gaatje altijd grote hangers.
Ik ben zelf dol op de oorbellen van de Six, heb oorbellen in allerlei kleuren, maar toch het meest in zwart.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik heb in elk oor één gaatje. Draag overdag altijd oorbellen, doe ze pas uit als ik ga douchen of ga slapen.
Ik draag meestal zilveren ringen, of knopjes. En dan of met een diamantje, een zwart bolletje of mijn pareltjes. Soms met uitgaan lange, wat chiquere oorbellen. Maar die vind ik voor normaal té.
Ik draag meestal zilveren ringen, of knopjes. En dan of met een diamantje, een zwart bolletje of mijn pareltjes. Soms met uitgaan lange, wat chiquere oorbellen. Maar die vind ik voor normaal té.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
ik heb gaatjes in mijn oren, helaas kan ik alleen maar tegen echt zilvere oorbellen het laatste jaar.
maar heb ze alleen maar in als ik vrij ben, op mijn werk niet.
maar heb ze alleen maar in als ik vrij ben, op mijn werk niet.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Serena schreef:ik heb geen gaatjes, als een van de weinige denk ik..
Ik heb ook geen gaatjes! Je ziet dat idd niet zo vaak. Ik weet eigenlijk niet waarom ik ze niet heb, gewoon nooit behoefte aan gehad. Bij anderen vind ik het wel altijd heel leuk, en ik ben ook wel gek op sieraden verder.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik ben een oorbel-addict! Heb denk ik tussen de 100 en 150 paar ofzo Ik koop ze bij Six, Bijou Brigitte, H&M. Ik draag eigenlijk altijd wel grote oorbellen, soms in een kleur, maar vaak ook in zwart of zilverkleurig. Zonder oorbellen voel ik me echt kaal! Heb trouwens in mn rechteroor ook een tweede gaatje (in linkeroor is die allang dichtgegroeid) en daarin heb ik nu al een half jaar een klein zilveren muzieknootje. Oh en ik heb in mn linkeroor nog een ringetje bovenin.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben vroeger begonnen met klapoorbellen. Als ik nu die foto's die schaam ik me kapot
Op een gegeven moment mocht ik dan eindelijk gaatjes en ik heb elke dag oorbellen in, meestal dezelfde.
of grote ringen.
Ik heb denk ik ongeveer 8 paar oorbellen, maar de rest draag ik dus zelden.
Op een gegeven moment mocht ik dan eindelijk gaatjes en ik heb elke dag oorbellen in, meestal dezelfde.
of grote ringen.
Ik heb denk ik ongeveer 8 paar oorbellen, maar de rest draag ik dus zelden.
Gast- Gast
Voornamelijk bij Bijou Brigitte, H&M en een leuk oorbellenwinkeltje in het centrum van Leiden. Heel af en toe zie ik leuke oorbellen bij de DA of Etos, maar dat is echt zelden.Anou1 schreef:Waar kopen jullie oorbellen?
Bliss schreef:Ik ben een oorbel-addict! Heb denk ik tussen de 100 en 150 paar ofzo Ik koop ze bij Six, Bijou Brigitte, H&M. Ik draag eigenlijk altijd wel grote oorbellen, soms in een kleur, maar vaak ook in zwart of zilverkleurig. Zonder oorbellen voel ik me echt kaal! Heb trouwens in mn rechteroor ook een tweede gaatje (in linkeroor is die allang dichtgegroeid) en daarin heb ik nu al een half jaar een klein zilveren muzieknootje. Oh en ik heb in mn linkeroor nog een ringetje bovenin.
Allemachies, ik dacht dat ik veel oorbellen had! Draag je ze ook allemaal?
Ik word altijd helemaal gelukkig als ik met een nieuw paar oorbellen de winkel uitloop, dan kijk er al helemaal naar uit om ze in te doen, haha!
Bij mij is het ook zo, dat als ik even geen oorbellen inheb (op mijn werk doe ik ze heel af en toe uit) dat mensen dan vragen: "Heb je vandaag geen oorbellen in???"
Gast- Gast
Ik zei net (in mezelf) iets van 10 keer het woord "oorbellen" achter elkaar, en dan klinkt het ontzettend raar.
Gast- Gast
Ik zie trouwens de laatste tijd steeds weer vaker oorbellen met gekleurde veertjes eraan (zoals dat een jaar of 8 geleden ook helemaal in was). Wat vinden jullie daarvan? Ikzelf vind het persoonlijk echt afschuwelijk.
Dit idee:
Maar je hebt ook zilveren oorbellen en dan helemaal onderaan bungelt een triest slap knalroze (of wit of paars of oranje of noem maar op) veertje.
Dit idee:
Maar je hebt ook zilveren oorbellen en dan helemaal onderaan bungelt een triest slap knalroze (of wit of paars of oranje of noem maar op) veertje.
Gast- Gast
Ik heb in mijn rechteroor 3 gaatjes, in mijn linker 2. In de voorste gaatjes heb ik verschillende oorbellen, soms hangers, soms grotere knopjes. In de 2e en 3e altijd een tijdje dezelfde, en altijd kleine knopjes (soms met steentje).
Die met die veertjes vind ik inderdaad ook stom Sushi! Alhoewel ik jaren geleden wel een aantal oorbellen had in de vorm van blaadjes. Die zie je nu ook weer en die vind ik leuker.
Die met die veertjes vind ik inderdaad ook stom Sushi! Alhoewel ik jaren geleden wel een aantal oorbellen had in de vorm van blaadjes. Die zie je nu ook weer en die vind ik leuker.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Maar dan zijn het oorbellen in de vorm van blaadjes, en dat is wel leuk! Maar van dat zachte spul aan je oren, dat moet ik niet hoor.Zora schreef:Ik heb in mijn rechteroor 3 gaatjes, in mijn linker 2. In de voorste gaatjes heb ik verschillende oorbellen, soms hangers, soms grotere knopjes. In de 2e en 3e altijd een tijdje dezelfde, en altijd kleine knopjes (soms met steentje).
Ik heb gisteren trouwens ook een paar oorbellen gekocht dat werkelijk waar loodzwaar is. Die kan ik echt niet langer dan een dagje in. Maar ze zijn zo mooi en huge en ik kon ze niet laten liggen haha!
Gast- Gast
Ik heb ook gaatjes in mijn oren. 2 in ieder maar in mijn tweede gaatje doe ik helemaal niks. Vind het niet meer zo mooi.
Ik heb vrijwel altijd oorbellen in. Meestal zijn het echt hangers, ik heb eigenlijk geen knopjes geloof ik.
Trouwens, waar laten jullie je oorbellen? Heb je daar een sieradenkistje voor ofzo?
Ik heb veel oorbellen en koop er ook alleen maar bij (ze zijn zo leuk ) maar ik weet niet waar ik ze moet laten haha.
Ik heb vrijwel altijd oorbellen in. Meestal zijn het echt hangers, ik heb eigenlijk geen knopjes geloof ik.
Trouwens, waar laten jullie je oorbellen? Heb je daar een sieradenkistje voor ofzo?
Ik heb veel oorbellen en koop er ook alleen maar bij (ze zijn zo leuk ) maar ik weet niet waar ik ze moet laten haha.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Mizz_S schreef:Serena schreef:ik heb geen gaatjes, als een van de weinige denk ik..
Ik heb ook geen gaatjes! Je ziet dat idd niet zo vaak. Ik weet eigenlijk niet waarom ik ze niet heb, gewoon nooit behoefte aan gehad. Bij anderen vind ik het wel altijd heel leuk, en ik ben ook wel gek op sieraden verder.
Ha, ik was even bang dat ik de enige zou zijn, maar dus toch niet Ik heb ook geen gaatjes in mijn horen, nooit gehad ook. Bij anderen vind ik het ook wel leuk staan maar bij mezelf vind ik het ook gewoon niet passen. En blijkbaar valt het helemaal niet op want mensen om me heen zijn altijd verbaasd als ze merken dat ik geen gaatjes heb.
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Ik heb ook veel oorbellen. Ik vind oorbellen leuk.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Oorbellen
» Ster oorbellen...
» oorbellen voorgoed uit
» oorbellen verkleuren
» Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?
» Ster oorbellen...