Oorbellen nu al kapot.
+6
banjer49
Linnie1985
girli
VeryCherry
Lotus
Moezie
10 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Oorbellen nu al kapot.
vervelend van je oorbellen.
Ik baal omdat mijn vriend waarschijnlijk een nachtje in het ziekenhuis moe blijven
Ik baal omdat mijn vriend waarschijnlijk een nachtje in het ziekenhuis moe blijven
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Linnie1985 schreef:vervelend van je oorbellen.
Owjee! Waarom als ik zo brutaal vragen mag? Heel veel sterkte!
IK ga straks toch maar even naar de huisartsenpost. Mijn vriend komt als het goed is over een half uurtje thuis.
Gast- Gast
Lijkt me verstandig, Cimic.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
o dat doe je goed cimic, moet je bij jullie ook eerst bellen of kan je zo heen, sterkte
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Cimic schreef:Linnie1985 schreef:vervelend van je oorbellen.
IK ga straks toch maar even naar de huisartsenpost. Mijn vriend komt als het goed is over een half uurtje thuis.
Hij is vannochtend geopereerd aan een liesbreuk. Hij kreeg er vorige week woensdag ineens last van en zou op 2 maart worden geopereerd, maar omdat de breuk steeds terug schoot hebben ze hem eerder gepland. Aanstaande zaterdag ben ik jarig en heb hem gezegt dat ik hem wel wil verzetten, maar dat hoefde niet. Hopelijk krijg ik genoeg hulp van moeders en schoonmoeders, want er komen aardig wat mensen haha.
Linnie1985- Kletskop
banjer49 schreef:o dat doe je goed cimic, moet je bij jullie ook eerst bellen of kan je zo heen, sterkte
Weet ik niet, ik moet eerst op google zoeken voor een huisartsen post. Klinkt raar, maar normaal ga ik naar een militaire arts en ben nu thuis. Dit zou betekenen dat ik eerst weer helemaal naar Eindhoven moet en momenteel is daar ook niemand aanwezig. Ik kan morgen terug komen, maar ik weet niet of ik dit uithou.
Dank jullie wel!
Gast- Gast
Normaal mag je gewoon naar de CHP van je woonregio hoor..
Anders gewoon naar de SEH gaan!
Gast- Gast
Linnie1985 schreef:Cimic schreef:Linnie1985 schreef:vervelend van je oorbellen.
Hij is vannochtend geopereerd aan een liesbreuk. Hij kreeg er vorige week woensdag ineens last van en zou op 2 maart worden geopereerd, maar omdat de breuk steeds terug schoot hebben ze hem eerder gepland. Aanstaande zaterdag ben ik jarig en heb hem gezegt dat ik hem wel wil verzetten, maar dat hoefde niet. Hopelijk krijg ik genoeg hulp van moeders en schoonmoeders, want er komen aardig wat mensen haha.
Aiii dat lijkt me pijnlijk. Gaat het wel wat beter met hem? En mag hij inmiddels weer lopen? Veel sterkte! En alvast gefeliciflapstaartjes met je bithday!!!
Gast- Gast
inderdaad ff op google zoeken en dan zoeken naar huisartsenpost en dan bellen, en dan moet je uitleggen wat je hebt en daar van uit beoordelen de assistentes of je kan komen of dat ze zeggen dat je moet wachten tot morgen.
maar als je zo'n pijn hebt, die medicijnen wat je hebt gehad, waren dat ook pijnstillers??
maar als je zo'n pijn hebt, die medicijnen wat je hebt gehad, waren dat ook pijnstillers??
banjer49- Prater
Dolores schreef:Normaal mag je gewoon naar de CHP van je woonregio hoor..
Ik ga naar de nightcare van het ziekenhuis in Heerlen. In mijn dorp zit wel een ziekenhuis maar geen eerste hulp of nightcare.
Gast- Gast
Dolores schreef:Normaal mag je gewoon naar de CHP van je woonregio hoor..
hier mag je niet zo heen, moet je eerst bellen, en de assistentes beoordelen aan hand van je verhaal of je kan komen of niet
banjer49- Prater
banjer49 schreef:inderdaad ff op google zoeken en dan zoeken naar huisartsenpost en dan bellen, en dan moet je uitleggen wat je hebt en daar van uit beoordelen de assistentes of je kan komen of dat ze zeggen dat je moet wachten tot morgen.
Nope! Dit waren maagzuurremmers omdat ik ook last van mijn maag heb en de arst denkt dat ik een geirriteerde maag heb. De rest van de klachten kreeg ik ook vanochtend pas. Mag ik wel pijnstillers innemen dan? Mochten het galblaasklachten zijn?
Gast- Gast
Cimic schreef:Linnie1985 schreef:Cimic schreef:Linnie1985 schreef:vervelend van je oorbellen.
Aiii dat lijkt me pijnlijk. Gaat het wel wat beter met hem? En mag hij inmiddels weer lopen? Veel sterkte! En alvast gefeliciflapstaartjes met je bithday!!!
Thnx . Jij ook sterkte:).
Hij heeft nog veel pijn al 8 paracetamol op en 1 diclofonac. En staan gaat nog niet echt de eerste keer wc viel hij bijna flauw vetelde hij en de verpleegkundige. Ik heb hem gezegt dat hij moet eten, anders kan hij nog niet naar de wc. Zometeen weer op ziekenbezoek. Eerst naar mijn schoonouders en dan gaan we samen.
Ben trouwens blij dat ik pas geleden EINDELIJK mijn rijbewijs gehaald heb, anders had ik met dat slecht weer met mijn fietsje 10km moeten fietsen:S
Linnie1985- Kletskop
Update vriendlief is weer thuis
Linnie1985- Kletskop
Pijnstillers gaan je niet helpen mocht het een galsteenaanval zijn. Tenminste niet de huis tuin en keuken pijnstillers. Ik heb daar diclofenac voor gehad in een behoorlijk hoge dosis en dan nog bleef de pijn wel aanhouden.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:Pijnstillers gaan je niet helpen mocht het een galsteenaanval zijn. Tenminste niet de huis tuin en keuken pijnstillers. Ik heb daar diclofenac voor gehad in een behoorlijk hoge dosis en dan nog bleef de pijn wel aanhouden.
die heeft mn vriend ook 2 stuks, morgen moet ik diclofonac recept gaan halen, toevallig heb ik pas geleden ook diclofonac gehad voor mijn rug, ik weet alleen niet of het dezelfde mg is enzo
Linnie1985- Kletskop
Voor mijn galblaas kreeg ik de eerste keer een injectie, de tweede keer heb ik het op een diclo 50 gered. derde keer heb ik de max dosis geslikt in 2 uur tijd (op doktersadvies) en de vierde keer geen was niet lekker.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Nu baal ik ervan dat we twee CL's hebben. Want nu ga ik CherrieLola verwarren met CaribeanLover. En dat zijn toch twee heel verschillende meiden.
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik ben benieuwd hoe het met je is, Cimic
Ik zal even een korte update plaatsen.
Ik ben gisteravond naar de huisartenpost gegaan. En ook deze arts zei dat het maagklachten waren, maar toch sluiten ze galklachten niet uit. Mijn klachten leken veel op galklachten, maar ik was veel te jong en had niet volgens haar koliekpijn. Ik heb dus sterkere maagzuurremmers gekregen. Die heb ik gisteravond ingenomen en deze helpen wel een beetje. Ik heb nog pijn, maar die is wel al minder.
IK zal erop moeten vertrouwen dat het mijn maag is, al ben ik niet helemaal gerust. Ik wacht het weekend af.
Heb trouwens en heel fijn weekend voor de boeg. Vandaag bruiloft en weekendje weg, dus hoop echt dat het niet erger word.
Nogmaals dank jullie wel.
Ow Caribbeanlover sorry voor het verpesten van je topic
Gast- Gast
Fijn dat het iets beter gaat. Ik hoop dat je een leuk weekend hebt zonder klachten!!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
@ Cimic: Fijn dat het wel iets beter gaat. Als je de pijn toch blijft houden, zou ik wel aandringen op een echo, dan heb je zekerheid of het galstenen zijn ja of nee.
Gast- Gast
Cimic, geeft niet hoor tenslotte vroeg ik naar jullie baalmomenten. Sterkte met je gezondheid.
Oh ik kon de oorbellen wel laten zien, want door de tel. was het moeilijk te snappen zei ze.
Ze kunnen dan gerepareerd worden, maar of ik dat wil en of het nut heeft weet ik niet.
Oh ik kon de oorbellen wel laten zien, want door de tel. was het moeilijk te snappen zei ze.
Ze kunnen dan gerepareerd worden, maar of ik dat wil en of het nut heeft weet ik niet.
Gast- Gast
Niet geschoten is toch altijd mis CBL, wel netjes dat ze het voor je willen repareren.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik baal omdat dit jurkje is uitverkocht.
Hoe krijg je afbeeldingen kleiner?
Hoe krijg je afbeeldingen kleiner?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: