Online tv kopen, ervaringen?
+13
Fortissimo
Gympie
Jerry
Rush
Starla
Happinaz
GeKKiE
Highway
TukTuk
Vino
rapa nui
Coco
JD
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Online tv kopen, ervaringen?
Wat lief geniet er van!
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een lief gebaar van je moeder!
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Wat lief van je moeder!!
Wij hebben de tv Plasmadiscounter vandaan en hebben hem opgehaald in Naarden.
Bij thuiskomst bleek hij steeds op zwart beeld te springen en we konden kiezen of een nieuwe ophalen of wachten tot de monteur van Samsung kwam.
We hebben hem opgeruild.
Wij hebben de tv Plasmadiscounter vandaan en hebben hem opgehaald in Naarden.
Bij thuiskomst bleek hij steeds op zwart beeld te springen en we konden kiezen of een nieuwe ophalen of wachten tot de monteur van Samsung kwam.
We hebben hem opgeruild.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wat lief van jouw moeder!
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
GeKKiE schreef:Plasmadiscounter.nl is een prima online winkel om een televisie te kopen.
Ze hebben ook gewoon een winkel in Naarden, waar je kan ophalen of heen kan als er iets stuk is.
En deze webwinkel is o.a. van Tom Coronel, dus die wil echt geen slechte naam krijgen.
Wij hebben daar al 2 televisie's vandaan en zij waren toen de goedkoopste voor die modellen.
Ze zijn juist super in hun service!
Moest ik toch even kwijt, want ik snap niet waarom er zo moeilijk wordt gedaan over online een tv kopen.
+1 en we hebben hier ook een wasmachine vandaan...top winkel!
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Lief van je moeder..heb je in ieder geval weer een goede tv!
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
JaneDoe schreef:
@Rovine, wat voor soort kleine dingetjes bedoel je dan? Dan kan ik me er alvast op voorbereiden
Weet niet alles meer, maar zal even wat dingetjes op proberen halen. Veel dingen waren overigens geen 1e levensbehoefte, maar ik kon het me veroorloven en het maakt het leven wat fijner. In het begin heel veel boodschappen omdat ik altijd veel dingen op voorraad heb zoals kruiden en sausjes. Wat keukengerei, messen, lepels, blikopener, etc. Bekabeling voor alle apparaten, dekbed, spullen voor de katten (ex had ook een kat, heeft de helft meegenomen), wat snuisterijtjes om de boel aan te kleden zoals bijvoorbeeld lijstjes. Afdruiprek, koffiezetapparaat, keukenweegschaal, schoonmaakspullen, wasrek, opbergbakken, pannenset.
Heb gelukkig een aantal dingen over kunnen nemen van de jongen waarvan ik huur, zoals gasfornuis en vuilnisbak.
Verder nog een aantal voorziene zaken, 3 kasten, salontafel, vloerkleed, laminaat, koelkast, vriezer, combimagnetron, gordijnen.
1 week na mijn verhuizing sneuvelden tv, wasmachine en accu auto, heb ik dus ook moeten vervangen. Verder heb ik de eerste maanden de dierenarts platgelopen, maar dat was domme pech.
Merk ook dat een leven alleen stukken duurder is. Niet alleen de huur wordt niet meer gesplit, maar ook de belastingen en abonnementen niet meer. Huur nu een appartement wat ongeveer 200 euro goedkoper is, maar ben in totaal ongeveer 500 duurder uit maandelijks. Zit ook voor een deel in eten en sociale activiteiten, alleen ga je er toch meer op uit.
Dit komt misschien over als een klaagzang, maar ik ben blij dat ik het allemaal voor elkaar gekregen heb. Onvoorziene zaken zijn moeilijk te benoemen voor jou, anders zouden ze niet onvoorzien zijn. Maar bij mij gingen er veel stiekeme kosten in keukenspullen zitten. Hier even 5 euro, dan weer 2, maar bij elkaar best veel volgens mij.
In elk geval fijn dat je nu een tv hebt! Is in elk geval weer een zorg minder.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Thanks voor je reactie. Gelukkig heb ik alle keukenspullen nog, alles was van mij. (ik woonde hiervoor al op mezelf, hij nog thuis). Dus voor dat soort onvoorziene dingen kom ik niet te staan.
Inderdaad apparaten die stuk gaan, of mijn auto of hond zijn de dingen die bij mij iets kunnen gaan mankeren wat geld kan gaan kosten.
Inderdaad apparaten die stuk gaan, of mijn auto of hond zijn de dingen die bij mij iets kunnen gaan mankeren wat geld kan gaan kosten.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ervaringen Dolcis online
» Online schoenen kopen
» online parfum kopen
» Birckenstocks online kopen?
» Leuk dekbedovertrek, waar (online) kopen?
» Online schoenen kopen
» online parfum kopen
» Birckenstocks online kopen?
» Leuk dekbedovertrek, waar (online) kopen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: