Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat draag je nou onder zo'n blouse...

+16
Elliot
Paper Crown
loura
Antibes
Guus
Luce
Green_Pepper
jena
Ella
rapa nui
Happinaz
Charles
Toet
Blond
Melis_je
Zora
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... - Pagina 2 Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  loura do 27 dec 2012 - 11:05

Ik zou er ook echt no way mee wegkomen alleen een bh eronder! Moet zeggen dat ik dat ook nooit alleen met een bh eronder zou dragen, dan ben ik echt te preuts ja haha.

Edit. Ik zou het dus met een hemdje eronder dragen
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... - Pagina 2 Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Paper Crown do 27 dec 2012 - 11:11

Ik draag er eigenlijk altijd bodies van Wolford onder..

Wat draag je nou onder zo'n blouse... - Pagina 2 Neon-string-body

Wat draag je nou onder zo'n blouse... - Pagina 2 Odessa-string-body

Alleen BH zou ik me niet fijn bij voelen op het werk/normal life..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... - Pagina 2 Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 11:14

Inderdaad als er dan een hempje onder moet zoiets als PC met hele dunne bandjes! In de winter doe ik dat ook altijd, want dan vind ik bh alleen wel erg koud smile

Die bodies zijn trouwens wel echt mooi. Sowieso Wolford I love you Ik heb er een panty van waar ik echt al bijna 2 jaar mee doe joh. Geweldige kwaliteit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... - Pagina 2 Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 11:16

Harrison schreef:Wat een ophef over een bh'tje zeg. Ik draag ook vaak een hemdje onder mijn blouse op mijn werk maar zonder zouden ze ook echt net gek opkijken in het sjieke advocatenkantoor in Amsterdam oud zuid. Het is erger als je er zo'n lelijk verwassen oude vrouwen hemdje betrapt wordt. Ik vind een zwarte bh onder een wit blousje echt doodnormaal en echt duizend keer beter dan een witte bh.

Wat je nu schetst is ook weer het andere uiterste.Wink Ik kan me goed voorstellen dat lang niet alle werkgevers dit representatief vinden overkomen en/of je jezelf er niet prettig bij voelt. Ik doe hetzelfde als PC. smile


Laatst aangepast door Guattari op do 27 dec 2012 - 11:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... - Pagina 2 Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Paper Crown do 27 dec 2012 - 11:17

Punk'd schreef:Inderdaad als er dan een hempje onder moet zoiets als PC met hele dunne bandjes! In de winter doe ik dat ook altijd, want dan vind ik bh alleen wel erg koud Wat draag je nou onder zo'n blouse... - Pagina 2 561177

Die bodies zijn trouwens wel echt mooi. Sowieso Wolford I love you Ik heb er een panty van waar ik echt al bijna 2 jaar mee doe joh. Geweldige kwaliteit.

Ja, ik weet het.. er lag nog een body onder de boom van Wolford, gekregen van mijn man.. echt te mooi! Voor als ik niet meer zwanger ben.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... - Pagina 2 Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 11:20

Maar als je een mooie bh er onder hebt zie je het amper. En anders net zoveel als met een hemdje of body. Ik moet eerlijk bekennen dat ik in de winter of een body draag of mijn hemdje in mijn string stop zodat ik geen koude rug en buik heb dus ik ben nu ook verre van charmant onder mijn kleding hoor hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... - Pagina 2 Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Paper Crown do 27 dec 2012 - 11:38

Harry, als je uitgaat, of uiteten gaat kan dat makkelijk. Maar ik vind lingerie iets voor jezelf. Het mooiste ondergoed is degene die je niet ziet. Niet dat je meteen een ordinaire bimbo bent als je eens een bh'tje ziet hoor.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... - Pagina 2 Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Antibes do 27 dec 2012 - 14:05

Ik vind het ook niet ordinair hoor, ik vind de foto er ook echt wel classy uitzien. Maar een zichtbare bh leidt gewoon af van wat je staat te vertellen/doen qua werk daar. En dat wil je toch juist nooit?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... - Pagina 2 Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Elliot do 27 dec 2012 - 20:45

Poeh ik ben dan wel een hele preutse trut. Ik heb eigenlijk onder al mijn shirts een hempje, en dan het liefst juist één met wat bredere bandjes omdat ik die spaghetti-bandjes niet lekker vind zitten. Dus onder dit soort bloesjes (die ik trouwens niet vaak aan heb omdat ik altijd een beetje kriegelig wordt van dat soort stof) heb ik ook gewoon een hempje met bredere bandjes.

Verder ben ik het wel eens met PC en Antibes, ik vind zo'n bloesje zonder hempje echt niet iets om aan te trekken op je werk. Nu ben ik sowieso wat 'lastig' qua werkkleding, ik vind dat je er gepast uit moet zien op je werk en houdt ook echt niet van te diepe decolleté of te korte rokjes. Ik vind dat echt zo onprofessioneel. Natuurlijk verschilt dit per branche, en bij Punk'd op haar werk zal dit eerder geaccepteerd worden dan op mijn werk, maar ik denk toch dat je zelf ook wel een beetje moet kunnen inzien wanneer iets 'uitgaanskleding' is en wanneer iets zakelijk ook kan.

Ik bedoel dus niet dat ik het ordinair vind, verre van juist. Maar ik vind het gewoon niet geschikt op het werk.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... - Pagina 2 Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Happinaz do 27 dec 2012 - 20:47

Ik vind het ook zeker niet ordinair en een zwarte bh wel echt nog beter dan een witte, maar ik vind het niet classy. En het zal inderdaad sector afhankelijk zijn. Ik denk wel dat het echt alleen oke is in het 'vrije' beroep.
Ik sta lessen te geven, praktijklessen en ik adviseer management teams. Dat kan echt niet in een blousje met een doorschijnende bh.

En Punk'd, jij weet het ook wel super te combineren met zo'n shortje(en geweldige benen) etc. Alleen is dat voor mij een combi die ik alleen op vakantie zou dragen.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... - Pagina 2 Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 20:51

Ligt denk ik ook aan je werk. In een discotheek of als je achter een bar werkt kun je dit nog dragen. Maar bij een professionele baan. Nee! Ben echt verbaast over de reacties hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... - Pagina 2 Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Starla do 27 dec 2012 - 20:59

Ik vind het ook niet ordinair hoor Punk'd, ik vind het erg mooi staan! Nou heb je ook wel het figuur ervoor, als je een pens met kwabben hebt en die er doorheen ziet vind ik het wel ordinair :P
Ik zou het trouwens niet naar werk aantrekken, al helemaal niet naar een nette baan, en als iemand mij een presentatie zou geven zou ik er wel door afgeleid zijn.

Naar mijn werk kun je zoiets ook echt niet aan, sowieso zijn ze daar in de omgeving een beetje preuts en ik werk in de psychiatrie, dus de boel moet een beetje bedekt/niet zichtbaar zijn. Clienten zouden er ook dingen van kunnen gaan denken (weet ik eigenlijk wel zeker dat dat zou gebeuren).


Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... - Pagina 2 Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Exogenesis za 29 dec 2012 - 7:31

Ik heb een 'doorkijkblouse' in het zwart. Daar draag ik in de winter altijd een zwarte longsleeve onder. Niemand die het ziet/opvalt en preutse ik is beschermd tegen aanvallen van preutsheid.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... - Pagina 2 Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Zora za 29 dec 2012 - 9:48

Dat kan idd ook nog Exo! Als het iig een longsleeve is die precies overeenkomt met de blouse, niet dat je toch nog blote schouders ziet ofzo, en geen v-hals bij een hoogsluitende blouse. Wel goed idee smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... - Pagina 2 Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  teletascha di 1 jan 2013 - 8:22

Ik zou ook altijd een hempje met spaghettibandjes dragen onder zo'n blouse. Werk toch wel in een omgeving waar kleding redelijk representatief uit moet zien. Een jeans kan bijv wel, maar niet als er bezoekers komen, dan wordt toch wel verwacht dat je de dresscode business casual hanteert.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... - Pagina 2 Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Flippin' Bitch di 1 jan 2013 - 9:42

Starla schreef:
Naar mijn werk kun je zoiets ook echt niet aan, sowieso zijn ze daar in de omgeving een beetje preuts en ik werk in de psychiatrie, dus de boel moet een beetje bedekt/niet zichtbaar zijn. Clienten zouden er ook dingen van kunnen gaan denken (weet ik eigenlijk wel zeker dat dat zou gebeuren).


Ik ook, hoewel ik altijd 'bedekt' aan het werk ben, krijg ik toch vaak seksistische opmerkingen naar mijn hoofd. Ik merk wel dat ik in de psychiatrie wat stoerdere kleding aan kan (= fijn!), ik werkte voorheen bij maatschappelijk werk en dan was het toch meer kantoorkleding. Daar keek je bijvoorbeeld al op van een collega met sneakers aan.

Shorts draag ik niet naar mijn werk, ook niet naar mijn horecabaan. Een doorschijnende blouse met bh eronder vind ik in veel professionele functies ook niet passend.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... - Pagina 2 Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum