Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat draag je nou onder zo'n blouse...

+16
Elliot
Paper Crown
loura
Antibes
Guus
Luce
Green_Pepper
jena
Ella
rapa nui
Happinaz
Charles
Toet
Blond
Melis_je
Zora
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Zora do 27 dec 2012 - 5:10

Ik heb een aantal van die soort hele gladde (ben nooit zo goed in stoffen benoemen Very Happy) blousjes die half doorzichtig zijn, en vandaag weer een aantal hele pretty gekocht bij de Primark. Maar wat draag je daar nou onder?? Als je uitgaat kan het natuurlijk gewoon een mooie beha zijn, maar naar mijn werk kan dat echt niet.

Wat doen jullie???

Zoiets:

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Free-shipping-2012-hot-new-fashion-women-shirt-Elegant-chiffon-Blouse-lady-long-sleeve-shirts-wholesale



Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 5:20

Ik draag er altijd gewoon een bh onder.. maar bij een hele nette functie haha.. Ik weet niet wat je doet? Ik geef ook gerust een presentatie met een blousje + bh eronder.

Ik vind het altijd zo preutsig staan met een hempje eronder. Maar als het echt niet anders kan zou ik dat dan toch doen. Zonde om hem in je kast te laten hangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Zora do 27 dec 2012 - 5:22

Haha ik denk niet dat mijn bazen daar klaar voor zijn Sad Ik ben praktijkmanager in de zorg. Veel collega's van mij dragen nogal brave kleding zeg maar, dus zonder shirtje is dan denk ik net een stap te ver... zucht!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Melis_je do 27 dec 2012 - 5:26

Ik heb er een heel mooi effen hemdje onder van een gladde, soepele stof (maar niet synthetisch) met een V-uitsnijding. Niet zo'n lomp ondergoedhemd, maar één die je ook zonder blouse zou kunnen dragen. Dat vind ik erg mooi.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 5:33

Ja als ik er een hempje zou onder aan doen zou ik ook wel echt een kwalitatief goede stof kiezen. Mooi van zijde o.i.d. Dat het mooi soepeltjes valt onder het blousje. Geen tanktop ofzo :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Blond do 27 dec 2012 - 6:55

Ik ben blijkbaar een muts want ik draag er dus wel gewoon een tanktop onder. Waar koop je dan zo'n mooi topje?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Toet do 27 dec 2012 - 6:57

Blond schreef:Ik ben blijkbaar een muts want ik draag er dus wel gewoon een tanktop onder. Waar koop je dan zo'n mooi topje?

Ik draag hier, als het niet met alleen een BH kan, een hemdje van de hema onder. Dat is een dun/zacht topje met spaghetti bandjes.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Charles do 27 dec 2012 - 6:59

Hier ook een suffe doos! Ik draag er een hemdje onder...zo eentje met een kanten randje. Ik ga er echt niet mee lopen alleen in bh. Ik zou nogal heel vreemd worden aangekeken op m'n werk, vind dat ook niet echt professioneel...maar dat zal wel aan de branche liggen punkster!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Happinaz do 27 dec 2012 - 7:13

Hier ook het Hema hemdje die net genoemd is. Die is er in verschillende kleuren en zit nog eens heerlijk ook!
Ik word ook door mijn baas weer naar huis gestuurd als ik alleen in een bh onder zo'n blousje mijn presentatie kom geven.
Hij kijkt dan zo: :shock:
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  rapa nui do 27 dec 2012 - 7:16

Happinaz schreef:Hij kijkt dan zo: :shock:

Wel geprobeerd dus?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Ella do 27 dec 2012 - 7:16

Ik zou er ook een hempje onder dragen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Happinaz do 27 dec 2012 - 7:22

rapa nui schreef:
Happinaz schreef:Hij kijkt dan zo: :shock:

Wel geprobeerd dus?

Ik niet, maar er zijn collega's naar huis gestuurd vanwege hun kleding inderdaad. Die eer laat ik aan mij voorbij gaan Wat draag je nou onder zo'n blouse... 1578173417.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Zora do 27 dec 2012 - 7:32

Melis_je schreef:Ik heb er een heel mooi effen hemdje onder van een gladde, soepele stof (maar niet synthetisch) met een V-uitsnijding. Niet zo'n lomp ondergoedhemd, maar één die je ook zonder blouse zou kunnen dragen. Dat vind ik erg mooi.

Voorbeeldje? smile

Ik zat idd niet aan een tanktop te denken :p maar wel een een hemdje met heel dunnen bandjes. Eigenlijk gewoon zo weinig mogelijk hemd en zoveel mogelijk gewoon je lijf er doorheen zien Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  jena do 27 dec 2012 - 8:50

Punk'd schreef:Ik draag er altijd gewoon een bh onder.. maar bij een hele nette functie haha.. Ik weet niet wat je doet? Ik geef ook gerust een presentatie met een blousje + bh eronder.

Ik vind het altijd zo preutsig staan met een hempje eronder. Maar als het echt niet anders kan zou ik dat dan toch doen. Zonde om hem in je kast te laten hangen.

Ook bij een doorschijnend blousje waarbij je dus je hele bh ziet zitten? :O
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Green_Pepper do 27 dec 2012 - 8:52

Ik heb ook dergelijke bloesjes en draag er een strak hemdje onder met spaghettibandjes. Dit dan in dezelfde kleur als de bloes, staat echt leuk en niet echt preuts vind ik. Ik denk dat bredere bandjes dan je bh wel snel preuts staan. Door het soort hemdje wat ik aan heb, zijn ook het bovenste deel van je rug en je schouders gewoon doorschijnend, dat vind ik mooi staan!
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Luce do 27 dec 2012 - 8:55

Charles schreef:Hier ook een suffe doos! Ik draag er een hemdje onder...zo eentje met een kanten randje. Ik ga er echt niet mee lopen alleen in bh. Ik zou nogal heel vreemd worden aangekeken op m'n werk, vind dat ook niet echt professioneel...maar dat zal wel aan de branche liggen punkster!

+1!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 9:17

jena schreef:
Punk'd schreef:Ik draag er altijd gewoon een bh onder.. maar bij een hele nette functie haha.. Ik weet niet wat je doet? Ik geef ook gerust een presentatie met een blousje + bh eronder.

Ik vind het altijd zo preutsig staan met een hempje eronder. Maar als het echt niet anders kan zou ik dat dan toch doen. Zonde om hem in je kast te laten hangen.

Ook bij een doorschijnend blousje waarbij je dus je hele bh ziet zitten? :O

haha ja hoor. Gewoon een simpele zwarte strapless bh. Ik heb dit afgelopen zomer/najaar echt veel gedragen.

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Szedqe

Hema heeft inderdaad mooie hempjes en verder hebben ze ook wel eens hele mooie viscose/soepelvallende hempjes bij de H&M.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 9:24

Punk'd schreef:
jena schreef:
Punk'd schreef:Ik draag er altijd gewoon een bh onder.. maar bij een hele nette functie haha.. Ik weet niet wat je doet? Ik geef ook gerust een presentatie met een blousje + bh eronder.

Ik vind het altijd zo preutsig staan met een hempje eronder. Maar als het echt niet anders kan zou ik dat dan toch doen. Zonde om hem in je kast te laten hangen.

Ook bij een doorschijnend blousje waarbij je dus je hele bh ziet zitten? :O

haha ja hoor. Gewoon een simpele zwarte strapless bh. Ik heb dit afgelopen zomer/najaar echt veel gedragen.

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Szedqe

Hema heeft inderdaad mooie hempjes en verder hebben ze ook wel eens hele mooie viscose/soepelvallende hempjes bij de H&M.

En je geeft zo een presentatie? Sorry maar ik vind dit niet echt representatief en classy. Als een van mijn collega's zo zou komen werken dan zou ik haar hard uitlachen en naar huis sturen Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Guus do 27 dec 2012 - 9:26

Ik denk dat mijn baas het ook niet top zou vinden, maar ik weet dat Punkie in een geheel andere sector zit waar ze iets minder conservatief zijn Wink

Ik heb er ook een hemdje onder!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 9:30

Ikzelf werk in de Fashion sector en ik zou dit zelf nooit dragen. (en mijn collega's ook niet). Door er een witte bh of hempje onder te doen straalt het meer klasse uit. Een zwarte bh onder een witte blouse vind ik alleen maar ordinair en totaal niet stijlvol.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Zora do 27 dec 2012 - 9:43

Idd Punk'd, die foto's van jou ken ik wel, en zo vind ik het idd ook het mooist, maar kan echt echt echt niet op mijn werk Very Happy Ok, hemdje dus met zo min mogelijk stof!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 10:03

Anastasya schreef:
Punk'd schreef:
jena schreef:
Punk'd schreef:Ik draag er altijd gewoon een bh onder.. maar bij een hele nette functie haha.. Ik weet niet wat je doet? Ik geef ook gerust een presentatie met een blousje + bh eronder.

Ik vind het altijd zo preutsig staan met een hempje eronder. Maar als het echt niet anders kan zou ik dat dan toch doen. Zonde om hem in je kast te laten hangen.

Ook bij een doorschijnend blousje waarbij je dus je hele bh ziet zitten? :O

haha ja hoor. Gewoon een simpele zwarte strapless bh. Ik heb dit afgelopen zomer/najaar echt veel gedragen.

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Szedqe

Hema heeft inderdaad mooie hempjes en verder hebben ze ook wel eens hele mooie viscose/soepelvallende hempjes bij de H&M.

En je geeft zo een presentatie? Sorry maar ik vind dit niet echt representatief en classy. Als een van mijn collega's zo zou komen werken dan zou ik haar hard uitlachen en naar huis sturen Embarassed

Jij zou je collega's hard uitlachen? Nee, dat is lekker professioneel.

Ik vind het wel mooi staan zo en anders inderdaad met een hempje met spaghettibandjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Antibes do 27 dec 2012 - 10:17

Sunprincess schreef:
Anastasya schreef:

En je geeft zo een presentatie? Sorry maar ik vind dit niet echt representatief en classy. Als een van mijn collega's zo zou komen werken dan zou ik haar hard uitlachen en naar huis sturen Embarassed

Jij zou je collega's hard uitlachen? Nee, dat is lekker professioneel.

Ik vind het wel mooi staan zo en anders inderdaad met een hempje met spaghettibandjes.
Inderdaad.. In mijn sector zou je er ook niet mee serieus genomen worden, maar ik kan me toch echt wel indenken dat dat per vakgebied varieert. Het is nou niet alsof Punkie hiermee compleet uit de bocht vliegt en alle fatsoensnormen te buiten gaat.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 10:34

Wat een ophef over een bh'tje zeg. Ik draag ook vaak een hemdje onder mijn blouse op mijn werk maar zonder zouden ze ook echt net gek opkijken in het sjieke advocatenkantoor in Amsterdam oud zuid. Het is erger als je er zo'n lelijk verwassen oude vrouwen hemdje betrapt wordt. Ik vind een zwarte bh onder een wit blousje echt doodnormaal en echt duizend keer beter dan een witte bh.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 10:39

Anastasya schreef:Ikzelf werk in de Fashion sector en ik zou dit zelf nooit dragen. (en mijn collega's ook niet). Door er een witte bh of hempje onder te doen straalt het meer klasse uit. Een zwarte bh onder een witte blouse vind ik alleen maar ordinair en totaal niet stijlvol.

Smaken verschillen, want dat vind ik echt 3x niets Very Happy


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag je nou onder zo'n blouse... Empty Re: Wat draag je nou onder zo'n blouse...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum