Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ontstoken oogjes, gaan ze vanzelf over?

+2
Thunder
Printje
6 plaatsers

Ga naar beneden

Ontstoken oogjes, gaan ze vanzelf over? Empty Ontstoken oogjes, gaan ze vanzelf over?

Bericht  Gast wo 26 dec 2012 - 10:47

C.iske en J.anneman zijn sinds zondag verkouden. Ook hadden ze allebei snotoogjes. Bij C.iske is dat laatste inmiddels over maar J.anneman heeft als hij wakker wordt nog steeds dikke korsten bij zijn oogjes en ook als hij wakker is komt er prut uit zijn oogjes.
Ik hou het zo goed mogelijk schoon met gekookt water maar dat vind hij vreselijk.

Hoort dit gewoon bij een virus en wanneer is het slim om naar de HA te gaan? Behalve met schoonmaken, lijkt hij er zelf geen pijn aan te hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ontstoken oogjes, gaan ze vanzelf over? Empty Re: Ontstoken oogjes, gaan ze vanzelf over?

Bericht  Printje wo 26 dec 2012 - 10:49

R heeft dat een tijdje geleden ook gehad na een flinke verkoudheid, ik ben begonnen met water koken en deppen op zijn oogjes maar het werd eigenlijk alleen maar erger, naar de huisarts geweest en toen kregen we druppels. Al is dat ook vreselijk om erin te krijgen...

Het was zo zielig, R's ogen zaten helemaal dicht, hij werd in paniek wakker dat hij niets meer kon zien.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontstoken oogjes, gaan ze vanzelf over? Empty Re: Ontstoken oogjes, gaan ze vanzelf over?

Bericht  Thunder wo 26 dec 2012 - 11:01

S. heeft dat soms ook zo erg. Hij roept dan altijd: mama, ik kan niet meer kijken! Hij krijgt dan fucidin zalf van de huisarts. Het gaat bij hem nooit vanzelf over.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontstoken oogjes, gaan ze vanzelf over? Empty Re: Ontstoken oogjes, gaan ze vanzelf over?

Bericht  ekjir@M wo 26 dec 2012 - 11:14

De oudste had er een paar weken terug last van. Wij hadden toen supranette doekjes daarna was het zo over.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontstoken oogjes, gaan ze vanzelf over? Empty Re: Ontstoken oogjes, gaan ze vanzelf over?

Bericht  Twellie wo 26 dec 2012 - 11:31

Ik vraag het me ook af, ik heb nu zelf een ontstoken oog. Ben al bezig geweest met deppen met afgekoeld gekookt water.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontstoken oogjes, gaan ze vanzelf over? Empty Re: Ontstoken oogjes, gaan ze vanzelf over?

Bericht  Susan wo 26 dec 2012 - 22:58

Bij onze huisarts schrijven ze niet meer zo snel iets voor als voorheen, ze kijken het eerst een aantal dagen aan. Yrsa had het ook, het heeft denk ik wel een week geduurd. Je schijnt het water trouwens niet meer eerst te hoeven koken, ons leidingwater is schoon genoeg. Ik heb zelfs gehoord dat in afgekoeld gekookt water meer bacteriën zitten dan in water direct uit de kraan.

Als het oogwit rood wordt zou ik wel meteen bellen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontstoken oogjes, gaan ze vanzelf over? Empty Re: Ontstoken oogjes, gaan ze vanzelf over?

Bericht  Happydobby wo 26 dec 2012 - 23:37

M. had het ook eens, de assistente gaf aan dat je het schoon kan maken met kraanwater. Hier was het na 3 dagen over.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontstoken oogjes, gaan ze vanzelf over? Empty Re: Ontstoken oogjes, gaan ze vanzelf over?

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 0:44

Ik moet om 14.00 uur bij de dokter zijn. Vanmorgen zaten zijn ogen weer helemaal dichtgeplakt.
Zijn ogen zijn niet rood, alleen na het schoonmaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ontstoken oogjes, gaan ze vanzelf over? Empty Re: Ontstoken oogjes, gaan ze vanzelf over?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum