Grote knuffel
+9
Twellie
Annemie
Liadan
_Jet
Ayla
Fearie
Highway
chipa
sanne-84
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Grote knuffel
Wie had er ook een grote knuffel voor de baby?
Lijkt mij zo gaaf om zo'n hele grote knuffel te hebben, 1 die groter is dan de baby.
Waar hadden jullie die vandaan? Want honderden euro's was ik ook niet van plan om eraan uit te geven..
Lijkt mij zo gaaf om zo'n hele grote knuffel te hebben, 1 die groter is dan de baby.
Waar hadden jullie die vandaan? Want honderden euro's was ik ook niet van plan om eraan uit te geven..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Grote knuffel
Ik had er zelf vroeger een van de kermis. Had mijn vader gewonnen
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Ik heb bij de intertoys een flink grote teddybeer (denk rond de meter?) gezien en toen vond ik hem niet eens zo duur, weet de prijs niet meer precies maar volgens mij rond de 40-50 euro.
deze, hij is zelfs goedkoper maar even niet beschikbaar maar misschien in de winkel nog wel (hier in ieder geval wel)
http://www.intertoys.nl/speelgoed/pluche-beer-827630.html
deze, hij is zelfs goedkoper maar even niet beschikbaar maar misschien in de winkel nog wel (hier in ieder geval wel)
Laatst aangepast door Highway op di 25 dec 2012 - 0:01; in totaal 1 keer bewerkt
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb 3 jaar geleden al een witte knuffelbeer bij de AH gekocht, D sleept er nu mee door het huis. Was ongeveer 10-15 euro
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik heb van de buren met de kraamvisite ook zo'n grote beer gekregen, geen idee waar ze hem gekocht hebben alleen!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ow highway die had ik toevallig ook op marktplaats gezien! Maar een nieuwe is natuurlijk nog beter!
En vorig jaar hadden we op de kermis gekeken, maar toen was het nog heel pril en wisten we nog niet hoe of wat. En wil het eigenlijk al bij de geboorte hebben:)
En vorig jaar hadden we op de kermis gekeken, maar toen was het nog heel pril en wisten we nog niet hoe of wat. En wil het eigenlijk al bij de geboorte hebben:)
sanne-84- Ratel
Hij is iig wel erg schattig, hij stond vorige week nog in Wageningen hier in ieder geval!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Hier zat er een grote beer in het kraampakket van mijn ouders en broer. Zal eens vragen of ze nog weten waar ze hem gekocht hebben.
*knip*
Foto niet quoten aub.
Pas moest hij ook mee toen we op visite gingen. Ook achterin de auto en de gordel moest natuurlijk om
*knip*
Foto niet quoten aub.
Pas moest hij ook mee toen we op visite gingen. Ook achterin de auto en de gordel moest natuurlijk om
Laatst aangepast door _Jet op di 25 dec 2012 - 9:49; in totaal 1 keer bewerkt
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Wij hebben 4 van die grote knuffels, allemaal gehad van schoonmoeder en schoonzus. 1 is van Ikea, de rest weet ik niet.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Highway schreef:Ik heb bij de intertoys een flink grote teddybeer (denk rond de meter?) gezien en toen vond ik hem niet eens zo duur, weet de prijs niet meer precies maar volgens mij rond de 40-50 euro.
Die was vorig jaar in de aanbieding voor 15 euro, die hebben wij ook.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb een enorme giraffeknuffel van meer dan een meter: wit met groen en blauw. Ik wil er graag vanaf, dus als je interesse hebt ?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Twellie bedankt, maar een giraffe is niet echt iets wat ik zoek..
Maar nu ik weet dat er ook een leuke voor niet te veel geld te koop is durf ik die wel aan kraambezoek te vragen!
Maar nu ik weet dat er ook een leuke voor niet te veel geld te koop is durf ik die wel aan kraambezoek te vragen!
sanne-84- Ratel
Marktplaats?
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Wij hebben hem als kraamcadeau gekregen, juul de muis van de julianatoren, dat ding is mega groot.
Gast- Gast
Ze hebben nu hele leuke olifanten bij Ikea.
Emmayes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 139
Registratiedatum : 01-04-12
Twellie schreef:Ik heb een enorme giraffeknuffel van meer dan een meter: wit met groen en blauw. Ik wil er graag vanaf, dus als je interesse hebt ?
is dat deze? zoja hoe groot is hij precies of heb je er een foto van... A. heeft nu de 2 verschillende kleinere in bed liggen en vind ze erg leuk.... we hebben ook 1 grote maar ik weet niet precies het formaat dus ik twijfel daarom even...
wat is evt je richtprijs en waar is hij af te halen?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Wij hebben pas een beer gekocht bij de Hema voor €21,- Hij is iets kleiner dan die van de Intertoys maar nog steeds mooi groot.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: