Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even snel wat inspiratie gezocht!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Even snel wat inspiratie gezocht!  Empty Even snel wat inspiratie gezocht!

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 4:04

Ik ben echt last-minute aan het werk.

Tot vanmiddag 12.00u was ik absoluut niet van plan om iets aan kerst te doen. Onzinnig, vond ik, omdat ik toch maar alleen ben. Maar eigenlijk raak ik met de minuut enthousiaster en wil ik opeens toch iets van hapjes en eten in huis halen. Maar ik heb nog een krappe twee uur en ik ben inspiratieloos over wat ik dan moet halen.

Jullie nog leuke en lekkere ideeën?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Even snel wat inspiratie gezocht!  Empty Re: Even snel wat inspiratie gezocht!

Bericht  Aziraphale ma 24 dec 2012 - 4:23

Misschien wat tapashapjes bij de Jumbo of AH? Van die gehaktballetjes, wat stokbrood met een lekker smeerseltje, van die bladerdeeghapjes met vis/vlees erin die ook in de oven kunnen?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Angela_1986 ma 24 dec 2012 - 4:26

Ik denk dat je gewoon nog even snel naar de supermarkt moet gaan en kijken wat er is...

De ideetjes van Aziraphle klinken goed! Misschien nog 'n lekker soepje erbij? (Afbak)Broodjes met lekkere smeerseltjes, chorizoworst, misschien dat je nog iets met champignons kunt maken ofzo.

Hopelijk vind je nog wat lekkers! Geniet er van!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 4:28

Las net dat AH een overschot heeft aan kerstvoer en dat er veel producten met 35% ligt. Dus ik denk dat ik toch even naar de AH moet. Twisted Evil Heeft dat last-minute toch nog iets goeds haha.

Klinkt goed, Azi! Ga ik even naar kijken.

Angela, heb je ook gelijk in. Maar als ik naar de winkel ga, zonder te weten wat ik eigenlijk wil, kom ik thuis met een doosje koekjes en een zak chips. :P Als anderen mij inspiratie kunnen geven, dan weet ik op voorhand welke richting ik op moet en is voor mij wat makkelijker, zeg maar.

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale ma 24 dec 2012 - 4:31

In de diepvries bij AH liggen sowieso lekkere bladerdeeghapjes en bijv. ook hapjes die ze het hele jaar door hebben. Ik eet zelf geen vlees maar wel vis, dus ik heb wel eens van die vishapjes. Maar er zijn ook yakitorispiesjes en bijvoorbeeld vleeshapjes. Die kunnen heel goed in de oven en kun je gewoon een paar uitpakken en de rest terug in de vriezer doen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 4:33

Ik ben dol op vis, dus zal even in de vriezer kijken.

Ik neem de telefoon mee naar de winkel. Even snel wat inspiratie gezocht!  2474380249

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 ma 24 dec 2012 - 4:34

Niets mis met 'n doos koekjes en 'n zak chips toch? Wink Ik ging er alleen vanuit dat je niet zo heel veel keus meer zou hebben maar ik begrijp dat er bij de AH dus nog voldoende keus is én korting, ideaal! Very Happy En dan is het inderdaad ook makkelijker als je een richtlijn hebt.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  rapa nui ma 24 dec 2012 - 6:18

En wat heb je gehaald?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast di 25 dec 2012 - 10:33

Ik had verwacht dat ik een winkel binnen zou treden, waarbij er veel overschot was en ik veel met 35% korting zou inslaan. Maar onze AH was leeggekocht. Even snel wat inspiratie gezocht!  394967

De bladerdeeghapjes waren op. De spiesjes heb ik ook negens gezien, maar gezien de gaten in de schappen, snap ik dat ze gewoon uitverkocht waren.

Ik ben thuisgekomen met stokbrood, Boursin, Kruidenkaas, Filet American met ui en een sausje (Daar kwam ik pas achter toen ik het op tafel zette Even snel wat inspiratie gezocht!  394967), grote garnalen met chilisausdip (heul lekker en veul te weinig). Niet bepaald out standing. Maar wel heel erg lekker, haha! Very Happy

Owja, voor het avondeten had ik eenmalig een Quiche Lorraine meegenomen. Het was in de bonus. Maar dat is dus echt niet te eten, vind ik.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: