kado inspiratie gezocht.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
kado inspiratie gezocht.
Een vriendinnetje van mij is verhuisd. Ze is samen met haar vriend in een andere stad gaan wonen voor haar werk. Nu zijn ze al ik weet niet hoe vaak verhuisd, alles is in huis en ze wonen ook al een beste poos samen.
Maar nu gaan we morgen naar hun toe om het nieuwe huis te bekijken en ik wil graag wat meenemen. Maar ik heb dus geen idee wat. Met een plant of een bos bloemen hoef ik niet aan te komen dat vind ze niet echt leuk.
Jullie ideeen?
Maar nu gaan we morgen naar hun toe om het nieuwe huis te bekijken en ik wil graag wat meenemen. Maar ik heb dus geen idee wat. Met een plant of een bos bloemen hoef ik niet aan te komen dat vind ze niet echt leuk.
Jullie ideeen?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: kado inspiratie gezocht.
Iets van een mand samenstellen? Met 2 mokken, thee, iets lekkers, tijdschriftje en instructies voor een relaxavondje na al de drukte?
Gebruikersnaam- Fluisteraar
- Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Houdt ze van koken en is er een oil en Vignaire in de buurt? Ik geef dan vaak 2-3 flesje met olie of azijn. Iedereen aan wie ik het geef is er blij mee. Vaak kijk ik ook wel voor een leuke flesje o.i.d. waar het in zit om het af te maken.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Helaas geen oil en vinegair hier in de buurt.. die heeft altijd wel leuke dingen ja.
Ik ben idd maar voor het mandje gegaan, zoiets had ik ook bedacht, alleen heb ik het met rose en bier gemaakt met nootjes er bij voor een relaxavondje idd!
Ik ben idd maar voor het mandje gegaan, zoiets had ik ook bedacht, alleen heb ik het met rose en bier gemaakt met nootjes er bij voor een relaxavondje idd!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Je kan er nog een dvdtje bij doen, lekkere chips, tijdschrift voor hun beide of iets van een spelletje.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Kado inspiratie gezocht.
» Kado-inspiratie gezocht voor dochter 1 jaar !
» spoed kado gezocht!
» inspiratie gezocht voor cadeauwensen verjaardag
» Even snel wat inspiratie gezocht!
» Kado-inspiratie gezocht voor dochter 1 jaar !
» spoed kado gezocht!
» inspiratie gezocht voor cadeauwensen verjaardag
» Even snel wat inspiratie gezocht!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: