Wat heb jij voor cadeautjes gekocht?
+30
Rush
mezzoforte
Marsy28
SoGood
Green_Pepper
Minx
Beachgirl
Sushi
Elliot
Sam
Highway
Zonnetje
_Lacey_
Paper Crown
Esperanza
M@niek
Blond
love
Kowalski
Fortissimo
Shisha
studiebol
Caroow
Chocoholic
rapa nui
Arwyn
Sneeuwvlok
Japie
Parisienne
Susan
34 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat heb jij voor cadeautjes gekocht?
Hier hetzelfdeBlond schreef:Niets, wij doen alleen met Sinterklaas aan cadeaus.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Wij hebben alleen cadeautjes voor schoonouders + schoonzusje, ook nog voor Sinterklaas, dat niet gevierd helaas met hun!
Vader: Quest, allemaal snoep dingen & een luchtje van van Gils
Moeder: Ketting met klok eraan, lantaarn met grote waxinelichten, snoep dingen & een pakket met body cream/shower gel/potpourri voor in bad
Zusje: Ketting met bling bling, theeblik, letters met HOME, snoep dingen & hetzelfde pakket als moeder, maar dan in andere kleur.
Vader: Quest, allemaal snoep dingen & een luchtje van van Gils
Moeder: Ketting met klok eraan, lantaarn met grote waxinelichten, snoep dingen & een pakket met body cream/shower gel/potpourri voor in bad
Zusje: Ketting met bling bling, theeblik, letters met HOME, snoep dingen & hetzelfde pakket als moeder, maar dan in andere kleur.
Gast- Gast
love schreef:@carrie, waar heb je die vogel sleutelhangers gekocht (dat je moet fluiten als je hem kwijt bent?) is wel goed cadeau voor mijn vriend
Bij Kek en Lisa (als ik het zo goed schrijf) in Utrecht.
Gast- Gast
Wat een leuke goed bedachte kado's! Ik heb een sjaal voor mijn man gekocht. Mooie donkerblauwe van Louis Vuitton, zo'n mooie sjieke, niet met de afschuwelijke LV logo's.
Dat is het.
Dat is het.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wij doen niet aan kerstcadeaus, maar ik heb mijn ouders wel een kleinigheidje gegeven.
Moeder: gezichtsmasker en lekkere warme sokken.
Vader: nieuwe portemonnee.
Moeder: gezichtsmasker en lekkere warme sokken.
Vader: nieuwe portemonnee.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Blond schreef:Niets, wij doen alleen met Sinterklaas aan cadeaus.
Ik dacht al dat ik de enige was. Hier ligt ook niks onder de boom en er komt ook niks onder te liggen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Een portable ext harde schijf voor mijn man, verder geen cadeautjes gekocht
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Wij doen ook alleen met Sinterklaas cadeautjes, maar mijn moeder koopt heel vaak alsnog een klein cadeautje voor mij en mijn zus. Daarom heb ik dit jaar ook maar iets voor haar en mijn stiefvader onder de boom gelegd voor als ze hier komen eten. Mijn schoonfamilie doet het ene jaar kerst en het andere jaar Sinterklaas. Dit jaar is kerst aan de beurt, ik had het lootje van mijn zwager getrokken en ik heb voor hem een tennisspelletje voor op de Playstation gekocht. Of tenminste, dat heeft mijn vriend gedaan aangezien hij bij de Game Mania werktZonnetje schreef:Blond schreef:Niets, wij doen alleen met Sinterklaas aan cadeaus.
Ik dacht al dat ik de enige was. Hier ligt ook niks onder de boom en er komt ook niks onder te liggen.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Wanneer gaan jullie de cadeautjes uitpakken? Doen jullie dat op kerstavond of op één van de twee kerstdagen?
Ik doe morgenavond cadeautjes met mijn ouders.
Voor mijn vader heb ik een luchtje en een luxe chocoladereep en voor mijn moeder heb ik een vestje, douchemousse van Rituals, geurstokjes van Rituals (klein flesje) en een geurkaars van Dille en Kamille (ruikt naar "fresh cotton" o.i.d., echt zo lekker!).
En ik weet voor een deel ook al wat ik krijg haha.
Ik doe morgenavond cadeautjes met mijn ouders.
Voor mijn vader heb ik een luchtje en een luxe chocoladereep en voor mijn moeder heb ik een vestje, douchemousse van Rituals, geurstokjes van Rituals (klein flesje) en een geurkaars van Dille en Kamille (ruikt naar "fresh cotton" o.i.d., echt zo lekker!).
En ik weet voor een deel ook al wat ik krijg haha.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik denk 1e kerstdag als we terug zijn van mijn ouders en anders 2e kerstdag in de ochten of begin van de middag.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Voor mn pa: Whiskey pakket (grote fles + 2 mini's)
Ma: Ketting die ze graag wilde en een pot dagcreme
2 zussen: Leuk pakketje met body shop douche en bodybutter + kerstthee, thee ei, chocolaatjes en een leuk windlichtje met geurwaxinelichtjes erin.
Zwager 1: Fles goeie port
Zwager 2: rituals setje met doucheschuim, deo en afstershave creme
Voor mijn 2 nichtjes en neefje koop ik niks, die worden al giga verwend door hun ouders en door opa en oma.
Ma: Ketting die ze graag wilde en een pot dagcreme
2 zussen: Leuk pakketje met body shop douche en bodybutter + kerstthee, thee ei, chocolaatjes en een leuk windlichtje met geurwaxinelichtjes erin.
Zwager 1: Fles goeie port
Zwager 2: rituals setje met doucheschuim, deo en afstershave creme
Voor mijn 2 nichtjes en neefje koop ik niks, die worden al giga verwend door hun ouders en door opa en oma.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Moeder: Jan van haasteren puzzel
Vriend: twee documentaires van de BBC
Broertjes: een bierkaart
En verder ligt er nog vrij veel onder de boom.
Vriend: twee documentaires van de BBC
Broertjes: een bierkaart
En verder ligt er nog vrij veel onder de boom.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik heb voor mijn vriend de dvd-box van the dark knight, fles speciaalbier, boek, spelletje en natuurlijk het geweldige kado uit het topic https://yescafe.actieforum.com/t37559-het-moet-niet-gekker-worden.
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Alleen mijn zus krijgt van mij een cadeau: Swarovski oorbellen.
Ik vind ze zo mooi dat ik ze zelf eigenlijk ook wel wil hebben.
Ik vind ze zo mooi dat ik ze zelf eigenlijk ook wel wil hebben.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Er liggen hier 2 enorme cadeau's in de kamer voor mij en ik ben zo vreselijk nieuwsgierig! Ik weet dat het hem fortuin heeft gekost (wat natuurlijk helemaal niet hoeft) maar het raden wordt alleen maar moeilijker. Mijn vriend heeft nooit kerst (of sinterklaas) gevierd in zijn leven dus dit is nieuw voor hem. Vorig jaar voor het eerst en toen heeft hij ook zo uitgepakt. Dus ik zei: niet te gek hoor dit jaar. Wel dus...
Ik heb voor hem een tshirt die hij heel graag wilde hebben, de boekenserie van game of thrones, bokshandschoenen en een boekje waar hij zijn schrijfideeen in kwijt kan. Kan jullie morgen vertellen wat ik heb gekregen want we vieren het romantisch samen vanavond, zonder kerstboom, met wijn
Ik heb voor hem een tshirt die hij heel graag wilde hebben, de boekenserie van game of thrones, bokshandschoenen en een boekje waar hij zijn schrijfideeen in kwijt kan. Kan jullie morgen vertellen wat ik heb gekregen want we vieren het romantisch samen vanavond, zonder kerstboom, met wijn
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
rapa nui schreef:Susan schreef:Ze zijn al helemaal blij, want Yrsa heeft gisteren een roze feeënjurk plus bijpassende hoed gekregen die ik bij de Action heb gekocht en voor Ezra heb ik net twee bussen scheerschuim leeggespoten in een babybadje en daar mocht hij in zijn blootje mee spelen, dus hij heeft de lol van zijn leven gehad.
Wat is dat laatste een leuk idee! Kan me voorstellen dat hij dat leuk vond.
Is je prinssessenbed trouwens helemaal af inmiddels?
Ja, dat is af.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb voor mijn man een Xbox game gekocht, Assassin's Creed III.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Mijn vriend krijgt een Autoglym valet case (dat is een luxe poetsset van zijn favo merk, het zal wel ), een kerstkraslot met van die vakjes, een enorme toffifee doos en een riem (die moet ik vanmiddag nog halen) en misschien koop ik nog een overhemd o.i.d.
M`n schoonouders, zwanger en schoonzusje krijgen allemaal chocolade te snoepen, een tijdschrift en een geurtje. M`n schoonvader krijgt geen geurtje maar nieuwe led verlichting voor in de auto.
M`n schoonouders, zwanger en schoonzusje krijgen allemaal chocolade te snoepen, een tijdschrift en een geurtje. M`n schoonvader krijgt geen geurtje maar nieuwe led verlichting voor in de auto.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Niks, heb mezelf vorige week een Ipad mini cadeau gedaan .
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Vriend: gamersheadset, lekkere koffie van zo'n koffiespeciaalzaak, massageolie (mede eigenbelang )
Voor sinterklaas had ik hem al lush douchegel gegeven en een fles Paco Rabanne: one million.
Voor sinterklaas had ik hem al lush douchegel gegeven en een fles Paco Rabanne: one million.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb best wel uitgepakt, voor mijn broer en schoonzus cadeaubonnen, voor mijn andere broer en vader kaartjes voor top gear live, voor mijn vriend de dvd serie life van de bbc, voor mijn moeder ook cadeaubonnen en voor mezelf een boek van camilla lackberg. We hebben helemaal niet afgesproken cadeautjes te kopen maar ik wilde iedereen graag verrassen. Dus ik ben benieuwd hoe iedereen het vindt.
Gast- Gast
Ik heb geen cadeautjes voor onszelf gekocht, al kwamen er gisteren wel wat boeken binnen van Bol.com voor mijn dochter, dus die zouden alsnog onder de kerstboom kunnen.
Vanmiddag vieren we kerst bij mijn moeder. Ik heb voor mijn schoonzusje een pakje gekocht van Lief voor haar kindje dat in februari geboren wordt. Ze hebben weinig geld te besteden en ik weet dat ze de setjes van Lief zo leuk vindt, maar ze kan het niet betalen.
Voor de dochter van mijn zus heb ik ook een kledingsetje gekocht, ook zij en haar vriend hebben weinig geld te besteden en alleen maar tweedehands setjes is ook niet altijd leuk.
Vanmiddag vieren we kerst bij mijn moeder. Ik heb voor mijn schoonzusje een pakje gekocht van Lief voor haar kindje dat in februari geboren wordt. Ze hebben weinig geld te besteden en ik weet dat ze de setjes van Lief zo leuk vindt, maar ze kan het niet betalen.
Voor de dochter van mijn zus heb ik ook een kledingsetje gekocht, ook zij en haar vriend hebben weinig geld te besteden en alleen maar tweedehands setjes is ook niet altijd leuk.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb voor mijn vriend goede handschoenen voor op de scooter, kaartjes voor een 70/80 party, dvd robbie williams, dvd games of thrones (?), portomonnee, jogging broek, blouse
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?
» Cadeautjes voor in kraammand?
» Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom?
» En wat voor (Sinterklaas)cadeautjes heb je gekregen dan?
» Belasting omhoog nog iets voor de tijd gekocht?
» Cadeautjes voor in kraammand?
» Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom?
» En wat voor (Sinterklaas)cadeautjes heb je gekregen dan?
» Belasting omhoog nog iets voor de tijd gekocht?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: