Glitters 'geven af'
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Glitters 'geven af'
Ik heb dit jurkje gekocht voor kerst:
Vandaag had ik eindelijk tijd om het pakketje bij het DHL servicepunt op te halen, het is een super mooi jurkje in het echt, maar het heeft één nadeel. De glitters vallen er af! Er is dus een soort stippenpatroontje op de jurk gemaakt met glittertjes, maar als je een beetje met de jurk schud dwarrelen er allemaal glittertjes naar beneden, en als ik met mijn hand over de stof ga zit mijn hand vol glitters. Supper irritant! Heeft iemand hier een tip voor? Ik durf de jurk nu niet eens in de wasmachine te doen.
Vandaag had ik eindelijk tijd om het pakketje bij het DHL servicepunt op te halen, het is een super mooi jurkje in het echt, maar het heeft één nadeel. De glitters vallen er af! Er is dus een soort stippenpatroontje op de jurk gemaakt met glittertjes, maar als je een beetje met de jurk schud dwarrelen er allemaal glittertjes naar beneden, en als ik met mijn hand over de stof ga zit mijn hand vol glitters. Supper irritant! Heeft iemand hier een tip voor? Ik durf de jurk nu niet eens in de wasmachine te doen.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Glitters 'geven af'
Dat is balen. Heb verder geen tips en denk dat je er verder niet zoveel aan kan doen. Wel een leuk jurkje trouwens.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Als je hem in de machine doet, dan zou ik er verder niks bij in doen. Wat ik vroeger met een glitterriem deed was er haarlak over spuiten. Dan viel hou er niet af!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Maar denken jullie dat als ik hem nu een keer was, dat alle losse glitters er dan af zijn? Haarlak is ook nog wel een idee, maar wordt die jurk dan niet helemaal stijf?
Elliot- Ratel
Haarlak van een afstandje er op spuiten inderdaad. Ik heb een shirtje die doet dat ook, na een keer wassen is het wel minder.
Gast- Gast
Ik zou hem zo min mogelijk wassen. Veel uithangen en veel robijntje sprayen.
Wassen zou ik op de hand doen.
Wassen zou ik op de hand doen.
Gast- Gast
Er stond inderdaad op het label dat ik alleen handwas mocht doen, dus ik heb hem net even door een sopje gehaald (de jurk stonk ook heel erg naar 'nieuw', haha). Nu hangt ie uit en ik spray er straks een beetje haarlak overheen. Ik hoop dat het werkt!
Elliot- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Wat wil jij ons nog mee geven?
» wat te geven
» Wat te geven?
» Wat zou jij geven?
» Verplicht kus geven
» wat te geven
» Wat te geven?