Wand van sloop/steigerhout
+8
Ella
Tikkie
Green_Pepper
Coccinelle
Angela_1986
Happinaz
Mida4you
Theeleut
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wand van sloop/steigerhout
Wij willen graag in onze woonkamer een wand bekleden met sloop/steigerhout.
Het zal dan niet komen in ons zit gedeelte maar bij onze eettafel, hiervan is wel een stuk te zien in het zit gedeelte.
Ik ben benieuwd wie heeft dit van jullie? Evt. Foto?
Het zal dan niet komen in ons zit gedeelte maar bij onze eettafel, hiervan is wel een stuk te zien in het zit gedeelte.
Ik ben benieuwd wie heeft dit van jullie? Evt. Foto?
Gast- Gast
Re: Wand van sloop/steigerhout
Geen ervaring, maar denk dat het bij jullie wel heel gaaf zou staan!
Gast- Gast
Wij hebben zo'n muur achter de bank. ik weet niet hoe ik een foto moet plakken hier via de ipad, dus ff een link er van.edit: gelukt!
*
*
Laatst aangepast door Theeleut op zo 7 apr 2013 - 20:30; in totaal 1 keer bewerkt
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Wauw theeleut! Echt prachtig!! Leuk idee voor ons huis hihi
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Superrrr leuk!
Mag ik vragen waar je bank vandaan komt, theeleut?
Mag ik vragen waar je bank vandaan komt, theeleut?
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is gááf, Theeleut!!!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Mooi theeleut! Nu heb ik er nog meer zin in.. waar hebben jullie de planken vandaan?
Ik denk wel dat wij ze vertikaal gaan aanbrengen omdat het om een best stukje gaat!
@Lelie, ja dat denk/hoop ik ook ja!
Ik denk wel dat wij ze vertikaal gaan aanbrengen omdat het om een best stukje gaat!
@Lelie, ja dat denk/hoop ik ook ja!
Gast- Gast
Dank jullie wel. Ik ben er ook erg blij mee. Staat echt heel gezellig. Mijn man heeft ook zelf een dressoir en kast gemaakt waar ook het steigerhout in terug komt. Het komt overal zo'n beetje in terug dus.
Het hout hebben we bij een houthandelaar hier in de buurt vandaan. Je kan het ook via internet bestellen. Volgens mij was het bij ons €3,50 per strekkende meter en dat voor gebruikt steigerhout, nieuw is goedkoper, maar dan krijg je niet een leuk effect vonden wij.
Happinez ik heb even gekeken bij welke winkel we de bank hebben gekocht, maar ik weet niet meer hoe het heet. Ik ben er wel achter hoe de bank heet hoekbank Gent kleur Silver Charme. Hier verkopen ze hem nog http://www.dok2.nl/hoekbank-gent
De kleur is niet echt zilver hoor, in de stof zit een ietwat glimmend draad meegeweven.
Verticaal zal ook heel leuk staan. Dat hebben wij achter het bed tot de helft van de muur. We hebben een lambrisering er van gemaakt.
Het hout hebben we bij een houthandelaar hier in de buurt vandaan. Je kan het ook via internet bestellen. Volgens mij was het bij ons €3,50 per strekkende meter en dat voor gebruikt steigerhout, nieuw is goedkoper, maar dan krijg je niet een leuk effect vonden wij.
Happinez ik heb even gekeken bij welke winkel we de bank hebben gekocht, maar ik weet niet meer hoe het heet. Ik ben er wel achter hoe de bank heet hoekbank Gent kleur Silver Charme. Hier verkopen ze hem nog http://www.dok2.nl/hoekbank-gent
De kleur is niet echt zilver hoor, in de stof zit een ietwat glimmend draad meegeweven.
Verticaal zal ook heel leuk staan. Dat hebben wij achter het bed tot de helft van de muur. We hebben een lambrisering er van gemaakt.
Theeleut- Prater
Mooi Theeleut! Ik ben ook wel benieuwd naar je dressoir en kast.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Dressoir. Inmiddels meer aangekleed en kabels weggewerkt. Rechts is een bio-ethanol reservoir ingebouwd, rest van de ruimte eronder en boven is kastruimte.
*
Kast in vanaf de grond tot aan het plafond. Moet nog wat afgewerkt worden bij de plankdragers.
*
*
Kast in vanaf de grond tot aan het plafond. Moet nog wat afgewerkt worden bij de plankdragers.
*
Laatst aangepast door Theeleut op zo 7 apr 2013 - 20:30; in totaal 1 keer bewerkt
Theeleut- Prater
Leuk gedaan zeg. Heeft hij de deurtjes voor een bestaand kastje gemaakt?
Coccinelle- Prater
Nee, alles heeft hij zelf gemaakt.
Theeleut- Prater
Theeleut, je hebt ons op leuke ideeën gebracht met die wand. Ik heb het mijn man laten zien en hij is helemaal enthousiast. Ik denk dat wij ook zoiets gaan maken. Wij hebben er ook een mooie muur voor. Mijn man is zelf ook erg creatief en maakt ook meubelen, leuk is dat hé!
En dan heb ik het over deze muur:
Let niet op de rommeltjes ed. Het moet allemaal wat rustiger worden
En dan heb ik het over deze muur:
Let niet op de rommeltjes ed. Het moet allemaal wat rustiger worden
Laatst aangepast door Mida4you op zo 23 dec 2012 - 0:41; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you- Ratel
Wat knap. Het witte gedeelte van je kast zeg maar , zij dat dan ook planken, geverfd?
Wij willen nog een nieuwe tv kast, vind dit wel erg leuk gedaan. En zo zouden we er mooi een precies op maat kunnen maken.
Wij willen nog een nieuwe tv kast, vind dit wel erg leuk gedaan. En zo zouden we er mooi een precies op maat kunnen maken.
Coccinelle- Prater
Idd leuk hè zo' n handige man. Hij maakt het gewoon zelf als iets niet te koop is.
Het gaat bij jullie ook leuk staan mida4you, beetje zelfde stijl hebben we!
Het witte gedeelte is volledig gemaakt van mdf de dikke stukken zijn hol van binnen er zitter balken tussen om die ruimte creeën, daarna schuren, gronden, schuren, gronden, schuren, lakken, schuren, lakken. Nu moet het voor het mooie nog eens geschuurd en gelakt worden, we willen het spiegelglad!
Wij wilden dus ook een flinke kast en nergens is het (voor een normale prijs) te koop. Plus dat het dan een ander deurtje is of te strak of te tuttig. Wij wilden stevig en stoer en min. 3 meter lang , dus dan maar zelf maken.
Het gaat bij jullie ook leuk staan mida4you, beetje zelfde stijl hebben we!
Het witte gedeelte is volledig gemaakt van mdf de dikke stukken zijn hol van binnen er zitter balken tussen om die ruimte creeën, daarna schuren, gronden, schuren, gronden, schuren, lakken, schuren, lakken. Nu moet het voor het mooie nog eens geschuurd en gelakt worden, we willen het spiegelglad!
Wij wilden dus ook een flinke kast en nergens is het (voor een normale prijs) te koop. Plus dat het dan een ander deurtje is of te strak of te tuttig. Wij wilden stevig en stoer en min. 3 meter lang , dus dan maar zelf maken.
Theeleut- Prater
Ja inderdaad. Mijn man heeft zelf ook al een keer een tv meubel gemaakt met white wash en melk glas. Mijn kaptafel heeft hij zelf gemaakt, erg leuk allemaal
Mida4you- Ratel
Dat vraagt natuurlijk om een foto
Theeleut- Prater
Zal ze binnenkort posten
Mida4you- Ratel
Mooie meubels Theeleut. Ook erg leuk dat het dan zo origineel is
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Theeleut, wat leuk die muur zo!
Mag ik vragen waar de planken vandaan komen?
En hoe is dat vast gemaakt aan de muur? met schroeven of dmv lijmen?
Mag ik vragen waar de planken vandaan komen?
En hoe is dat vast gemaakt aan de muur? met schroeven of dmv lijmen?
Tikkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 42
Punten : 38
Registratiedatum : 14-12-11
Dank je Green pepper en wendy.
We hebben het hout bij een houthandelaar gekocht. Gewoon even googlen voor een handelaar bij jou in de buurt wendy!
We hebben eerst 3 vuren latten verticaal tegen de muur geschroefd en daar de planken weer op bevestigd.
We hebben het hout bij een houthandelaar gekocht. Gewoon even googlen voor een handelaar bij jou in de buurt wendy!
We hebben eerst 3 vuren latten verticaal tegen de muur geschroefd en daar de planken weer op bevestigd.
Theeleut- Prater
Wauw Theeleut, die achterwand is echt prachtig!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk Siep. Laat je het eindresultaat nog zien?
Theeleut- Prater
(ik weet zo even niet meer wie de foto plaatste van de wand achter de bank) Maar super gaaf!
Ik wil voor ons nieuwe huis een wand van steigerplanken maken achter/boven de tv kast en dan met een aantal planken eraan zodat daar de dvd speler etc op kunnen en de kabels mooi achter die wand door kunnen lopen.
Ik wil voor ons nieuwe huis een wand van steigerplanken maken achter/boven de tv kast en dan met een aantal planken eraan zodat daar de dvd speler etc op kunnen en de kabels mooi achter die wand door kunnen lopen.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Steigerhout-behang?
» hoogglans combineren met steigerhout, kan dat?
» wand in badkamer staat bol
» Inrichten schuine wand
» hoogglans combineren met steigerhout, kan dat?
» wand in badkamer staat bol
» Inrichten schuine wand
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: