hoogglans combineren met steigerhout, kan dat?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
hoogglans combineren met steigerhout, kan dat?
Wij hebben afgelopen zaterdag onze nieuwe meubels gekocht, althans, alle kasten. Het zou gewoon mat wit worden, zijn we bij ikea, zegt mijn man, ik wil hoogglans!! Oke.. even omschakelen maar prima, dat is wat ik ook het mooiste vind dus gezwicht voor hoogglans.
We hebben vorige week onze eettafel al verkocht en nou konden we via via voor 25 euro een witte eettafel terug kopen, gedaan dus. Want voor die 25 euro vonden we het een mooie tijdelijke oplossing. Deze eettafel staat dus al maar we vinden hem te klein. Deze gaat uiteindelijk naar zolder voor in mijn creabea hoek en voor beneden kopen we een nieuwe.
Salontafel ook al gekocht, maar, omdat we nu voor hoogglans meubelen gegaan zijn past hij er totaal niet meer bij. Ook hier moet dus een andere komen. We hebben voor deze nieuwe ook al een nieuwe eigenaar! (Tafel was nieuw maar 50euro dus ook daar vallen we ons geen bult aan)
Om een lang verhaal kort te maken, staat het als we steigerhouten tafels nemen? Mij lijkt het echt super mooi, mijn man denkt ook dat het kan maar toch twijfelen we.
Ons huis is helemaal in wit, grijs en zwart. De kasten zijn dan allemaal hoogglans wit, de bank zwart, de stoelen grijs-zwart-wit gemeleerd. De vloer laminaat idee met een hele lichte grijze waas erover.
We hebben vorige week onze eettafel al verkocht en nou konden we via via voor 25 euro een witte eettafel terug kopen, gedaan dus. Want voor die 25 euro vonden we het een mooie tijdelijke oplossing. Deze eettafel staat dus al maar we vinden hem te klein. Deze gaat uiteindelijk naar zolder voor in mijn creabea hoek en voor beneden kopen we een nieuwe.
Salontafel ook al gekocht, maar, omdat we nu voor hoogglans meubelen gegaan zijn past hij er totaal niet meer bij. Ook hier moet dus een andere komen. We hebben voor deze nieuwe ook al een nieuwe eigenaar! (Tafel was nieuw maar 50euro dus ook daar vallen we ons geen bult aan)
Om een lang verhaal kort te maken, staat het als we steigerhouten tafels nemen? Mij lijkt het echt super mooi, mijn man denkt ook dat het kan maar toch twijfelen we.
Ons huis is helemaal in wit, grijs en zwart. De kasten zijn dan allemaal hoogglans wit, de bank zwart, de stoelen grijs-zwart-wit gemeleerd. De vloer laminaat idee met een hele lichte grijze waas erover.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Re: hoogglans combineren met steigerhout, kan dat?
ik vind het juist leuk als niet alle meubels van hetzelfde materiaal zijn! Wij gaan straks hoogglans wit ws. ook met hout combineren Dit soort combinaties vind ik erg leuk:
Gast- Gast
Dat is mijn gedachte dus ook Rejoy. De kasten zijn wel allemaal hetzelfde en dat wilde ik doorbreken door er steigerhouten tafels bij te doen. Heb ook een dienblad van steigerhout, 2 windlichten van steigerhout en dat staat echt super mooi...
Denk dat we het gewoon moeten doen! Hebben een adresje heel dichtbij die de meubels voor 250 euro voor ons maakt en al in de greywash lak zet.
Denk dat we het gewoon moeten doen! Hebben een adresje heel dichtbij die de meubels voor 250 euro voor ons maakt en al in de greywash lak zet.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ja! Materialen wisseling is mooi.
Anders wordt het net een showroom.
Anders wordt het net een showroom.
Gast- Gast
Lijkt me erg mooi Pien, ik hou wel van die combinatie!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Steigerhout-behang?
» Wand van sloop/steigerhout
» Hoogglans witte meubels - praktisch?
» Tip gevraagd voor zwarte hoogglans keuken
» Hoe te combineren?
» Wand van sloop/steigerhout
» Hoogglans witte meubels - praktisch?