Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?

+7
Minx
Urban Naked
Aardbei
Jerry
Taeda
Zwerver
Rizzo
11 plaatsers

Ga naar beneden

Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Empty Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?

Bericht  Rizzo di 2 apr 2013 - 10:45

Binnenkort heb ik een bruiloft en ik heb daar zwarte pumps voor nodig. Nou loop ik niet vaak op hakken, dus ik zoek een beetje comfortabele pumps anders ben ik bang dat ik het er niet de hele dag op vol houd. Iemand enig idee waar ik deze kan kopen? Budget ligt rond de € 50,-.
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Empty Re: Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?

Bericht  Zwerver di 2 apr 2013 - 10:47

Al op de website gekeken bij Van Haren
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Empty Re: Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?

Bericht  Taeda di 2 apr 2013 - 19:13

Shoeline, al hebben ze daar ook wat duurdere. Het merk Tamaris loopt heel fijn, maar het zijn soms wat degelijke modellen.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Empty Re: Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?

Bericht  Jerry di 2 apr 2013 - 19:46

Van Haren
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Empty Re: Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?

Bericht  Aardbei di 2 apr 2013 - 20:41

Dolcis de 'no stress' lijn. Weet niet meer precies hoe duur die zijn maar lopen als pantoffeltjes
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Empty Re: Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?

Bericht  Gast di 2 apr 2013 - 22:05

Ik vind de pumps van Blink echt helemaal fantastisch voor hun prijs. Ze zitten heerlijk en kosten allemaal rond de 40 euro. Er zitten enorm ordinaire modelletjes tussen maar ook erg mooie!
Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Images?q=tbn:ANd9GcSubZP0YdPf1rspafQrPRamaI-sAQEKzJ5N-VceyRWqmMTvS7m7

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Empty Re: Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?

Bericht  Rizzo di 2 apr 2013 - 22:37

Dankjewel! Ik ga vandaag eens op pad Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? 561177.
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Empty Re: Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?

Bericht  Urban Naked wo 3 apr 2013 - 7:08

Ik zou ook voor Tamaris gaan! Hebben ze ook bij Zalando trouwens, en die dingen lopen inderdaad heel fijn!
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Empty Re: Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?

Bericht  Minx wo 3 apr 2013 - 7:11

Mijn nieuwe ontzettend schattige pumps zijn ook van tamaris en lopen idd heerlijk. Ze hebben ook mooie zwarte op de site
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Empty Re: Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?

Bericht  Bliss wo 3 apr 2013 - 9:18

Harrison schreef:Ik vind de pumps van Blink echt helemaal fantastisch voor hun prijs. Ze zitten heerlijk en kosten allemaal rond de 40 euro. Er zitten enorm ordinaire modelletjes tussen maar ook erg mooie!
Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Images?q=tbn:ANd9GcSubZP0YdPf1rspafQrPRamaI-sAQEKzJ5N-VceyRWqmMTvS7m7

Ik weet niet of je dit bij de ordinaire modellen vindt vallen of bij de mooie, maar ik neig toch sterk naar het eerste hoor... Hou hier totaal niet van, vind de hak ook veel te hoog.
No Stress van Dolcis zou je idd moeten proberen, volgens mij lopen die wel goed (voor zover pumps fijn lopen, ik draag de dingen nooit haha).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Empty Re: Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?

Bericht  Minx wo 3 apr 2013 - 21:32

Haha bliss ik denk dat het heel erg aan de combi ligt, met een brede riem vind ik ze idd ordi, met een mooie little Black dress en een mooie zwarte panty of een mooie zwarte kokerrok kunnen ze de outfit juist weer heel erg feestelijk maken.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Empty Re: Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?

Bericht  Gast wo 3 apr 2013 - 23:51

Hahaha ik ben het eens met minx. Ik vind ze heel tof, mits leuk gecombineerd. Ik heb deze niet maar ik zou ze zo aantrekken onder een zwarte 7/8 pantalon en een wit blousje oid.

En ik vind alle hakken lager dan 8 (eigenlijk 10) cm geen gezicht dus ik hou juist van de hoge hak! Bovendien zit er een plateau onder dus valt wel mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Empty Re: Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?

Bericht  Bliss do 4 apr 2013 - 2:58

Haha, smaken verschillen, laten we het daarop houden. Ik vind veel van die plateaupumps heel snel ordinair worden Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? 2474380249

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Empty Re: Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?

Bericht  Caresses do 4 apr 2013 - 4:57

Ik zou je aanraden om eens bij Dolcis langs te gaan. Daar hebben ze een lijn met pumps die 'no stress' heet. Die heeft een hele prettige voetzool waardoor het de enigste hakken zijn waar ik het de hele dag wel op vol houdt. (Eigenlijk zijn het een soort van gezondheidsschoenen maar dat klinkt onaantrekkelijk voor de doelgroep, vandaar dat ze het no stress noemen).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Empty Re: Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?

Bericht  Winegum do 4 apr 2013 - 5:01

Ik heb ook een zwarte pump van de no stress lijn van Dolcis. Maar toch zijn er echt pumps die lekkerder lopen! Maar ik vind de pumps wel erg mooi. Maar die waren wel wat duurder dan 50 euro. Volgens mij heb ik ze vorig jaar gekocht voor 80.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Empty Re: Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?

Bericht  Caresses do 4 apr 2013 - 5:02

Ja ik keek net op de Dolcis website, en ze zijn inderdaad duurder. Ik was even vergeten dat ik ze destijds in de aanbieding gekocht had.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Empty Re: Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?

Bericht  luisa do 4 apr 2013 - 5:14

Harrisson, waar koop je die blink pumps? Ik vind die op de foto juist gaaf. Ik houd ook niet van een kleine hak, vind ik vaak zo degelijk of tuttig.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Empty Re: Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?

Bericht  Bliss do 4 apr 2013 - 5:27

Caresses schreef:Ik zou je aanraden om eens bij Dolcis langs te gaan. Daar hebben ze een lijn met pumps die 'no stress' heet. Die heeft een hele prettige voetzool waardoor het de enigste hakken zijn waar ik het de hele dag wel op vol houdt. (Eigenlijk zijn het een soort van gezondheidsschoenen maar dat klinkt onaantrekkelijk voor de doelgroep, vandaar dat ze het no stress noemen).

Deze tip wordt hierboven al ergens gegeven Idea

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Empty Re: Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?

Bericht  Rizzo do 4 apr 2013 - 11:28

Ik heb inmiddels pumps gevonden die ik wel fijn vind. Bij bristol, waren nu € 40,- en van echt leer. Dat scheelt ook wel denk ik, qua comfort. Bedankt voor het meedenken!
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Empty Re: Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?

Bericht  Minx do 4 apr 2013 - 11:35

Nt die lijn even bekeken en vind het eigenlijk net niets. Alle hakken net te laag ofzo.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind ik fijne, niet te dure pumps? Empty Re: Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum