Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?
+7
Minx
Urban Naked
Aardbei
Jerry
Taeda
Zwerver
Rizzo
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?
Binnenkort heb ik een bruiloft en ik heb daar zwarte pumps voor nodig. Nou loop ik niet vaak op hakken, dus ik zoek een beetje comfortabele pumps anders ben ik bang dat ik het er niet de hele dag op vol houd. Iemand enig idee waar ik deze kan kopen? Budget ligt rond de € 50,-.
Rizzo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11
Re: Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?
Al op de website gekeken bij Van Haren
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Shoeline, al hebben ze daar ook wat duurdere. Het merk Tamaris loopt heel fijn, maar het zijn soms wat degelijke modellen.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Dolcis de 'no stress' lijn. Weet niet meer precies hoe duur die zijn maar lopen als pantoffeltjes
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Ik vind de pumps van Blink echt helemaal fantastisch voor hun prijs. Ze zitten heerlijk en kosten allemaal rond de 40 euro. Er zitten enorm ordinaire modelletjes tussen maar ook erg mooie!
Gast- Gast
Dankjewel! Ik ga vandaag eens op pad .
Rizzo- Fluisteraar
Ik zou ook voor Tamaris gaan! Hebben ze ook bij Zalando trouwens, en die dingen lopen inderdaad heel fijn!
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Mijn nieuwe ontzettend schattige pumps zijn ook van tamaris en lopen idd heerlijk. Ze hebben ook mooie zwarte op de site
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Harrison schreef:Ik vind de pumps van Blink echt helemaal fantastisch voor hun prijs. Ze zitten heerlijk en kosten allemaal rond de 40 euro. Er zitten enorm ordinaire modelletjes tussen maar ook erg mooie!
Ik weet niet of je dit bij de ordinaire modellen vindt vallen of bij de mooie, maar ik neig toch sterk naar het eerste hoor... Hou hier totaal niet van, vind de hak ook veel te hoog.
No Stress van Dolcis zou je idd moeten proberen, volgens mij lopen die wel goed (voor zover pumps fijn lopen, ik draag de dingen nooit haha).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Haha bliss ik denk dat het heel erg aan de combi ligt, met een brede riem vind ik ze idd ordi, met een mooie little Black dress en een mooie zwarte panty of een mooie zwarte kokerrok kunnen ze de outfit juist weer heel erg feestelijk maken.
Minx- Lady Post-a-lot
Hahaha ik ben het eens met minx. Ik vind ze heel tof, mits leuk gecombineerd. Ik heb deze niet maar ik zou ze zo aantrekken onder een zwarte 7/8 pantalon en een wit blousje oid.
En ik vind alle hakken lager dan 8 (eigenlijk 10) cm geen gezicht dus ik hou juist van de hoge hak! Bovendien zit er een plateau onder dus valt wel mee.
En ik vind alle hakken lager dan 8 (eigenlijk 10) cm geen gezicht dus ik hou juist van de hoge hak! Bovendien zit er een plateau onder dus valt wel mee.
Gast- Gast
Haha, smaken verschillen, laten we het daarop houden. Ik vind veel van die plateaupumps heel snel ordinair worden
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik zou je aanraden om eens bij Dolcis langs te gaan. Daar hebben ze een lijn met pumps die 'no stress' heet. Die heeft een hele prettige voetzool waardoor het de enigste hakken zijn waar ik het de hele dag wel op vol houdt. (Eigenlijk zijn het een soort van gezondheidsschoenen maar dat klinkt onaantrekkelijk voor de doelgroep, vandaar dat ze het no stress noemen).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb ook een zwarte pump van de no stress lijn van Dolcis. Maar toch zijn er echt pumps die lekkerder lopen! Maar ik vind de pumps wel erg mooi. Maar die waren wel wat duurder dan 50 euro. Volgens mij heb ik ze vorig jaar gekocht voor 80.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ja ik keek net op de Dolcis website, en ze zijn inderdaad duurder. Ik was even vergeten dat ik ze destijds in de aanbieding gekocht had.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Harrisson, waar koop je die blink pumps? Ik vind die op de foto juist gaaf. Ik houd ook niet van een kleine hak, vind ik vaak zo degelijk of tuttig.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Caresses schreef:Ik zou je aanraden om eens bij Dolcis langs te gaan. Daar hebben ze een lijn met pumps die 'no stress' heet. Die heeft een hele prettige voetzool waardoor het de enigste hakken zijn waar ik het de hele dag wel op vol houdt. (Eigenlijk zijn het een soort van gezondheidsschoenen maar dat klinkt onaantrekkelijk voor de doelgroep, vandaar dat ze het no stress noemen).
Deze tip wordt hierboven al ergens gegeven
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik heb inmiddels pumps gevonden die ik wel fijn vind. Bij bristol, waren nu € 40,- en van echt leer. Dat scheelt ook wel denk ik, qua comfort. Bedankt voor het meedenken!
Rizzo- Fluisteraar
Nt die lijn even bekeken en vind het eigenlijk net niets. Alle hakken net te laag ofzo.
Minx- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Lekkere, niet te dure zoete witte wijn
» Waar kopen ze fijne kwalitatieve panty's?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Gezocht, fijne niet rekkende skinny jeans!
» Word je hier niet vrolijk van?Fijne pasen
» Waar kopen ze fijne kwalitatieve panty's?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Gezocht, fijne niet rekkende skinny jeans!
» Word je hier niet vrolijk van?Fijne pasen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: