Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Herkende jij meteen de weeën?

+19
Parel
Lejow
Mama Titty
Happydobby
Lonely Goatherd
Happy
Aimee
Shopaholic
Filoria
chipa
Sterrin_
Mamsie
Sylvana
kwak
Limburg85
Liadan
Mida4you
Tania
Printje
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Herkende jij meteen de weeën? - Pagina 2 Empty Re: Herkende jij meteen de weeën?

Bericht  Sanne za 22 dec 2012 - 22:47

Ik had twee weken voor de bevalling af en toe wat gerommel 's avonds, dus toen het echt begon, twijfelde ik wel een beetje. En dat terwijl het gerommel echt anders was dan de weeën, bij de weeën trok mijn buik samen in hele rare vormen en ze kwamen ook echt om de paar minuten met een piek en dan zwakte het weer af. Had het best direct kunnen herkennen, maar was toch een beetje bang voor de teleurstelling dat het alleen maar voorwerk was denk ik.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkende jij meteen de weeën? - Pagina 2 Empty Re: Herkende jij meteen de weeën?

Bericht  tweeling zo 23 dec 2012 - 0:21

Nee, ik had al 5cm ontsluiting voordat ik het echt herkende. Daarna begon het ook pas zeer te doen, daarvoor voelde het als harde buiken.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkende jij meteen de weeën? - Pagina 2 Empty Re: Herkende jij meteen de weeën?

Bericht  Snoes zo 23 dec 2012 - 1:38

Nee, ik herkende ze ook absoluut niet. Ik dacht altijd dat ik een wee in mijn buik zou voelen, had nog nooit gehoord van rugweeën. Nouja, die bleek ik dus wel al een hele poos te hebben, het was geen aangenaam gevoel maar ik had helemaal niet door dat ik ging bevallen. Toen ik in het ziekenhuis aankwam had ik dan ook al 7 cm ontsluiting en kwam ik wel in een weeënstorm terecht.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkende jij meteen de weeën? - Pagina 2 Empty Re: Herkende jij meteen de weeën?

Bericht  Gast zo 23 dec 2012 - 1:51

beide keren begon het vrij rustig, de weeën bouwden zich beide keren echt op. De eerste keer wel veel sneller dan de tweede keer, maar het was beide keren wel even afwachten of het door zou zetten. De eerste keer braken mijn vliezen al vrij snel, de tweede keer heeft het echt wel een uur of drie geduurd voor ik zeker wist dat het begonnen was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkende jij meteen de weeën? - Pagina 2 Empty Re: Herkende jij meteen de weeën?

Bericht  smooch zo 23 dec 2012 - 3:06

Mijn vliezen waren in de nacht al gebroken en ik zat er toen eigenlijk op te wachten. Bij elke kramp dacht ik is dit het?
Pas in het ziekenhuis kwamen de weeen op gang en toen herkende ik het wel meteen, ze kwamen achter elkaar en had toen ook al 5cm ontsluiting.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkende jij meteen de weeën? - Pagina 2 Empty Re: Herkende jij meteen de weeën?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum