Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zorgtoeslag vraag

+14
Linda
Elliot
Rush
Penélope
Sanne
PrimaBella
kippiee
VanillaRose
Fearie
Sterrin_
girli
Green_Pepper
Red Velvet
Sarah1985
18 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 3 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  TukTuk do 20 dec 2012 - 11:18

Maura schreef:Wij zijn het wel lekker met elkaar eens, Angelnyn. Wink

Ik kreeg alleen pas in okt. 2012 de def. beschikking van 2011.

Oeps ik reageer vaak gelijk zodra ik een bericht lees zonder nog verder de reacties er onder te lezen :P

En oktober pas? Dat is balen Sad Hopelijk is het bij ons aankomend jaar eerder.. Bij de BD hadden ze het namelijk wel over zodra je aangifte gedaan had, rond juni dan.. Maarja die mensen aan de telefoon zijn ook niet echt te vertrouwen op hun kennis :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 3 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 11:21

AngelNyn schreef:
Maura schreef:Wij zijn het wel lekker met elkaar eens, Angelnyn. Wink

Ik kreeg alleen pas in okt. 2012 de def. beschikking van 2011.

Oeps ik reageer vaak gelijk zodra ik een bericht lees zonder nog verder de reacties er onder te lezen zorgtoeslag vraag - Pagina 3 253468018

En oktober pas? Dat is balen zorgtoeslag vraag - Pagina 3 1371890812 Hopelijk is het bij ons aankomend jaar eerder.. Bij de BD hadden ze het namelijk wel over zodra je aangifte gedaan had, rond juni dan.. Maarja die mensen aan de telefoon zijn ook niet echt te vertrouwen op hun kennis zorgtoeslag vraag - Pagina 3 253468018

Klopt, maar de mijne werd pas rond oktober doorgegeven. Heb ik heerlijk bijgehouden via 'Mijn Toeslagen'. Ik telde daar 8 weken bij op en inderdaad toen was het ook kassa. Very Happy

Als ik het niet nodig ben in 2013, zet ik het gelijk weer terug naar de grens. Want ik heb liever dat zij het voor mij bewaren, dan dat ik het zelf opmaak en mag terugbetalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 3 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  girli do 20 dec 2012 - 11:48

AngelNyn schreef:
girli schreef:
AngelNyn schreef:Wij betalen u rente als we toeslagen nabetalen op grond van een definitieve berekening. Met ingang van 2013 moet u rente aan ons betalenals uit de definitieve berekening blijkt dat u toeslag moet terugbetalen. Geef wijzigingen daarom zo snel mogelijk door. Dan krijgt u de juiste toeslag.

http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/toeslagen/informatie_over_toeslagen/hoe_werken_toeslagen/wat_is_nieuw_in_2013

Dat vind ik nogal aso. Daar heb ik zelf niet eens invloed op. Ze hebben alle touwtjes in handen en nu nog meer geld krijgen met uit hun neus vreten? Schandalig! Ze kunnen niet eens fatsoenlijk hun regels aanpassen en het werkbaar maken voor iedereen die daar mee te maken heeft.

Dat is natuurlijk niet waar.. Je kan zelf onderandere je inkomen wijzigen als je inlogt op www.toeslagen.nl, en wil je op safe spelen, dit gewoon iets te hoog inschatten. Het jaar er na zodra je def. inkomen bekent is, wordt het toch wel rechtgetrokken.
Daarnaast kan je met de rekenhulp uitrekenen op hoeveel je recht zou hebben met je eigen geschatte inkomen, en als het niet overeen komt met het bedrag wat je krijgt, weet je dat je inkomen niet goed staat en kan je het dus aanpassen..
Maar je moet er wel zelf gewoon alert op zijn en dat zijn veel mensen niet, tja dan is het ook een beetje je eigen schuld natuurlijk..
Dat doe ik ook continue. Dat houdt ze echter niet tegen om nog steeds geen definitieve berekening (van de zorgtoeslag) op te sturen van 2011. Ik heb er naar gevraagd en ze "missen nog wat gegevens". Welke dat dan waren kon ze me niet vertellen. Als het goed is krijgen we geld terug, maar bij de BD weet je dat ook nooit zeker. Dan zit ik al die tijd te wachten totdat zij het berekend hebben, en als je terug moet betalen, moet je ook nog betalen dat zij lang over hun werk doen. Dat vind ik verkeerd.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgtoeslag vraag - Pagina 3 Empty Re: zorgtoeslag vraag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum